Деловодна информация
00874Община Ветрино
4500-185 19/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00874-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ветрино 000093458
ул. Георги Сава Раковски №24
с.Ветрино BG331 9220 България
Мария Пенчева - гл.специалист в отдел МИРЕП +359 0888409942
oppo_vetrino@abv.bg +359 051612139

Интернет адрес/и

www.vetrino.bg

http://www.vetrino.bg/orders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=135&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на улица „Младост“, с.Белоградец, община Ветрино, област Варна
45233252      
Строителство

„Рехабилитация на улица „Младост“, с.Белоградец, община Ветрино, област Варна
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
326033.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с.Белоградец, община Ветрино, област Варна

Трасето на улицата се състои от прави участъци. Общата дължина на участъка е 586 m.
Участъкът обхваща част от уличната мрежа с.Белоградец и е изцяло в регулацията на селото. Улицата е V ти клас – събирателна с категория на движение “леко”. Ширината на уличното платно е 6,00м постоянна. Съществуващите тротоари от ляво и от дясно са неоформени.
Пътната настилка е в незадоволително състояние, в следствие на многобройни прокопавания. Бетоновите бордюри са с недостатъчна височина от гледна точка на планирането и отводняването на уличната настилка и е необходимо да се подменят. Тротоарите са неоформени и без трайна настилка.
Трасето на улицата следва съществуващия терен. Има ясно изразени надлъжни наклони.
Габаритът на улицата отговаря на изискванията за класа на улиците и съответната проектната скорост.
Отводняването на настилката се осъществява чрез напречния и основно с надлъжния наклон на улиците. Няма изградена дъждовна канализация. Състоянието на пътната настилка е в незадоволително състояние, в следствие на многобройни прокопавания. Пукнатините в повърхностният слой са над 40%. Износването на пътната настилка e над 60%.
Състоянието на настилката е лошо, причинява дисконфорт при пътуване и води до повреди на пътните превозни средства и е предпоставка за пътни инциденти. Движението по улицата е от лек тип.
Настилката не изпълнява нормативните изисквания и е изгубила експоатационните си качества и функции.
Проектът предвижда да се извърши цялостно преасфалтиране на съществуващите улични платна, подмяна на съществуващите бордюри и изграждане на нови тротоари.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на изпълнение на поръчката"    20 точки
Срок за изпълнение    10 точки
Гаранционен срок    20 точки
Цена
50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
326033.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Специални условия за изпълнение на поръчката:
Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околна среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Забележка:
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна информация, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава (при поискване от възложителя по всяко време след отваряне на офертите).
При сключване на договор представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, съгласно чл.25а от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в областта на строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в областта на строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, държавните органи или възложителят могат да изискват допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи: Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност" или еквивалентна за участник – чуждестранно лице.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, следва да има опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството и система за опазване на околната среда.


1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 1 обект. Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична мрежа и/или пътна мрежа,с дължина мининимум 580 м.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, който да е участвал като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – лице, притежаващо Удостоверение за преминат курс или Сертификати за придобита професионална квалификация по контрол на качеството в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност .да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – лице притежаващо валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в изпълнение на обекти сходни с предмета на поръчката)
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6, буква “б“) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на техническия персонал, който ще изпълнява обществ. поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи: Списък на техническия персонал, който ще изпълнява поръчката, придр. с документи доказващи професионалната компетентност на лицата.
продължава в т.VІ.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИИ:
1. При подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят внася гаранция за авансово предоставените средства съгласно договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията обезпечава авансово предост. средства в пълен размер.
Изпълнителят сам избира да представи Гаранцията в една от следните форми:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Ветрино:
Банка: "Централна кооперативна банка” АД - клон Варна
BIC: CECBBGSF
IBAN: BG56 СЕСВ 9790 3377 8358 01
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, която да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Срока на валидност на гаранцията трябва да е най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

с.Ветрино, ул. Г.С.Раковски № 24, сградата на общинската администрация, заседателна зала - ІІ етаж

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки и по чл.107 от ЗОП, също при обст. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и по чл.69 от ЗПКОНПИ, както и свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
продължение от т.ІІІ.1.3) Технически и професионални .....
3. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, включващ изпълнение на строително монтажни работи;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват, включващ изпълнение на строително монтажни работи;
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на документите, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ изпълнение на строително монтажни работи.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
ЗАБЕЛЕЖКА: Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай, че във връзка с чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при провеждане на процедурата избрания изпълнител е представил някои от изброените документи удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор не е необходимо да ги представя повторно.
Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава за всеки от участниците в обединението. При необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението, ЕЕДОП се подава и за обединението. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава по чл. 197, ал.1, т.4. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва