Деловодна информация
5397
ДАЕУ-11104 16/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/08/2019 (дд/мм/гггг)
5397-2019-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Венцеслав Янков - главен експерт в дирекция Обществени поръчки +359 29492357
vyankov@e-gov.bg +359 29492433

Интернет адрес/и

http://e-gov.bg/

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016/275
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на лицензи, необходими за съпътстваща система чрез която се осъществява превантивен контрол и наблюдение върху работоспособността и взаимодействието .... пълното наименование е в т. II.1.1
48613000      
Доставки

Наименование: „Доставка на лицензи, необходими за съпътстваща система, чрез която се осъществява превантивен контрол и наблюдение върху работоспособността и взаимодействието между компонентите на Единния модел като цяло и свързаните с предоставяните чрез него услуги, външни и вътрешни системи и потребители."
Кратко описание: Доставка на лицензи в обем покриващ изискванията на Възложителя, съгласно техническата спецификация - 26 броя лицензи за сървъри с 444 GB RAM памет, необходими за внедряване на софтуерна система за оперативно наблюдение, отчитайки текущото състояние и конфигурацията на ИТ инфраструктурата и информационни системите функциониращи в Единния модел. Инсталация и конфигурация на софтуерната система за оперативно наблюдение и управление на приложенията и извършване на основните настройки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
553383      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48613000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, в сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6.

Доставка на лицензи в обем покриващ изискванията на Възложителя, съгласно техническата спецификация - 26 броя лицензи за сървъри с 444 GB RAM памет, необходими за внедряване на софтуерна система за оперативно наблюдение, отчитайки текущото състояние и конфигурацията на ИТ инфраструктурата и информационни системите функциониращи в Единния модел. Инсталация и конфигурация на софтуерната система за оперативно наблюдение и управление на приложенията и извършване на основните настройки. Конфигурация на наблюдението на потребителските действия при ползване на приложенията стриктно спазвайки плана за внедряване. Извършване на функционални тестове, демонстриращи работоспособност и правилно функциониране на системата за наблюдение и превантивен контрол за функционирането на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги. Извършване на фини настройки, изготвяне на отчети, страници за мониторинг в реално време, изготвяне на документация и трансфер на знания към екипа на Възложителя. Извършване на първоначално обучение на служители на ДАЕУ за работа със системата за оперативно наблюдение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка на лицензите (СД)    30
Срок за инсталиране и конфигуриране на доставените лицензи (СК)    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
553383      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира със средства в размер на 415 000 лева без ДДС по оперативна програма „Добро управление“, проект BG05SFOP001-1.004 .

Участникът, определен за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от стойността му без ДДС. Условията, при които гаранцията за изпълнение се предоставя, задържа и освобождава са подробно описани в проекта на договор към документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Документите, чрез които в указаните в закона случаи, се доказва съответствие с посочения критерий за подбор са:
- списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите им;
- документи, които доказват извършените доставки.
Под „идентични или сходни“ следва да се разбират дейности по доставка на лицензи и/или извършване на софтуерни услуги.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор, като попълват Част IV „Критерии за подбор“, буква „В“ от ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Документите, чрез които в указаните в закона случаи, се доказва съответствие с посочения критерий за подбор са:
- списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението;
- документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с поставеният критерий за подбор, като попълват Част IV „Критерии за подбор“, буква „В“ от ЕЕДОП.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт EN ISO 9001 или еквивалент с обхват доставка, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Документ, чрез който в указаните в закона случаи, се доказва съответствие с посочения критерий за подбор е заверено копие на сертификат EN ISO 9001 или еквивалент.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор, като попълват Част IV „Критерии за подбор“, буква „Г“ от ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е извършил доставка на лицензи и/или извършване на софтуерни услуги. Възложителят не поставя изискване за определен обем на изпълнените дейности.
2. Участникът трябва да разполага с:
2.1. Ръководител на екип, за когото са налице следните изисквания:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в една от следните области на висше образование: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или в области, еквивалентни на посочените;
- Ръководителят на екипа следва да притежава Сертификат Project Management Professional (PMP) или еквивалент;
- Минимум 5 години опит в проекти и/или дейности по изграждане, поддръжка и/или подобряване на системи и услуги в областта на информационните технологии (ИТ).
Ръководителят на екипа отговаря за успешното изпълнение на дейностите и постигане на резултатите, обект на настоящата обществена поръчка. Негови основни цели са: дефиниране на основните насоки и планове по изпълнение на задачите; планиране, подготовка, организиране, управление и контрол на работата на екипа, изразходваните ресурси, изготвените доклади; следи за изпълнение и постигане на поставените цели.
2.2. Архитект по управление на ИТ услуги, за когото са налице следните изисквания:
- Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в една от следните области на висше образование: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или в области, еквивалентни на посочените;
- Архитект по управление на ИТ услуги следва да притежава: Сертификат ITIL Expert или еквивалент и Сертификат TOGAF Certified или еквивалент;
- Минимум 5 години опит в проекти и/или в дейности в областта на изграждане, поддръжка и/или подобряване на ИТ системи и услуги.
2.3. ИТ специалист, за когото са налице следните изисквания:
- Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в една от следните области на висше образование: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или в области, еквивалентни на посочените;
- ИТ специалистът следва да притежава: Сертификат за техническа квалификация по продукти, свързани с наблюдение на ИТ инфраструктура или приложения или еквивалентен;
- Минимум 5 години опит в проекти и/или дейности в областта на изграждане, поддръжка и/или подобряване на ИТ системи и услуги.
3. Участникът трябва да разполага с валиден сертификат за управление на качеството, съответстваща на стандарт EN ISO 9001 или еквивалент с обхват доставка, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на ДАЕУ, находяща се на адрес: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При разглеждането на офертите, Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 104, ал. 2 от ЗОП, а именно оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с изискванията към личното състояние и критериите за подбор. Действията на комисията се извършват в последователността, указана в чл. 61 от ППЗОП. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура по възлагане на ОП едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица по смисъла на §2,т.45 от Доп. разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице поне едно от обстоятелствата, посочени в чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, възникнали преди, или по време на процедурата.Основанията по чл.54,ал.1,т.1,2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника и за членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му.Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му.Kогато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физ.лице по пълномощие, основанията по чл.54, ал.1, т. 1, 2 и 7 се отнасят и за това физ. лице.Основанието по чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50000 лв. Когато участник е посочил, че при изпълнение на поръчката ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители, основанията за отстраняване от процедурата важат и за тях и липсата им следва да бъде декларирана. Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, има право да представи доказателства, че преди подаването на офертата е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. В тази връзка се прилагат правилата на чл. 56, чл. 58, ал. 1, т. 3 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП. Възложителят отстранява участник при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество. За участник,който след изтичане на срока по §14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици не е привел дейността си в съответствие с изискванията на този закон, се прилага чл.5, ал.1,т.3 от същия.
Заплащането ще се извърши в български лева, по банков път чрез платежно нареждане, както следва:
- 60% от общата цена за изпълнение на поръчката се заплаща в срок от 30 (тридесет) дни от доставянето на лицензите, след представянето на двустранно подписани приемо-предавателен протокол за доставката на лицензи и фактура;
- 40 % от общата цена за изпълнение на поръчката се заплаща в срок до 30 (тридесет) дни, след представянето на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за инсталиране и конфигуриране на доставените лицензи, двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено първоначално обучение и фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София 1000 България
vyankov@e-gov.bg +359 29492357
https://e-gov.bg/ +359 29492433

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва