Деловодна информация
00233
ЖИ-28869 14/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/08/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0066 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
инж. Павел Марков +359 2932-3062
p.markov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpEb3BIqQdK%2fw%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
инж. Неделчо Солаков +359 2932-2121
p.markov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
p.markov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Механизиран среден ремонт в гара Хан Крум на жп стрелки и парчета между тях
45000000      
Строителство

Механизиран среден ремонт на железопътни стрелки и парчета железен път между тях, състоящо се:
І.СМР по жп стрелки СО – 49Е1 – 1:9 – 300 - 13 бр и кръстолиние 1 бр, включващо: изгребване и извозване до 5 км на 1130 м3 баластова призма, изкоп на земна маса и извозване 540 м3, доставка, полагане и уплътняване на пясък за пясъчна възглавница 490 м3,първа нивелация на жп стрелки 14 бр.
ІІ. СМР по "парчета" железен път с обща дължина 242 м: включващо: изгребване и извозване до 5 км на 567 м3 баластова призма, изкоп на земна маса и извозване 200 м3, доставка, полагане и уплътняване на пясък за пясъчна възглавница 200 м3,първа нивелация на жп път 242м.
ІІІ. СМР за всички стрелки и парчета железен път, включващо: изсичане и изкореняване на храсти 500м2, изкоп на земна маса и извозване 200 м3, втора и трета нивелация по 4 мсм.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
494376.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Гара Хан Крум по 2-ра жп линия

Механизиран среден ремонт на железопътни стрелки и парчета железен път между тях, състоящо се:
І.СМР по жп стрелки СО – 49Е1 – 1:9 – 300 - 13 бр и кръстолиние 1 бр, включващо: изгребване и извозване до 5 км на 1130 м3 баластова призма, изкоп на земна маса и извозване 540 м3, доставка, полагане и уплътняване на пясък за пясъчна възглавница 490 м3,първа нивелация на жп стрелки 14 бр.
ІІ. СМР по "парчета" железен път с обща дължина 242 м: включващо: изгребване и извозване до 5 км на 567 м3 баластова призма, изкоп на земна маса и извозване 200 м3, доставка, полагане и уплътняване на пясък за пясъчна възглавница 200 м3,първа нивелация на жп път 242м.
ІІІ. СМР за всички стрелки и парчета железен път, включващо: изсичане и изкореняване на храсти 500м2, изкоп на земна маса и извозване 200 м3, втора и трета нивелация по 4 мсм.
Критериите по-долу
 
ДА общ срок за изпълнение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
494376.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
55

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В прогнозната стойност са включени 10% непредвидени разходи върху от стойността за СМР
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл.5, ал.6, т.2.1 от ПРВВЦПРС, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
2.При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критерия за подбор за годност по т.1 в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“ от еЕЕДОП
3.При условията на чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, критерият за подбор за годност по т.1. се доказва със следните документи:
-Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4, т.1 от ЗКС.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно дела и вида от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът за последните три приключили финансови години следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).1.1.При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критериите за подбор по т. 1 за икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ от еЕЕДОП.2.2.При условията на чл.67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП критерия по т. 1 се доказва с доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор по отношение на икономическото и финансово състояние се доказва: по т.1 - за всеки член на обединението, който ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно дела и вида от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 250 000,00 лева без ДДС.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171/171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ - строителство за строежи втора група, първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за последните 5 (пет) години,считано от датата на подаване на офертата.1.1.При подаване на офертата участникът декларира информацията относно съответствието с критерия за подбор по т.1 за технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП.1.2. При усл. на чл.67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП критерият за подбор по т.1 се доказва със следните документи:-Списък на строителството, идентично с предмета на поръчката, за посл. 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удост. за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативните изисквания.2.Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с определена проф. комп. за изпълнение на поръчката.2.1.При подаване на офертата участникът декларира инф. относно съотв. с критерия за подбор по т. 2 за технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП.2.2.При условията на чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1, т.2 от ЗОП критерият за подбор по т. 2 се доказва със следния документ:Списък на членовете на персонала, който ще изпълнява поръчката и ръководния състав, които ще отговарят за изпълн. на поръчката, в който е посочена проф.компет. на лицата.3.Участникът трябва да разп. с инстр., съоръж.и техн. оборуд.,необх. за изпълн.на поръчката.3.1.При подав. на офертата уч.декл. информ.относно съотв. с критерия за подбор по т. 3 за технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способн.“от еЕЕДОП.3.2.При услов.на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП критерият за подбор по т.3 се доказва със следния документ:Декларация за инструм., съоръж. и техническо обор., които ще бъдат използв. при изпълнение на поръчката – по образец.4.Участн.трябва да прил.с-ми за управл. на качеството. 4.1.При подав. на офертата участн.декларира инф.относно съотв. с критериите за подбор по т. 4 за технн. и проф.способности в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Г „Схеми за осиг. на кач. и стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП.4.2.При усл. на чл. 67, ал. 5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП критерият за подбор по т. 4 се доказва със следните документи:Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Когато участн.е обед., което не е юрид. лице,съотв.с критериите за подбор по отнош. на техн.и проф. способ.се доказва: по т.1.,2. и .3.-от обед. Уч.,по т.4-за всеки член на обед., който ще изпъл. съотв. дейност съобр. разпр. на участ. на лицата при изпълн. на дейн., предв. в док./дог.за създ. на обедин.Когато участн. предв. уч на подизпъл., те трябва да отг. на съотв. критерии за подбор съобразно дела и вида от пор.,к ойто ще изпълн.и за тях да не са налице основ. за отстран. от процед. Когато участн. предв. участие на трети лица, те трябва да отгов. на съотв. критерий за подбор, за доказв. на които участн. се позовава на техния капац.и за тях да не са налице основ. за отстран. от процедурата.

1.Уч.трябва да е изп.през посл.5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата,поне една дейност по строителство (ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или механизиран среден ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт или еквивалент) на 4 (четири) броя железопътни стрелки.
2.Участн. трябва да разпол. за изпълн. на дог. с персонал и рък. състав, притеж. проф. комп., за изп. на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Рък. на проекта – мин. един експерт.-обр.квали. степен„бак.“/„маг.“, проф.квалиф.-стр.инженер, спец. железопътно строит.и/или проектиране, строителство и поддържане на железен път и съоръжения или еквивалент.Проф. опит: мин. 1/еден/ заваршен обект при изпълнението на който е участвал като ръководител, зам. ръководител или организатор при изпълнението на проект/обект свързан с железопътната инфраструктура. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или механизиран среден ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железопътния транспорт (ЗЖТ) или еквивалент.
2.2. Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд - не по-малко от един експерт.
Образование и професионална квалификация: завършено висше образование, степен бакалавър/магистър, професионална квалификация „инженер“, както и лицата със средно образование и Завършено обучение (курс) по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ.
Професионален опит: Минимум един завършен обект по съответната област , свързан с ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или механи-зиран среден ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на Закон за железо-пътния транспорт.
2.3.Технически ръководител за работите по железния път – 1 бр.
Образов.профес.квалификация:„стр.инж.“,„инж.“или„архитект“,или лице със ср.образов.с четиригодишен курс на обуч.и придобита проф.квалифик.„Архитектура и строителство“и„Техника“,по смисъла на чл.163а от ЗУТ.Проф.опит:- Да притежава валидно удостоверение за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба№56от14.02.2003 г.за изискв.,условията и реда на обуч.на кандидатите за придобиване или признаване на правоспособност за длъжностите от жп транспорт и реда за провеждане на изпитите на лицата от персонала,отговорен за безоп.на превозите.Участникът посочва:Номер на удостов.за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба№56 и валидност;- Да притежават опит, мин.1 /един/завършен обект по съответната област, свързан с ново строит.и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или механизиран среден ремонт на обекти от железопътната инфраструктура по смисъла на ЗЖТ;-Да притежава валидно удостоверение за придобита III квалифик.група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000V, съгласно чл.15,ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент. Участникът посочва номерата, валидността и издател на удостоверенията.
За чуждестр. лица Възл. приема еквив. оразов.квалиф. степени, кфалификация и правоспособност.
Едно лице неможе да съвместява повече от една позиция.
3.Уч. трябва да разп.с инстр.съорж. и техн. обор.,: Стрелкова траверсоподбивна машина – 1 бр..
4.Уч.трябва да има внедр.сист. за упр. на кач.сертиф. съгласно стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или екв., с обхват на сертиф. в областта на строит.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащания:1.Авансово плащане:до15% от стойността за СМР,който ще се изплати до 30дни след подписване на договора и след представяне на искане за плащане издадено от Изпълнителя и гаранция, обезпечаваща 100%авансово предоставените средства с ДДС.Авансът се приспада пропорционално до15% от всяко междинно плащане по дог.,като с последното междинно плащане, аванса се приспада изцяло.Междинни и окончателното плащане (до 85% от стойността на СМР) -след Конст.акт Пр.№5 без забележки съгл. Инструкцията за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ.
Всички пл.в срок от30раб.дни след представяне на фактура в оригинал и док.за плащане.Плащанията ще се извършват при усл.на Реш.№592/2018 г. на МС(обн.,ДВ,бр.№71/2018г., в сила от03.09.2018г.), т.е. Възл.ще извърши плащането, след получ.на изискващото се потвърждение отНАП и Агенция„Митници"за липса на просрочени публични задължения на Изпъл.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал или заверено копие(върху копието се записва"вярно с оригинала"има подпис и печат)се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице,когато участникът избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Документът трябва да съдържа:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, чл.55, ал.1, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Всеки член на обединението, което не е юридическо лице,подизпълнителите и третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.
Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице,при подаване на офертата за участие,за всеки член на обединението се представя отделен еЕЕДОП.Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители и/или трети лица при подаване на офертата за участие,за всеки от тях се представя отделен еЕЕДОП.
Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в еЕЕДОП,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67,ал.5 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител,представя актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критерии за подбор. Документите се представят от всеки член на обединението, което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с:
данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната, които са в сила и относими към предмета на поръчката, както следва:
-данъци и осигуровки – НАП, www.nap.bg/;
-опазване на околната среда – МОСВ, www.moew.government.bg/;
-закрила на заетостта – АЗ, https://www.az.government.bg/;
-условията на труд в страната – ИА ГИТ, www.gli.government.bg/.
При сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора се представя в една от следните форми: А)безусловна,неотменяема банкова гаранция,в оригинал;или Б)постъпила парична сума внесена по сметка на ДП НКЖИ,удостоверено с платежно нареждане или В)застраховка,която обезпечава изпълнението на договора,в оригинал.Условията и сроковете за задържане и усвояване на гаранциите се уреждат в договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура-отдел Правен
Мария Луиза 114А
София 1233 България
a.roshkova@rail-infra.bg +359 2932-2331
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 2931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва