Деловодна информация
00100община Правец
11 14/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00100-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Правец 000776477
пл.Тодор Живков №6
Правец BG412 2161 България
инж. Парашкева Генчева +359 889322934
parashkeva.gencheva@pravets.bg +359 71332433

Интернет адрес/и

http://pravets.bg

http://pravets.bg/obshtina/poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pravets.bg/obshtina/poruchki
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР по проект„Рехабилитация и реконструкция иа улици и тротоари , и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Правец”
45233000      
Строителство

Целта на проекта е извършване на строително ремонтни дейности по асфалтовата настилка и част от прилежащите тротоари на гореспоменатите обекти, част от уличната инфраструктура на гр.Правец. Проектната разработка предвижда цялостно преасфалтиране на уличното платно в разглежданите участъци, като за целта ще бъде положен нов износващ пласт с минимална дебелина не по-малко от 5см и средна дебелина 5,55см Ще се извърши ремонт на тротоарите в местата, където състоянието им не е добро. Съществуващите бордюри ще бъдат изцяло подменени с нови.
Предвижда се да се рехабилитират и реконструират 17235,46кв.м. улична настилка по ул. „Трети март“ – гр. Правец, включително изграждането на на ново кръгово кръстовище при от326.
Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в Техническа спецификация- Приложение № 1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1125242.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Правец

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект „Рехабилитация и реконструкция иа улици и тротоари , и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Правец”.
ОБЕКТ: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНА УЛИЧНА МРЕЖА В гр. ПРАВЕЦ”, ВКЛЮЧВАЩА СЛЕДНИТЕ ПОДОБЕКТИ: • ПОДОБЕКТ 17: УЛ."ТРЕТИ МАРТ" - ОТ ПЪТНО КРЪСТОВИЩЕ С ПЪТ I-3 ДО ОТ377, ВКЛЮЧИТЕЛНО ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВО КРЪГОВО КРЪСТОВИЩЕ ПРИ OT326
Целта на проекта е извършване на строително ремонтни дейности по асфалтовата настилка и част от прилежащите тротоари на гореспоменатите обекти, част от уличната инфраструктура на гр.Правец. Проектната разработка предвижда цялостно преасфалтиране на уличното платно в разглежданите участъци, като за целта ще бъде положен нов износващ пласт с минимална дебелина не по-малко от 5см и средна дебелина 5,55см Ще се извърши ремонт на тротоарите в местата, където състоянието им не е добро. Съществуващите бордюри ще бъдат изцяло подменени с нови.
Предвиденият ремонт ще допринесе за повишаване на транспортно - експлоатационните качества на настилката, ще бъде оптимално подобрен съществуващият габарит и елементи на пътното платно в съответствие с действащата регулация на гр.Правец и Нормите за проектиране на пътища и улици.
Предвижда се да се рехабилитират и реконструират 17235,46кв.м. улична настилка по ул. „Трети март“ – гр. Правец, включително изграждането на на ново кръгово кръстовище при от326.
Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в Техническа спецификация- Приложение № 1.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1125242.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
съгласно Договор BG06RDNP001-7.001-0014-C01 / 08.05.2019г. за БФП по подмярка 7.2. от маркя 7 на ПРСР 2014-2020

Срок за изпълнение на поръчката:
Възложителят определя максимален срок от 360 календарни дни за изпълнение на СМР по поръчката. Така определеният срок за изпълнение на СМР не включва периодите на спиране на строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

3. 1. Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти втора група, трета категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
4.
5. ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а чуждестранно физическо или юридическо лице, посочва документа/основанието за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и на което същото има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
6. При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът/съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежи от втора група строежи, трета категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП,преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представипоисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът/съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежи от втора група строежи, трета категория, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите, да е изпълнил успешно дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с общ обем най-малко 15000кв.м.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОПкато предостави и информация за стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
2. Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции)
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОПинформация. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).


1. Участникът следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите, да е изпълнил успешно дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с общ обем най-малко 15000кв.м.
2. Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник на основание чл.54 ал.1 т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ и по чл. 3, т. 8 вр.с чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя от участника, определен за изпълнител, преди получаването им, за пълния размер на предоставяните авансово средства. По отношение Гаранциите важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
СМР ще се извършват съгласно одобр.инв.проект.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на община Правец с адрес: гр. Правец, пл. Тодор Живков №6, ет.3, зала 301.

На отварянето на офертите могат да присъстват лицата по чл.54, ал.2 от ППЗОП, а именно участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул.”Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
-Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул.”Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
-Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП , в 10- дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл.197,ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренциятаЗК с копие до община Правец.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва