Деловодна информация
00017
ОП-66-00-20/1/ 13/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/08/2019 (дд/мм/гггг)
00017-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на община Берковица, публичен възложител на основание чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП 000320559
гр. Берковица пл. „Йордан Радичков“ № 4, ПК 3500
Берковица BG312 3500 България
инж. Анелия Димитрова – директор на дирекция „ИСТСУИП“ при Общинска администрация – Берковица +359 95389116
ob@berkovitsa.com +359 95388405

Интернет адрес/и

http://www.berkovitsa.bg/

http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=7786


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=7786
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт ул.“Калето“- Берковица ”
45233252      
Строителство

„Основен ремонт ул.“Калето“- Берковица ”
Пълната информация, относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описани и регламентирани в техническа специфкация, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
37500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Ул. "Калето" в гр.Берковица, община Берковица, област Монтана, Република България

Предмет на обществената поръчка е„Основен ремонт ул.“Калето“- Берковица ”. Строително-ремонтните работи /СМР, предмет на поръчката обхващат: Доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес при дебелина средно 6 см., включително всички свързани с това разходи (изрязване с фугорез, разкъртване, почистване, натоварване и извозване на строителни отпадъци на транспорт до 30 км, почистване на наноси на съществуваща асфалтова настилка, превоз на строителни отпадъци до 30 км, битумен разлив за връзка на пластовете, обработване на фугата с битумна смес и поръсване с каменно брашно/пясък/); Особено важно е сместа да има необходимата температура при полагането й.
При полагане на асфалтобетоновата настилка се извършва и повдигане или сваляне на пръстени на РШ с до нивото на пътното покритие, включващо следните технически операции-рязане на асфалт, разбиване на бетон, монтиране на бетонови сегменти и асфалтиране един пласт плътен асфалтобетон със средна дебелина до 6 см., както и доставка и монтаж чугунен капак за ревизионна шахта;
Изпълнителят ще трябва задължително да спазва технологията на изпълнението на пътно-строителните работи и да осигури използването на материали, отговарящи на стандартите за поддържане и ремонт на пътища и улици.
Всяка работа ще включва пълното й завършване във вид, който позволява същата да бъде приета по изискванията за СМР/СРР. Възложителят стриктно ще следи за качеството на извършваните работи. След завършване на работата изпълнителят е длъжен да почисти работната площадка и да извози строителните отпадъци.
Общите прогнозни количества на дейностите са:
1.Рязане на асфалт с фугорезачка - 34 м.л.;
2.Механизирано разкъртване на асфалтова настилка с дебелина до 10 см - 920 м2;
3.Почистване, натоварване и извозване на стр.отпадъци на транспорт до 30 км - 74 м3;
4.Обработка с разлив на битумна емулсия - 920 м2;
5.Доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес при дебелина средно 6 см - 924 м2;
6.Почистване на наноси на съществуваща асфалтова настилка - 340 м2;
7.Превоз на строителни отпадъци до 30 км. - 13 м3;
8.Запълване на фуги с битум за зануляване на ремонтирана асфалтова настилка и поръсване с каменно брашно/пясък/ - 10 м2;
9.Повдигане или сваляне на пръстени на РШ при асфалтова настилка - 2 бр.;
10.Доставка и монтаж чугунен капак за ревизионна шахта - 1 бр.
Финансирането на обществената поръчка по обособената позиция е от бюджета на община Берковица-целеви капиталови разходи и собствени средства.
Пълната информация, относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описани и регламентирани в техническа специфкация, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на СМР/СРР” /С/    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
37500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е съгласно техническото предложение на участника, посочено в календарни дни в цяло число и включва срока, считано от датата на подписване на Договора за изпълнение на поръчката и приключва с подписване без забележки на окончателен предавателно-приемателен протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за годност за упражняване на професионална дейност по чл. 60 от ЗОП. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи минимум Втора група – Четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС), или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да бъде вписан в ЦПРС за дейността, която ще изпълнява.
Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на поставеното изискване, преди сключване на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалент само в случай, че няма до него достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2,т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител и/или всеки един от членовете в обединението, извършващ строително-монтажни работи трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от втора група, четвърта категория.


Участникът попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представи валидна полица за застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът, трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За "строителство идентично или сходно с предмета на поръчката" следва да се разбира изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабилитация на пътна и/или на улична настилка.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
?Къртач- 1 бр.
?Фреза- 1 бр.
?Колесен товарач- 1 бр.
?Валяк стоманен бандаж - 2 бр.
?Валяк пневматичен - 1 бр.
?Ръчна трамбовка или виброплоча - 1 бр.
?Самосвали минимум - 2 бр.
?Машина за рязане на асфалт - 1 бр.
?Асфалтополагаща машина - 1 бр.
?Автогудронатор – 1 бр.;
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


1.ДОКАЗВАНЕ:Участникът попълва информацията в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. „Технически и професионални способности“, т.1а).
За доказване на посоченото изискване в т.1. при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.2, като попълва раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
За доказване на посоченото изискване по т.2. при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
-депозит на парична сума по сметка на възложителя;
-банкова гаранция в полза на възложителя;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно изпълнителят е бил рестриктиран да ги използва. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала, Община Берковица, град Берковица, пл.Йордан Радичков № 4, ет.1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС, както и участници-свързани лица по смисъла на §1т.13 и т.14 от ДР на ЗППЦК, и участници, за които са налице ограничения по чл.69 от ЗПКОНПИ.
Плащането на цената за изпълнение на обществената поръчка се извършва на база единични цени за всяка отделна СМР/СРР, предложени от Изпълнителя в ценовото предложение чрез плащания въз основата на двустранно подписани протоколи за действително завършени количества СМР/СРР /бивш протокол- обр. 19/ и представяне на фактура от страна на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от приемане на СМР/СРР. Общата цена за изпълнение на поръчката представлява прогнозната стойност на поръчката и максималния финансов ресурс, с който възложителят разполага при изпълнение на договора.
Условията и начина на плащане са подробно уредени в проекта на договор към настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва