Деловодна информация
00512
Р-2110 13/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00512-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински универститет - Пловдив 000455471
бул. Васил Априлов № 15А
Пловдив BG421 4000 България
Чл. - кор. проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив +359 32602299
elena.slavova@mu-plovdiv.bg +359 32602534

Интернет адрес/и

https://mu-plovdiv.bg/

http://www.archive.mu-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/524-общ_пор/възлагане/3892-00512-2019-0023


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.archive.mu-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/524-общ_пор/възлагане/3892-00512-2019-0023
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Подмяна на отоплителна и вентилационна инсталация на сграда на к-ра "Анатомия, Хистология и Ембриология"; к-ра "Физиология" и "Департамент за езиково и спец. обучение" към МУ-Пловдив,ул.В.Априлов№15а
45000000      
Строителство

Обектът на настоящото СМР представлява комплекс от сгради с етажност от един до три етажа, свързани помежду си с идентификатори 56784.522.3585.76; 56784.522.3585.13; 56784.522.3585.47; 56784.522.3585.14 и 56784.522.3585.22 с местонахождение: гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" №15А; УПИ 56784.522.3585, кв.368 по плана на кв."Хълм на младежта", парцел II-болница. Обемът на ремонтните работи включва подмяна на отоплителна инсталация и подмяна на вентилационна инсталация. Предметът на възлагане на строителството е описан по видове и количества в подробна количествена сметка – Приложение № 1 към документацията за участие и в раздел II.2.4 Описание на обществената поръчка от Обявление за поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
377150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" №15а

Подмяна на отоплителна и вентилационна инсталация на сграда на катедра "Анатомия, Хистология и Ембриология"; катедра "Физиология" и "Департамент за езиково и специализирано обучение" , която съгласно подробна количествена сметка – Приложение № 1 към документацията за участие, включва следните основни дейности:
Вентилационни инсталации:
За помещенията са разработени две общообменни вентилационни инсталации, които да заменят съществуващите и неефективни стари.
За вентилация на помещенията се предвижда да се монтират самостоятелни енергоспестяващи вентилационни съоръжения с вградени хладилни агрегати и рекуперативни топлообменници с много висок КПД. Вентилационните енергоспестяващи съоръжения обработват въздуха и го подават към съответните помещения по система от въздуховоди изработени от поцинкована ламарина с правоъгълно напречно сечение. Въздухът се разпределя равномерно в помещенията посредством вентилационни решетки, а ще се регулира посредством регулиращи клапи монтирани на решетките. Отработеният въздух от помещенията ще се изсмуква от вентилатора монтиран във вентилационната камера и въздуховодни системи аналогични на нагнетателните описани по горе.
Едната вентилационна камера е предвидено да се монтира открито на покрива над сервизно помещение, а другата ще се монтира хоризонтално на тавана на вентилационно помещение, в което на настоящия етап има монтиран вентилационен бокс.
Отоплителна инсталация:
Инсталираните радиатори са алуминиеви и чугунени. Алуминиевите са в добро състояние, а чугунените ще се подменят с нови алуминиеви с аналогични топлинни мощности. Предвижда се да се подменят радиаторните и секретните вентили на всеки радиатор. Регулирането на мощността на инсталацията ще се осъществява от енергийния център и не се предвиждат радиаторни вентили с терморегулиращи глави, поради достъпът на много хора до тях, което не е надеждно от гледна точка на сигурност за такъв тип обекти.
Системата за захранване с топлоносител гореща вода с температура 90/70?С е двутръбна, попътна схема (система Тихелман), като функционално са обособени три щранга. Тръбни разводки се развиват под тавана на първия етаж, като посредством отклонения се захранват радиаторите на първия и на втория етаж.
Отоплителната инсталация на третия етаж е съществуваща и е положена нова тръбна разводка, която е скрита и не може да се заснеме. Предвидени са изводи от щранг N2, които са оразмерени според инсталираната мощност на съществуващите радиатори.
Осигуряването на системата е чрез затворен разширителен съд и предпазен клапан. Предвидени са нови водни колектори, към които ще се подвържат новите три щранга и бъдещ щранг за вентилация, който не е предмет на настоящата разработка. В енергийния център има монтирани две циркулационни помпи, които са работна и резервна. Едната от тях е аварирала и не работи. Предвижда се да се достави нова циркулационна помпа с параметри идентични на съществуващата, която да резервира отоплението в случай на авария.
Критериите по-долу
 
ДА К2: Срок на изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
377150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Допълнителна информация, във връзка с данните от КС на Възложителя и огледи на обекта на строителство могат да се искат и извършват всеки работен ден от 10.00 до 14.00 часа, считано от датата на публикуване на обявлението за поръчка до изтичане на крайния срок за подаване на офертите, след предварителна уговорка с Инж. Бохос Гюлян – ръководител отдел „ПСИК“, тел: 032/602360.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от минимум Първа група - Трета категория, а за чуждестранните лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците декларират изпълнението на поставеното от Възложителя изискване, като попълват част IV, раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с критерия за подбор Комисията може да изиска от участника допълнително и по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя доказателства за декларираните в ЕЕДОП данни под формата на:
За българските участници – заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър за извършване на строежи минимум от Първа група - Трета категория.
За чуждестранни участници – заверено копие на документ, удостоверяващ правото да се изпълняват строежи от исканата група и категория, издаден от компетентен орган на държава –членка на Европейския съюз, или на друга държава –страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, придружено с официален превод на български език, или посочване на нормативния акт и съответното правно основание, по силата на което участникът има право да извършва дейността. В тридневен срок от получаване на искането за доказване на обстоятелствата участниците следва да имат готовност да представят съответните удостоверителни документи.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Списък и кратко описание на критериите за подбор:
1.Участникът следва да има опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.Възложителят поставя изискване през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили успешно строително- монтажни работи на минимум един обект с предмет идентичен/сходен* с този на настоящата поръчка.За доказване на съответствието с минималното изискване Възложителят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя за описаните в ЕЕДОП строителни дейности, отговарящи на изискванията на възложителя, удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнение на строителните дейности.2.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен с предметен обхват „строителство“. За доказване на съответствието с минималното изискване Възложителят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя декларирания в ЕЕДОП сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентния документ.3.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен с предметен обхват „строителство“. За доказване на съответствието с минималното изискване Възложителят може да изиска от участника допълнително по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя декларирания в ЕЕДОП сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001 или еквивалентния документ.4. Участникът следва да разполага с технически и ръководен персонал с професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, които са пряко ангажирани с изпълнението на строителството.За доказване на съответствието с критерия за подбор Комисията може да изиска от участника допълнително и по всяко време, а преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя документи, доказващи професионалната компетентност на декларираните в ЕЕДОП от участника експерти.Ако съответните документи по т. 1,2,3,4 са на разположение в електронен формат, участниците могат да посочат в ЕЕДОП: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Важно! В тридневен срок от получаване на искането за доказване на обстоятелствата по т. 1 до т. 4 по-горе участниците следва да имат готовност да представят съответните удостоверителни документи.


1.Участникът сл. да има опит в изпълн. на дейности с предм. и обем,идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.Възл. поставя изискване през последните 5 години, сч. от датата на подаване на офертата,участниците да са изпълнили успешно строително- монтажни работи на мин. един обект с предмет идентичен/сходен* с този на поръчката.* Под „изпълнили успешно“следва се разбират такива строително-ремонтни дейности, които независимо от датата на договарянето им,са изпълнени в посоч. по-горе период с издадено разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експл.** Под „сходен предмет“ сл. да се разбира: Извършване на монтаж/подмяна на отоплителна и вентилационна инсталация в адм. сгради, или жил. сгради, или обекти с общ. предназначение, които дейности попадат в обхвата на минимум I-ва група III-та категория строежи.Изпълнените отоплителни и вентилационни инсталации, с които се доказва мин. изискване, следва да бъдат извършени на един обект и в рамките на едно възлагане.Участникът сл. да декларира изпълнението на поставеното от Възл. изискване, като представи инф. за обстоятелствата в част IV, раздел В от ЕЕДОП под формата на списък на строителните дейности с предм., идентичен или сходен с този на поръчката, включващо вида на извършените дейности, група и категория на строежа и номер на разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експл. с посочване на стойностите, датите, на които е започнало и приключило изпълнението и съотв. възложители.2.Участникът сл. да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или екв. с предметен обхват „строителство“. Участникът сл. да декларира изпъл. на поставеното от Възл. изискване, като попълни част ІV, раздел Г от ЕЕДОП.3.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001 или екв. с предметен обхват„строителство“.Участникът следва да декл. изпъл. на поставеното от Възл. изискване, като попълни част ІV, раздел Г от ЕЕДОП.4.Участникът следва да разполага с техн. и ръководен персонал с проф. квалификация и опит, съотв. на спецификата на поръчката, които са пряко ангажирани с изпълн. на строителството,а именно:4.1Мин. едно техн. правосп. лице, което да осъществява техн. ръков. на обекта и който да отг. на следните мин. изисквания:- завършено образование, съгл. изискв. на чл. 163а от ЗУТ:висше инженерно с квалиф. „инженер“ или средно образование с 4 годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в областта „ОВК“ или еквив.образование, признато при условията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестр. участници.- 3 години проф. опит на тази длъжност.4.2.Специалист по здрав. и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните мин. изискв.:А)да притежава актуален документ за завършен курс/обучение по здрав. и безопасни условия на труд в строит. или екв. – при чуждестр. участници Б)1 година проф. опит на тази длъжност в областта на строителството.4.3.Отговорник по контрол на качеството, който да отговаря на сл. мин. изискв.:А)2 години проф. опит в осъществ. на контрол на качеството при изпълнение на СМР/СРР; Б) да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството и/или контрол на съотв. на строителните продукти със съществ. изисквания за безопасност или еквив. документ;В) и/или документ, удост.,че лицето заема длъжност и/или са му възл. функции на отговорник по контр. на качеството.Участникът следва да декл. изпълн.на поставеното от Възл. изискване по т.4, като попълни част ІV, раздел В от ЕЕДОП, под формата на списък на техн.и ръков. персонал на разположение на участника за изп. на предмета на поръчката.Списъкът следва да съдържа: име и фамилия на предложените техн. лица и функцията им при изп. на предм. на строителството, инф. за образов. (степен,специалност,проф. квалификация, уч. заведение) проф. опит (месторабота, период, длъжност) на предл.лице, както и инф. за преминат курс на обуч., къд. е приложимо.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изп. на поръчката е не повече от 60 кал. дни от деня сл. датата на откр. на строит. площадка след пол. на възл. писмо за започване на СМР. Предл. от уч. гар. срокове, следва да не са по-кратки от посоч. в Наредба №2/2003г. на МРРБ за във. в експл. на строежите и да са отн. до вид. работи от предмета на поръчката.Авансови плащ. не са предвидени! Межд. плащане се извършва в срок до 30 кал. дни след изтичане на месеца, за който се отнася плащането.Размерът на межд. плащане се опр. въз основа на: ориг. на фактура; акт за изп. видове СМР; подробна КС за изп. видове работи за периода.Оконч. плащане се изв. в срок до 30 кал. дни след подп. на двустранен протокол акт обр. № 19 за действ. извършени и приети работи, кол. и стойности с единични цени, посочени в КСС и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

09/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А, Конферентна зала, ет. 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, се представят поотделно комплектовани документите по: чл. 39, ал. 2 от ППЗОП (по т. 2.1. - 2.4 на раздел V от документацията); по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП (по т. 2.5. - 2.6. на раздел V от документацията); и документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП (по т. 2.7. на раздел V от документацията), които се поставят в отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис “Предлагани ценови параметри”.Когато документи, свързани с участието в обществената поръчка, се подават от лице, което представлява участника по пълномощие, в ЕЕДОП се посочва информация относно обхвата на представителната му власт.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от ст-та на договора без ДДС. Участникът, определен за изп., избира сам формата на гар. за изпълнение. Гаранцията се представя от Изп. преди скл. на договора под формата на: а. парична сума, внесена по сметката на възл.; б. или безусловна и неотменима банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на възл.; в. или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изп. В случай, че гаранцията е под формата на парична сума, Изп. представя доказателство, че сумата е внесена по сметката на Възложителя: Медицински университет, гр. Пловдив BG 61 UNCR 7527 3398 6013 37, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Медицински университет - Пловдив и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с един месец. Банковите разходи по откриването на банкова гаранция са за сметка на изпълнителя. Когато като гаранция за изпълнение се представя застраховка, изпълнителят предава на възложителя оригинален екземпляр на застрахователна полица, в която възложителят е посочен като трето ползващо се лице (бенефициер), която трябва да отговаря на изискванията посочени в раздел IХ. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ. ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА от документацията за участие.Условията и сроковете за задържане или осв. на гаранцията за изп. са уредени в договора за общ. поръчка. Участн. се отстраняват от участие, когато са налице осн. на чл. 54 и чл. 107 от ЗОП, при наличие на нац. осн. за отстр. на уч-ка, посочени в док. за участие, както и участник, който е предл. цена за изп. на поръчката, по висока от опред. от Възложителя в настоящата документация за участие прогнозна стойност.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва