Деловодна информация
02849Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР
328200-14111 09/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
02849-2019-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1202 България
Ани Илиева, Иван Павлов +359 29824447/+359 29823567
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2019-Remonti-Pomeshtenia


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2019-Remonti-Pomeshtenia
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1202 България
служител в деловодство +359 29823247
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2019-Remonti-Pomeshtenia

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и ремонт на помещения за настаняване и работните места на служителите на ГДГП” с 5 (пет) обособени позиции.
45000000      
Строителство

Обществената поръчка е за поддръжка и ремонт на помещения за настаняване и работните места на служителитте на ГДГП в 5 (пет) обособени позиции, подробно описано в Техническата спецификация - Приложения №№ 1.1 до 1.5 към документацията.
Посочените количества да се считат за минимални и задължителни в офертата на участниците.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
470450.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в РДГП Драгоман” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Сграда, находяща се в гр. Драгоман, общ. Драгоман, обл. София, ул. „Захари Стоянов” № 58, РДГП Драгоман.

Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 с предмет „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в РДГП Драгоман” включва дейности по реконструиране и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в РДГП Драгоман съгласно Техническата спецификация - Задание за проектиране - приложение № 1.1 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83011.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Вътрешна сигурност” - Спешни мерки на ЕС, Грантово споразумение HOME/2015/ISFB/AG/EMAS/0014

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Сграда, находяща се в гр. Видин, общ. Видин, обл. Видин, ул. „Гео Милев” № 30, ГПУ Брегово, ПИ № 10971.503.31.10

Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 с предмет „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово” включва дейности по реконструиране и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово съгласно Техническата спецификация - Задание за проектиране - приложение № 1.2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
121627.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Вътрешна сигурност” - Спешни мерки на ЕС, Грантово споразумение HOME/2015/ISFB/AG/EMAS/0014

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Поддръжка, ремонт (реконструкция), модернизация и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Бургас” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Сграда, находяща се в гр. Бургас, общ. Бургас, обл. Бургас, м. „Ченгене скеле”, ГПУ Бургас, ПИ № 07079.11.515.9

Предметът на поръчката по обособена позиция № 3 с предмет „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Поддръжка, ремонт (реконструкция), модернизация и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Бургас” включва дейности по реконструиране и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Бургас съгласно Техническата спецификация - Задание за проектиране - приложение № 1.3 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125127.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Вътрешна сигурност” - Спешни мерки на ЕС, Грантово споразумение HOME/2015/ISFB/AG/EMAS/0014

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Поддръжка, ремонт (реконструкция), модернизация и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Златарево” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Сграда, находяща се в землището на с. Долна Крушица, общ Петрич – ГПУ Златарево, ПИ № 000518, ЕКАТТЕ 22143

Предметът на поръчката по обособена позиция № 4 с предмет „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Поддръжка, ремонт (реконструкция), модернизация и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Златарево” включва дейности по реконструиране и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Златарево съгласно Техническата спецификация - Задание за проектиране - приложение № 1.4 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47895.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Вътрешна сигурност” - Спешни мерки на ЕС, Грантово споразумение HOME/2015/ISFB/AG/EMAS/0014

II.2) Описание 1

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Малко Търново” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Сграда, находяща се в землището на гр. Малко Търново, община Малко Търново, обл. Бургас, ПИ № 46663.10.1410

Предметът на поръчката по обособена позиция № 5 с предмет „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Малко Търново” включва дейности по реконструиране и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Малко Търново съгласно Техническата спецификация - Задание за проектиране - приложение № 1.5 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
92790.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Вътрешна сигурност” - Спешни мерки на ЕС, Грантово споразумение HOME/2015/ISFB/AG/EMAS/0014

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А „Годност” на Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверено копие от удостоверение за вписване в ЦПРС.
Ако избраният Изпълнител е чуждестранно лице, същият следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява строителство на територията на Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите.
Обектите по обособени позиции №№ 1, 2, 4 и 5 са приравнени на V категория строежи.
Обектът по обособена позиция № 3 е приравнен на ІV категория строеж.
2.1. За обособена позиция № 3 участникът да разполага с проектанти с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта, съгласно заданието за проектиране.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А „Годност” на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверени копия от удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) или еквивалентно/и и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или еквивалентно/и, за декларираните в еЕЕДОП проектанти. За чуждестранни лица, след сключване на договора, се представя документ, доказващ вписването в еквивалентен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
2.2. За обособени позиции №№ 1, 2, 4 и 5 участникът да разполага с проектанти с ограничена или с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта, съгласно заданието за проектиране.
Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А „Годност” на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Избраният Изпълнител, преди подписване на договор представя заверени копия от удостоверения за ограничена или за пълна проектантска правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) или еквивалентно/и и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или еквивалентно/и, за декларираните в еЕЕДОП проектанти. За чуждестранни лица, след сключване на договора, се представя документ, доказващ вписването в еквивалентен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

Няма.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под дейности с предмет „сходен” с предмета на поръчката се приемат дейности, които включват проектиране и изпълнение на строителство.
Възложителят ще приеме за изпълнено изискването за обем при наличие на една или повече от една изпълнена през посочения период дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.


За доказване на техническите и професионалните си способности участниците представят следните документи:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на част IV („Критерии за подбор”), буква „В” („Технически и професионални способности”) в еЕЕДОП - Приложение № 5.
На основание чл. 65, ал. 1 от ЗОП участникът може да се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка с тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. Съгласно чл. 65, ал. 4 от ЗОП третите лица трябва да отговарят на посочените критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, като и за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Съответствието с критериите за подбор се доказва с представяне на отделен еЕЕДОП за третото лице (чл. 67, ал. 2 от ЗОП).
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката , за която е необходим този капацитет.
В случай че участникът ще използва капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения (чл. 65, ал. 3 от ЗОП).
На основание чл. 66, ал. 1 ЗОП участникът може да използва подизпълнител/и, като следва да удостовери това в офертата си, както и дела от поръчката, който ще му/им възложи. В този случай той трябва да представи доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения.
Съгласно чл. 66, ал. 2 от ЗОП подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Съответствието с критериите за подбор се доказва с представяне на отделен еЕЕДОП за подизпълнителя/ите (чл. 67, ал. 2 от ЗОП).
Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение (чл. 66, ал. 5 от ЗОП). Независимо от възможността за използване на подизпълнители, отговорността за изпълнение на договора за обществена поръчка е на изпълнителя (чл. 66, ал. 12 от ЗОП).
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 ЗОП.
Възложителят не поставя изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. Възложителят поставя изискване по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички условия и изисквания на Възложителя за изпълнение на настоящата поръчка са описани в Техническата спецификация (Приложения №№ 1.1 до 1.5), документацията за обществена поръчка и проекта на договор (Приложение № 6), които са публикувани в интернет страницата на Възложителя, рубрика "Профил на купувача" в електронната преписка на настоящата обществена поръчка.
Сроковете на договора и за изпълнение на поръчката са посочени в документацията и проекта на договор - приложение № 6.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР, гр. София 1202, бул. Княгиня Мария Луиза № 46, Заседателна зала

На публичното заседание, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване след тяхната легитимация. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията съответно писмено пълномощно (оригинал или заверено копие).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник:
- за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 и чл. 107 от ЗОП;
- за когото е налице забраната по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълни всички условия на съответната техническа спецификация (Приложения №№ 1.1 - 1.5) към документацията за обществена поръчка и на условията на Възложителя.
2. С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор. (чл. 39, ал. 1 от ППЗОП)
3. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. (чл. 35а, ал. 3 от ППЗОП)
4. Финансовият ресурс на Възложителя за изпълнение на настоящата обществена поръчка е ограничен и е в рамките на прогнозната стойност за съответната обособена позиция. В случай, че участник предложи обща цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс за съответната обособена позиция, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
5. Участниците носят отговорност за допуснати аритметични грешки, пропуски или несъответствия в ценовото си предложение. При наличие на такива, участниците се отстраняват от процедурата.
6. При непосочване на единична цена за някое от оборудването/услугата от Таблицата, поместена в ценовото предложение (Приложение №№ 3.1 и/или 3.2), участникът се отстранява от процедурата.
7. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за всяка една от обособените позиции е в размер на 5% (пет процента) от стойността им в лева без ДДС.
Редът и условията за представянето на гаранциите за изпълнение на договора и нейното освобождаване са посочени в проекта на Договор – Приложение № 6 към документацията за обществена поръчка.
8. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до всички документи по поръчката. Документацията за обществена поръчка е публикувана на интернет страницата на ГД "Гранична полиция" - МВР в рубрика "Профил на купувача" в електронната преписка на настоящата поръчка.
9. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците ще бъдат уведомени чрез „Профил на купувача” в електронната преписка на поръчката най-малко 48 часа преди новоопределения час.
10. На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП, офертите ще се разглеждат по реда на чл. 61 от ППЗОП.
11. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП ценовите предложения може да не се поставят в запечатани пликове.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
отдел Управление на собствеността и отдел Правно-нормативно обслужване при ГДГП - МВР
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София 1202 България
nsgp@mvr.bg +359 29824447
https://mvr.bg/gdgp +359 29885867

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва