Деловодна информация
00474
05-46-94 09/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00474-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Иваново 000530536
ул.Олиппийска 75
с.Иваново BG323 7088 България
Ивелина Петрова-гл.експерт СА +359 81162253
obshtina@ivanovo.bg +359 81162870

Интернет адрес/и

www.ivanovo.bg

http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ivanovo.bg/index.php?act=116
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Довършване на обект „Аварийно възстановяване на диги с цел предпазване от заливане на с. Красен, Общ. Иваново,Обл. Русе, за изграждане на дига с приблизител. дължина 550 м в участ.IV и завърш. III
45000000      
Строителство

В предмета на поръчката се предвижда извършвяане на строително-монтажни работи по довършване на обект: Довършване на обект „Аварийно възстановяване на диги с цел предпазване от заливане на село Красен, Община Иваново,Област Русе, за изграждане на дига с приблизителна дължина 550 м в участък IV и завършване на участък III”, касаещи участък III и участък IV.
Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта и количествени сметки – част от настоящата документация за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
382681.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45240000      
45246410      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

с.Красен, община Иваново

В предмета на поръчката се предвижда извършване на строително-монтажни работи по довършване на обебкт: Довършване на обект „Аварийно възстановяване на диги с цел предпазване от заливане на село Красен, Община Иваново,Област Русе, за изграждане на дига с приблизителна дължина 550 м в участък IV и завършване на участък III”, касаещи участък III и участък IV.
Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта и количествени сметки – част от
документация за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката“ -К2    40%
„Срок за изпълнение на поръчката” -К3    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
382681.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Постановление на Министерски съвет № 63 от 26 април 2018 г. за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице – аналогичен регистър или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство.
Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответна регистрация. Подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, както и онези съдружници в обединение съгласно договора, който ще изпълнява дейност по строителството, също следва да са вписани в ЦПРС на строителя за съответната група и категория строеж.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) съответната информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел А: „Годност“).
Преди сключване на договор участникът, избран за изпълнител представя заверено от участника копие на валиден документ, удостоверяващ вписването на участника за посочените групи и категории строежи в ЦПРС. Чуждестранен участник при сключване на договор следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията и групата строежи за обекта, предмет на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството, съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.

1.Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството, съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да притежава сключена валидна застраховка професионална отговорност. Подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, както и онези съдружници в обединение съгласно договора, които ще изпълняват дейност по строителството.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство.
Изискуеми документи:
Преди сключване на договор за възлагане на обществената поръчка участникът, избран за изпълнител представя заверено за вярност от участника копие на валидна застрахователна полица за "Професионална отговорност", покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приема за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне едно строителство с предмет, идентично и/или сходно с предмета на поръчката.
Сходни с предмета на поръчката следва да се разбира СМР за изграждане и укрепване на обекти на техническата инфраструктура или други хидротехнически съоръжения за предпазване от вредното въздействие на водите (сгради, съоръжения и линейни инженерни мрежи на транспортната, водоснабдителнат, канализационна и електроснабдителната дейности.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и на околната среда и да притежава следните валидни сертификати. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката.


1.. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне едно строителство с предмет, идентично и/или сходно с предмета на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: Ръководни служители: - 1 (един) брой Ръководител на екипа строителен инженер с професионален опит мин. 5 год.; - 1 (един) брой инженер геодезист;
- 1 (един) брой Технически ръководител, по смисъла на чл.163а, ал. 4 от ЗУТ – технически правоспособно лице, което да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или аналогична квалификация (в случай, че образованието е придобито в друга държава). С опит минимум 3 (три) години като технически ръководител.
- 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството – професионална област (квалификация): висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството, и/или отговорник по качеството, притежаващ Сертификат/Удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР. Опит: минимум 3 (три) години, като отговорник по контрола на качеството по време на строителството на строежи.
- 1 (един) брой Координатор по здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) – професионална област (квалификация): висше или средно техническо образование и завършено обучение за координатор по ЗБУТ, притежаващ актуално удостоверение. Опит: минимум 3 (три) години, като координатор по ЗБУТ по време на строителството на строежи.
Персонал:- Участника следва да разполага с 1 (една) строителни бригада с минимум 5 строителни работника.
3.. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и на околната среда и да притежава следните валидни сертификати. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката.-Сертификат ISO 9001:2015 за въведена система за управление на качество или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки.
-Сертификат ISO 14001:2015 за въведена система за управление на околната среда или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки.
При подаване на заявление за участие или оферта кандидатът или участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на eЕЕДОП. В изпълнение на чл.67, ал.4 от (ЗОП), считано от 01.04.2018 г., ЕЕДОП се представя задължително в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия и приложен към документацията за участие.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който те ще изпълняват. За тях следва да не са налице основания за отстраняване от процедурата. В случай, че участниците ползват подизпълнители в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения /чл.66 ал. 1 от ЗОП/. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
Документи за доказване:
1.Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение.
2.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и членовете на ръководния състав с копия от документи, удостоверяващи професионалната компетентност и опит на всички лица.
3.Заверени копия на Сертификат ISO 9001:2015 система на качеството или еквивалент и Сертификат ISO 14001:2015 система за околна среда или еквивалн
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителството или услугата, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма под която Обединението ще участва в процедурата.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице условията по чл.54, ал.1, т.1,т.2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП.
При подаването на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представянето на еЕЕДОП, като попълват разделите „Основания за изключване“.Специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са изискванията по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. ПРОДЪЛЖАВА
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

в сградата на община Иваново, заседателна зала, ет.3 с адрес: с.Иваново, ул.Олимпийска 75

След изтичане на срока за получаване на заявления за участие или на оферти възложителя назначава комисия. Получените оферти се отварят на публично заседание на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III.2.2 Условия за изключване на поръчката;
Не може да участва в процедурата физическо лице или юридическо лице, за което е налице забраната по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави:
1. Актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Мотиви за невъзможност за разделяне на поръчката на обособени позиции: Доколкото се касае за изпълнение на СМР на един обект, всички дейности по изпълнението на СМР следва да се реализират от един изпълнител, който носи цялостна отговорност за качественото изпълнение на същия.
Предвид това, че предметът на поръчката е неделим, тъй като видовете СМР са свързани технологично и времево, е невъзможно разделянето на поръчката на обособени позиции. При разделяне на отделни обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически.
Спецификата по предмета на поръчката е описана в в техническата спецификация - част от одобрената документация за провеждането на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва