Деловодна информация
00040Община Свиленград
И-5578 09/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00040-2019-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свиленград 000903825
бул. България №32,стая №302
Свиленград BG422 6500 България
инж.Грозденка Дюлгерова, Христина Николова +359 37974-308 /+359 37974-330
obshtina@svilengrad.bg +359 379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
HTTPS://SVILENGRAD.NIT.BG/PROCZEDURI-PO-ZOP-SLED-15042016-G/SMR-NA-4-ULICZI/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Свиленград 000903825
бул. България №32,стая №302
Свиленград BG422 6500 България
Мария Димитрова +359 37974-302
obshtina@svilengrad.bg +359 379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително - монтажни работи на ул. „Тодор Кирков” , ул. „Георги Кирков”, ул. „Кирил и Методий”, ул. „Пушкин”
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Извършване на строително - монтажни работи на ул. „Тодор Кирков” , ул. „Георги Кирков”, ул. „Кирил и Методий”, ул. „Пушкин”, включващо: полагане на настилка от асфалтобетон, пътни работи/полагане на бордюри, полагане на маркировка и пътни знаци, корекция нивото на дъждоприемни шахти.
Обществената поръчка включва следните улици:
1.Ул. „Тодор Кирков” от О.Т. 1037-1052-462 до О.Т. 490, квадратура на уличната настилка 9712 м2.
2.Ул. „Георги Кирков” от О.Т.1094 до О.Т. 469, квадратура на уличната настилка 1995 м2.
3.Ул. „Кирил и Методий” от О.Т. 425 до О.Т. 1093 и О.Т. 450 до О.Т. 461, квадратура на уличната настилка 3884 м2.
4.Ул. „Пушкин” от О.Т. 475 до О.Т. 1107, квадратура на уличната настилка 1231 м2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
742065.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр.Свиленград

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Извършване на строително - монтажни работи на ул. „Тодор Кирков” , ул. „Георги Кирков”, ул. „Кирил и Методий”, ул. „Пушкин”, включващо: полагане на настилка от асфалтобетон, пътни работи/полагане на бордюри, полагане на маркировка и пътни знаци, корекция нивото на дъждоприемни шахти.
Обществената поръчка включва следните улици:
1.Ул. „Тодор Кирков” от О.Т. 1037-1052-462 до О.Т. 490, квадратура на уличната настилка 9712 м2.
2.Ул. „Георги Кирков” от О.Т.1094 до О.Т. 469, квадратура на уличната настилка 1995 м2.
3.Ул. „Кирил и Методий” от О.Т. 425 до О.Т. 1093 и О.Т. 450 до О.Т. 461, квадратура на уличната настилка 3884 м2.
4.Ул. „Пушкин” от О.Т. 475 до О.Т. 1107, квадратура на уличната настилка 1231 м2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
742065.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДОГОВОР/И НОМЕР/А: № BG06RDNP001-7.001-0040-C01/20.05.2019 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи от IІ група, IV-та категория, а за чуждестранните лица – аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката (при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството”, произтичаща от нормативния акт: чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.
2. Участникът за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.Минимално ниво: Участникът трябва да има застраховка Професионална отговорност в строителството за строежи IV-та категория, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени. Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ за строежи IV категория. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност” или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2. Минимално ниво: Участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на 1 400 000 лв. общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние, т. 1а) от ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи един от следните документи: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидата или участникът е установен; справка за общия оборот обхващащи последните три приключили финансови години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;


1.Минимално ниво: Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.Забележка: Строителство с „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на път/пътища и/или улица/улици, с дължина минимум 2000 л.м.;
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на списък на строителството идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, съдържащ информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото,вида и обема; Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Минимално ниво: Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:1. Технически ръководител - строителен инженер”, или “архитект”,или “строителен техник” или еквивалентно образование; Професионален опит минимум 2 години;2. Експерт „Контрол по качеството”- да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент; 3. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен. Забележка : Посочените от участника лица могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на строителството.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число: •Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);•Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо;•Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от процедурата участник, за който е налице някое от основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС) и чл. 69 от ЗПКОМПИ. Свързани лица по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Град Свиленград, сградата на Общинска администрация,ет.1, голяма заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите може да се представят под формата:
- на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя), -на парична сума, преведена по сметка на Община Свиленград: BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет.....”;-на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
?Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Свиленград и със срок на валидност – срока на изпълнение на обществената поръчка плюс 150 календарни дни. По отношение Гаранциите за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Максималната обща цена на поръчката е 742065,81 лв. без ДДС , от които: максималната обща цена за СМР на ул. „Т.Кирков”- 420203,12 лв. без ДДС; за СМР на ул. ”Г.Кирков” - 94995,53 лв без ДДС; за СМР на улица"Кирил и Методий"- 162596,39 лв. без ДДС; за СМР на ул."Пушкин" - 64270,77 лв. без ДДС; Участник, който е надвишил в офертата си посочените максимални стойности както като цяло, така и за отделните улици - ще бъде отстранен, поради несъответствие с това предварително обявено условие.Плащанията за дейностите ще се извършват в съответствие проекто-договора /Образец №4 към документацията.
Инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд:НАП:Инф. Тел. на НАП-070018700; интернет адрес: http://www.nap.bg/;Относно задълженията, опазване на околната среда: МОСВ:Информационен център на МОСВ;София1000,ул."У.Гладстон"№67,Телефон:02/9406331;Интернетадрес: http://www3.moew.government.bg/;Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg;София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва