Деловодна информация
00039
ПОЧРОП-01-12-5200 08/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00039-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул. Руски № 4
Павликени BG321 5200 България
Славена Грозева +359 889886177
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

www.pavlikeni.bg

http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=263&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=401&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на общински пътища, улици и тротоари на територията на община Павликени за 2020 г. и 2021 г.” по обособени позиции
45233140      
Строителство

Обектът на обществената поръчка е изпълнение на строителство по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП.
Предметът на поръчката включва изпълнение на строителни дейности по три обособени позиции:
•Обособена позиция № 1 „Текущ ремонт на общински пътища на територията на община Павликени”
•Обособена позиция № 2 „Текущ ремонт на уличната мрежа по населените места на Община Павликени и улици от републиканската пътна мрежа (РПМ) в гр. Павликени и град Бяла Черква”
•Обособена позиция № 3 „Ремонт на общински тротоари в населените места в община Павликени”
Целта на обществената поръчка е осигуряване на качествено и оптимално изпълнение на дейностите по текущ ремонт на общинските пътища, улиците от републиканската пътна мрежа в гр. Павликени и гр. Бяла Черква, улиците и тротоарите в населените места на територията на община Павликени.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1066666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на общински пътища на територията на община Павликени” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Общински пътища на територията на Община Павликени

Строително-ремонтните дейности да се извършват при спазване на всички изисквания на действащите в страната норми и стандарти за този вид дейности, като се изпълняват следните видове работи:
1.Ръчно изкърпване на дупки в асфалтовата настилка, включващо:1.1.Оформяне на дупките в асфалтовите настилки с фугорез;1.2.Ръчно къртене на амортизираната асфалтова настилка и натоварване на превозно средство;1.3Почистване на оформената дупка с моторна духалка и заливаване с битумна емулсия;1.4.Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см.;1.5.Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно;1.6.Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката;1.7.Транспортировка на материали и извозване на стр. отпадъци на 2 км.
2.Фрезоване на отделни участъци от асфалтовата настилка и полагане еднопластово на плътен асфалтобетон със средна дебелина на асфалта 4 см,включващо:2.1.Фрезоване на амортизирани участъци от асфалтовата настилка с фреза;2.2.Извозване на стр. отпадъци до уточнените с възложителя депа;2.3.Почистване на фрезованите участъци и заливане с битумна емулсия;2.4 Доставка и полагане на отделни участъци с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см – машинно;2.5.Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно;2.6.Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката.
3.Машинно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см. върху готова основа.
4.Полагане на хоризонтална улична маркировка с обикновенна бяла акрилатна боя.
5.Престъргване на банкети, натоварване и извозване на излишната земна маса на 2 км.
6.Засипване на банкети с каменна фракция с валиране и средна деб. 10 см.
7.Направа на изкуствени неравности от асфалтова смес, съгласно Наредба №02-20-10 от 5 юли 2012 г. На МРРБ. Схама 1А
8.Оздравителни дейности по водостоци (почистване от наноси, възстановяване на проводимост), включително на извозване на отпадъци на 2 км.
9.Почистване на малки свлачища, срутища, берми, канавки и др. подобни, включително натоварване и извозване на излишната земна маса на 2 км.
Посочените по-горе видове работи, предмет на настоящата обществена поръчка, да се изпълняват при спазване изискванията на нормативната уредба в Република България. Изпълнението им става на основание изготвено от Възложителя Община Павликени задание за всяка от календарните години в сроковете съгласно договорите за възлагане на поръчката по отделни обособени позиции.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа обосновка    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на уличната мрежа в населените места на община Павликени и на улиците по републиканската пътна мрежа в гр.Павликени и гр.Б.Черква 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Уличната мрежа по населените места на Община Павликени и улиците по републиканската пътна мрежа в гр.Павликени и гр.Б.Черква.

При изпълнение на строително-ремонтните работи да се спазват всички действащи в страната норми и стандарти, като се изпълняват следните видове дейности:
1.Ръчно изкърпване на дупки в асфалтовата настилка, включващо:1.1.Оформяне на дупките в асфалтовите настилки с фугорез;1.2.Ръчно къртене на амортизираната асфалтова настилка и натоварване на превозно средство;1.3.Почистване на оформената дупка с моторна духалка и заливаване с битумна емулсия;1.4.Доставка и ръчно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 5 см.;1.5.Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно;1.6.Заливане на фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката;1.7.Транспортировка на материали и извозване на стр.отпадъци на 2 км.
2.Фрезоване на отделни участъци от асфалтовата настилка и полагане еднопластово на плътен асфалтобетон със средна дебелина на асфалта 4 см,включващо:2.1.Фрезоване на амортизирани участъци от асфалтовата настилка с фреза;2.2.Извозване на отпадъчния асфалтов материал до уточнените с възложителя депа на 2 км.;2.3.Почистване на фрезованите участъци и заливане с битумна емулсия;2.4.Доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см – машинно;2.5.Уплътняване с валяк в посока от ръба към средата на кръпката – четирикратно;2.6 Заливане фугите между стария и новия асфалт с битум, непосредствено след направа на кръпката.
3.Машинно полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см. включващо:3.1.Почистване и заливане с битумна емулсия;3.2.Доставка и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см.
4.Полагане на хоризонтална улична маркировка с обикновенна бяла акрилатна боя.
5.Направа на пътна настилка от трошен камък при средна дебелина на пласт от 20 см., включващо:5.1.Направа изкоп за профилиране на земната основа на съответната улица;5.2.Извозване на депо на излишните земни маси на 2 км.;5.3.Уплътняване на земната основа с валяк;5.4.Доставка, полагане и уплътняване на трошен камък с дебелина 20 см.
6.Ремонт /повдигане/сваляне/ на ревизионни и дъждоприемни шахти включващо:6.1.Рязане на асфалт с фугорез;6.2.Разбиване на основа около шахтов капак или решетка;6.3.Демонтаж на капак /решетка / и гривна за капак / решетка /;6.4.Направа и разваляне на кофраж;6.5 Изработка и монтаж на армировка ф6-12;6.6.Доставка и полагане на армиран бетон В 20; 6.7.Запълване на фуга с битум с посипка;6.8.Монтаж на капаци и решетки;6.9.Транспортировка на материали и извозване на стр. отпадъци на 2 км.
7.Направа на изкуствени неравности от асфалтова смес, съгласно Наредба №02-20-10 от 5 юли 2012г. на МРРБ. Смема 1А
8.Направа на бетонови пътни бордюри 50/25/15
Посочените по-горе видове работи, предмет на настоящата обществена поръчка, да се изпълняват при спазване изискванията на нормативната уредба в Република България. Изпълнението им става на основание изготвено от Възложителя Община Павликени задание за всяка от календарните години в сроковете съгласно договорите за възлагане на поръчката по отделни обособени позиции.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа обосновка    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
766666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Ремонт на общински тротоари в населените маста в община Павликени” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Тротоари в населените места на територията на община Павликени

При изпълнение на строително-ремонтните работи да се спазват всички действащи в страната норми и стандарти, като се изпълняват следните видове дейности:
1.Изкоп в земни почви за подравняване на основата и извозване на стр. отпадъци на 2 км.
2.Насип с каменна фракция /вкл. доставка/ и уплътняване за подготовка на основата.
3.Доставка и монтаж на бетонови бордюри с разм. 50/25/15 см. на основа от циментов разтвор, включително демонтаж на стари бордюри, натоварване и извозване на строителни отпадъци до депо на 2 км.
4.Доставка и монтаж на бетонови градински бордюри с разм. 50/16/8 см. включително натоварване и извозване на строителни отпадъци до депо на 2 км.
5.Направа тротоарна настилка с вибропресовани павета с дебелина 60 мм. /сиви/ на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент и пясък, включително демонтаж на стар тротоар и извозване на стр. отпадъци до депо на 2 км..
6.Направа на тротоар с вибропресовани плочи 50 мм., /сиви/ на пясъчна основа, като фугите се запълват със сух цимент и пясък, включително демонтаж на стар тротоар и извозване на стр. отпадъци на 2 км..
Посочените по-горе видове работи, предмет на настоящата обществена поръчка, да се изпълняват при спазване изискванията на нормативната уредба в Република България. Изпълнението им става на основание изготвено от Възложителя Община Павликени задание за всяка от календарните години в сроковете съгласно договорите за възлагане на поръчката по отделни обособени позиции.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/12/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея - втора група – транспортна инфраструктура, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и минимум III–та категория съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентни за чуждестранни участници.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП;
* Изискването се поставя независимо от обособената позиция, за която се подава офертата.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея - втора група – транспортна инфраструктура, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и минимум III–та категория съгласно чл. 137 от ЗУТ или еквивалентни за чуждестранни участници.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП.
* Изискването се поставя независимо от обособената позиция, за която се подава офертата.
Ако участникът е обединение изискването се покрива от всеки член на обединението, което ще изпълнява дейности по строителство.
Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ.


Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ.
* Изискването се поставя независимо от обособената позиция, за която се подава офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира:
- За ОП № 1-реконструкция и/или текущ/основен ремонт на републ.и/или общински пътища
- За ОП № 2- реконструкция и/или текущ ремонти/или асфалтиране на улици;
- За ОП № 3- изграждане и/или ремонт на тротоари
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка (Обр.№ 5), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва:
2.1. За изпълнение на Обособена позиция № 1 и/или Обособена позиция № 2:
•Автогрейдер – 1 бр.;
•Челен товарач – 1бр.;
•Самосвали – 4 бр.;
•Фрезовъчна машина – 1 бр.
•Автогудронатор – 1 бр.;
•Автометачка – 1бр.;
•Водоноска – 1 бр.;
•Асфалтополагач – 1бр.;
•Валяк бандажен /от 1 до 8 т./ – 3 бр.;
•Валяк колесен – 1 бр.;
•Машина за почистване и продухване на настилки (моторна духалка) – 1 бр.;
•Участникът да разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора*.
* Изискването се поставя независимо от обособената позиция, за която се подава офертата.
2.2. За изпълнение на Обособена позиция № 3:
•земекопна машина за изкопни работи – 1 бр.;
•челен товарач – 1 бр.;
•товарен автомобил/самосвал/ за извозване на земни маси и насипни материали – 1 бр.;
•механизирана трамбовка – 1 бр.
Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго валидно правно основание за периода на поръчката.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, от ЕЕДОП, като за предлаганото оборудване(механизация) се посочва вида, модела и правното основание за ползване(собствено или наето
Забележка: Следва да се има предвид, че по-горе изброената механизация е задължителен минимум, а Изпълнителят е длъжен за качественото и в срок изпълнение на поръчката, да осигури всяка друга необходима му механизация.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
-Декларация за техническото оборудване (механизация) (Обр. № 6), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя.
-Заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.


1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира:
- За ОП № 1- реконструкция и/или текущ/основен ремонт на републик. и/или общински пътища;
- За ОП № 2- реконструкция и/или текущ и/или асфалтиране на улици;
- За ОП № 3- изграждане и/или ремонт на тротоари;
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва:
2.1. За изпълнение на Обособена позиция № 1 и/или Обособена позиция № 2:
•Автогрейдер – 1 бр.;
•Челен товарач – 1бр.;
•Самосвали – 4 бр.;
•Фрезовъчна машина – 1 бр.
•Автогудронатор – 1 бр.;
•Автометачка – 1бр.;
•Водоноска – 1 бр.;
•Асфалтополагач – 1бр.;
•Валяк бандажен /от 1 до 8 т./ – 3 бр.;
•Валяк колесен – 1 бр.;
•Машина за почистване и продухване на настилки (моторна духалка) – 1 бр.;
•Участникът да разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора*.
* Изискването се поставя независимо от обособената позиция, за която се подава офертата.
2.2. За изпълнение на Обособена позиция № 3:
•земекопна машина за изкопни работи – 1 бр.;
•челен товарач – 1 бр.;
•товарен автомобил/самосвал/ за извозване на земни маси и насипни материали – 1 бр.;
•механизирана трамбовка – 1 бр.;
Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго валидно правно основание за периода на поръчката.
Забележка: Следва да се има предвид, че по-горе изброената механизация е задължителен минимум, а Изпълнителят е длъжен за качественото и в срок изпълнение на поръчката, да осигури всяка друга необходима му механизация.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. По отношение на участника не трябва да са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП, като констатирането на което и да е от условията ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.
2. Гаранции: Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора за всяка обособена позиция поотделно. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3% от прогнозната стойност на всеки сключен договор.ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ избира формата на гаранцията измежду една от следните: парична сума внесена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; банкова гаранция; или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Дейностите ще се реализират до размера на осигурения финансов ресурс.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Павликени, бул. "Руски" № 4, заседателната зала на ІІІ етаж в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


30.09.2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.4 и ал.2 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва