Деловодна информация
00690
15-320 08/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00690-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Борован 000193065
ул. Иван Вазов № 1
с. Борован BG313 3240 България
Десислава Марковска +359 878248668
ob_borovan@abv.bg +359 91479200

Интернет адрес/и

www.borovan.bg

http://borovan.bg/bg/profil-na-kupuvacha-/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://borovan.bg/bg/publichno-sastezanie-za-vazlagane-na-obshtestvena-porachka-s-predmet-rekonstruktsiya-na-chast-ot-vodosnabditelnite-sistemi-na-se/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на част от водоснабдителните системи на селата в община Борован по четири обособени позиции:
45231300      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва реконструкция на остарялата водопроводна мрежа в населените места. Едновременно с изпълнението на уличните водопроводи ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти, автоматични въздушници. Следва да се изпълни и връзката на новоизградените водопроводи със съществуващите клонове. При изпълнение на строителните и монтажни работи по изпълнение на водопроводните мрежи ще се наруши пътната настилка, която след СМР следва да се възстанови във вида в който е била.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5306915.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Добролево 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Добролево, община Борован.

Предвижда се реконструкция на остарялата водопроводна мрежа в населеното място, която включва: Реконструкция на Висока зона, в т.ч.: Главен клон ІІ и второстепенни клонове с №№ 6, 35, 38, 39, 41, 44, 50, 56, 57, 58 и Реконструкция на Ниска зона, в т.ч.: Главен клон ІІІ и второстепенни клонове с №№ 32, 33, 34, 36, 37, 42, 43, 45, 46, 51, 52, 53, 54, 55. Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Добролево, предмет на поръчката е 11 004,87 м, като в това число два главни клона с дължина 4 070.97 м, двадесет и четири второстепенни клона с обща дължина 6 848.90 м и 85.00 м допълнителни връзки към тях.
В обхвата на се включват дейностите: Подготвителни работи (подготовка на строителната площадка, разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци, трасиране на точките от водопроводите,въвеждане на временна организация на движение); Строителни работи: рРазваляне на пътни и тротоарни настилки,разваляне на трошенокаменни настилки,изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп, полагане на плътно укрепване за изкопа, полагане на пясъчна подложка под тръбите,монтажни работи – полагане на тръби и фасонни части, полагане на пясъчна засипка около тръбите,изпитване на водоплътност и якост на тръбите,разкрепване, обратно засипване на пластове,полагане на сигнална и детекторна лента,уплътняване на обратния насип,възстановяване на трошенокаменни настилки, възстановяване на асфалтобетонови настилки,възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи,
изграждане на два автоматични въздушника,изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията,изграждане на сградни водопроводни отклонения,изграждане на съоръжения – преминаване на Главен клон ІІ над р. Бързица,полагане на пожарни хидранти, други строителни работи, свързани с описаните по-горе.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката -Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1520488.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
9

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с, Сираково, с. Нивянин, с. Малорад - община Борован, Договор № 06/07/2/0/00353/13.06.2018 г.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална стойност за офериране. Възложителят определя следните максимални стойности за офериране: Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф110 - 262 672.97 лв;
Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф90 - 796 155.46 лв и Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър друго ф - 461 660.31 лв

II.2) Описание 1

Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Сираково 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Сираково, община Борован

Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Сираково, предмет на поръчката е 3 710,60 м, в това число два главни клона с дължина 1 243.60 м, както и 40.00 м връзки, пет второстепенни клона с обща дължина 2 362.00 м и 65.00 м допълнителни връзки към тях. Едновременно с изпълнението на уличния водопровод ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти (ПХ 70/80), опорни блокове, автоматичен въздушник и възстановяване на пътната настилка.
В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите:
Подготвителни работи:
•Подготовка на строителната площадка
•Разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци
•Трасиране на точките от водопроводите
•Въвеждане на временна организация на движение
Строителни работи:
•Разваляне на пътни и тротоарни настилки
•Разваляне на трошенокаменни настилки
•Изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп
•Полагане на плътно укрепване за изкопа
•Полагане на пясъчна подложка под тръбите
•Монтажни работи – полагане на тръби и фасонни част
•Полагане на пясъчна засипка около тръбите
•Изпитване на водоплътност и якост на тръбите
•Разкрепване
•Обратно засипване на пластове
•Полагане на сигнална и детекторна лента
•Уплътняване на обратния насип
•Възстановяване на трошенокаменни настилки
•Възстановяване на асфалтобетонови настилки
•Възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи
•Изграждане шахти за автоматичен въздушник
•Изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията
•Изграждане на сградни водопроводни отклонения
•Полагане на пожарни хидранти
•Изпълнение на опорни блокове
•Други строителни работи, свързани с описаните
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
597463.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с, Сираково, с. Нивянин, с. Малорад - община Борован, Договор № 06/07/2/0/00353/13.06.2018 г.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална стойност за офериране. Възложителят определя следните максимални стойности за офериране: Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф90 - 293 630.87 лв и Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър друго ф - 303 832.70 лв.

II.2) Описание 1

Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Нивянин 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Нивянин, община Борован

Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Нивянин, предмет на настоящата поръчка е 5 140,67 м, като в това число два главни клона с дължина 1 536.02 м, четиринадесет второстепенни клона с обща дължина 3 551.65 м и 58.00 м допълнителни връзки към тях. Едновременно с изпълнението на уличния водопровод ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти (ПХ 70/80), опорни блокове, 4 броя автоматични въздушници. Предвиждат се дейности по преминаване на Главен клон ІІ над р. Скът. Предвижда се възстановяване на пътната настилка, направа на тротоари и плочници.
В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите:
Подготвителни работи:
•Подготовка на строителната площадка
•Разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци
•Трасиране на точките от водопроводите
•Въвеждане на временна организация на движение
Строителни работи:
•Разваляне на пътни и тротоарни настилки
•Разваляне на трошенокаменни настилки
•Изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп
•Полагане на плътно укрепване за изкопа
•Полагане на пясъчна подложка под тръбите
•Монтажни работи – полагане на тръби и фасонни част
•Полагане на пясъчна засипка около тръбите
•Изпитване на водоплътност и якост на тръбите
•Разкрепване
•Обратно засипване на пластове
•Полагане на сигнална и детекторна лента
•Уплътняване на обратния насип
•Възстановяване на трошенокаменни настилки
•Възстановяване на асфалтобетонови настилки
•Възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи
•Изгражданена автоматични въздушници
•Изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията
•Изграждане на сградни водопроводни отклонения
•Изграждане на съоръжения – преминаване на Главен клон ІІ над р. Скът
•Полагане на пожарни хидранти
•Изпълнение на опорни блокове
•Други строителни работи, свързани с описаните.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
866778.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с, Сираково, с. Нивянин, с. Малорад - община Борован, Договор № 06/07/2/0/00353/13.06.2018 г.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална стойност за офериране. Възложителят определя следните максимални стойности за офериране: Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф110 - 229703.01 лв; Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф90 - 302413.86 лв и Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър друго ф - 334661.80 лв.

II.2) Описание 1

Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Малорад 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Малорад, община Борован

Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Малорад, предмет на настоящата поръчка е 11 989.53 м. Четирите главни клона, второстепенните клонове към тях и връзките е предвидено да се изпълнят от тръби полиетилен висока плътност с повишена устойчивост на разпространение на пукнатини PEHD, PE 100 – RC за налягане 1.00 МРа (PN 10) и диаметри ф25 мм, ф50 мм, ф90 мм, ф110 мм, ф160 мм и ф250 мм. Едновременно с изпълнението на уличния водопровод ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на подземни (ПХ 70/80П) и надземни пожарни хидранти (ПХ 70/80Н), предвижда изпълнението на опорни блокове и седем броя автоматични въздушника. За измерване на постъпващото водно количество в населеното място се предвижда монтиране на водомерна шахта на Главен клон І. Предвиждат са преминавания на Главен клон І по мост при В I-13 и В I-14 и при В I-21 и В I-22. Предвижда се възстановяване на пътната настилка, направа на тротоари и плочници.
В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите:
Подготвителни работи:
•Подготовка на строителната площадка
•Разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци
•Трасиране на точките от водопроводите
•Въвеждане на временна организация на движение
Строителни работи:
•Разваляне на пътни и тротоарни настилки
•Разваляне на трошенокаменни настилки
•Изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп
•Полагане на плътно укрепване за изкопа
•Полагане на пясъчна подложка под тръбите
•Монтажни работи – полагане на тръби и фасонни част
•Полагане на пясъчна засипка около тръбите
•Изпитване на водоплътност и якост на тръбите
•Разкрепване
•Обратно засипване на пластове
•Полагане на сигнална и детекторна лента
•Уплътняване на обратния насип
•Възстановяване на трошенокаменни настилки
•Възстановяване на асфалтобетонови настилки
•Възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи
•Изграждане на шахти за седем броя автоматични въздушника
•Монтиране на водомерна шахта
•Изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията
•Изграждане на сградни водопроводни отклонения
•Изграждане на съоръжения – преминавания на Главен клон І по мост;
•Полагане на пожарни хидранти
•Изпълнение на опорни блокове върху стената на изкопа
•Други строителни работи, свързани с описаните.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2322184.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с, Сираково, с. Нивянин, с. Малорад - община Борован, Договор № 06/07/2/0/00353/13.06.2018 г.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална стойност за офериране. Възложителят определя следните максимални стойности за офериране: Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф110 - 296862.67 лв; Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър ф90 - 966444.99 лв и Максимална стойност за СМР водопровод с диаметър друго ф - 1058877.02 лв.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерият е еднакъв за всички обособени позиции
Участникът следва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, от еЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
При участие на подизпълнител, същият трябва да отговаря на поставеното изискване за годност, съобразно дела и вида на поръчката, който ще изпълнява.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б от ЕЕДОП застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната информация – заверено копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност” или еквивалентна.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
2.При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и фин. състояние“ данни за неговия „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.
При условията на чл.67,ал.5 ЗОП възл.може да изиска представяне на всички или част от док., чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП. Във всеки конкретен случай възложителят съобразява разпоредбата на чл.67,ал.8 ЗОП. При усл. на чл. 112, ал.1,т.2 ЗОП, преди скл. на договора, определеният изпълнител представя заверени копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части (справка за оборота в сферата на строителство), когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.При скл. на договора възложителят съобразява разпоредбата на чл.112,ал.9 ЗОП.При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата, в която е установен.
Критерият за притежание на валидна застраховка „Професионална отговорност” се отнася за всички обособени позиции
2.Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва:
Обособена позиция № 1: Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Добролево – 1 000 000 лева;
Обособена позиция № 2: Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Сираково – 500 000 лева;
Обособена позиция № 3: Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Нивянин – 800 000 лева;
Обособена позиция № 4: Реконструкция на част от водоснабдителната система на с. Малорад – 2 000 000 лева.
Когато участник участва за повече от една обособена позиция, изискването се прилага кумулативно.
Съгласно § 2, т. 67 от ДР на ЗОП “ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на СМР.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата уч. декларира съотв.с поставеното изискване-Част IV,раздел В от еЕЕДОП като предостави и инф.за стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото и вида на строит.При усл. на чл.67, ал.5 ЗОП възложителят може да изиска документи,чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация-Списък на строит., идент./сходно с предмета на поръчката,изпълнено през последните 5 години,считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удост.за добро изпълнение на посоч. строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида му, както и дали е изпълнено в съответствие с нормат.изискв.и екв. документи за чужд.участници. При усл. на чл.112,ал.1,т.2 ЗОП, преди скл. на договора, определения изпълнител представя док. по предходното изречение(ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).При участие на обед., които не са ЮЛ, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
2.При подаване на офертата участникът декларира съотв.с поставеното изискв.чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи инф.за спец.,които ще изпълняват поръчката, от която да е видно съотв.с поставеното изискване (позиция, имена,образ. и доп. квалификация, участие в изпълнени строителни обекти).Инф. за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП.
При усл.на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възл. може да изиска документи,чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инф.- Списък на експертите, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена инф.в съотв. с поставеното изискване (позиция, имена, образ. и доп.квалификация, участие в изпълнени стр.обекти) или екв.документ.При усл.на чл. 112,ал.1,т.2 ЗОП, преди сключване на договора,се представят док. по предх.изречение (ако не са били представени по реда на чл.67,ал.5 ЗОП).При уч. на обед., които не са ЮЛ,съотв.с мин.изискв. за технически и проф. способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
3.При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в ел.формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност. При усл. на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението.
4.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи информация за оборудването в поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Декларация за техническото оборудване, което ще използва за изпълнение на поръчката или еквивалентен документ.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с поставеното изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1. Участникът,през посл.5 години,счит.от датата на подаване на офертата,сл.да е изпълнил дейности,идент.или сходни с предмета на поръч.Под сходни дейности сл.да се разбира СМР в обл.на изгражд. и/или реконстр. и/или рехаб.и/или осн.ремонт и/или др.видове СМР на преносни проводи (мрежи) и съоръж.към тях в обл.на водоснабд.Изискуемо мин. ниво: Възл. ще приеме, че критерият за подбор е изпълнен ако участникът има изпълнени идент./сходни дейности на един обект, идентичен/сходен с този на общ.поръчка. Когато уч.участва за повече от една об. поз., изискв.НЕ се прилага кумулативно.
2.Участникът следва да разполага със собствен или нает инж.-технич.персонал за изпълн.на поръчката:Ръководител екип: висше образ. с придобита образ.-квалифик.степен „бакалавър“ или „магистър” в обл.„Технич.науки” с проф.напр. "Архитектура, строит. и геодезия”,съгл. Класиф.на областите на висше образ. и проф.направления,проф. квалиф.„стр.инженер“ и/или „инженер” или екв.,спец.„ВИК“ и/или „ХМС“ и/или „ХТС“ или екв.;участие,като рък-л или зам.-рък-л на мин. 1 обект,идентичен или сходен с предм.на поръч.;
Технич.рък-л:технич.правосп.лице по смисъла на чл.163а, ал.3 ЗУТ или за чужд.лица екв.,съгл. законодат.на д-вата,в която са установени;участие като „технич.рък-л” на мин. 1 обект с идент.или сходен предмет с този на поръч.;
Специалист за контрол в/у качеството:правосп. за контрол в/у кач.на изпълнение на строит. за съотв.на влаганите в строежите стр.прод. със съществените изискв.към строежите или екв.;участие като експерт по контрол на кач. на мин. 1 обект, идент./сходен с предмета на поръч.;
Специалист по ЗБУТ:да притежава валидно удостов.за Длъжностно лице по безоп. и здраве в строит.,съгл. Наредба №РД-07-2/16.12.2009 г. за усл.и реда за пров.на периодично обуч. и инструктаж на раб. и служители по правилата за осиг.на здравосл.и безопасни усл.на труд или екв.;участие като експерт по ЗБУТ на мин.1 обект,идент./сходен с предм.на поръч. При използването на експерти-чужд.лица, доказв.на съотв.с поставените изискв.за образ.–квалиф. степен се удостов.и с посочване на екв.на изброените по-горе специалности.Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа.Ако участник подава оферта за повече от една об.поз. НЕ Е НЕОБХОДИМО да представи отделни екипи за отд.обособ.позиции.
3.Участникът следва да прилага сл.системи: с-ма за управление на качеството,съответстваща на стандарт БДСЕNISO 9001:/2015 или екв.с обхват на сертификация–строителство, и с-ма за опазв.на околната среда,съотв.на стандарт БДС ЕN ISO 14001:/2015 или екв.с обхват на сертификация–строителство. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, ако участникът е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4.Независимо за колко обособени позиции участва, Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:
• Машина за челно заваряване на ПЕ-тръби – 1 бр;
• Машина за електродифузноа заварка на ПЕВП тръби – 1 бр;
• Товарни автомобили-самосвал – 1 бр;
• Комбиниран багер товарач – 1 бр;
• Ел. агрегат 12 kVA – 1 бр;
• Вибропета – 1 бр;
• Валяк вибрационен до 2.5 т. – 1 бр;
• Валяк вибрационен двубандажен 8 – 10 т. – 1 бр;
• Фугорезачна машина – 1 бр;
• Потапяща помпа – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Не се допуска до участие в проц. и се отстранява участник,за който е налице някое от обстоят. по чл.54,ал.1,т. 1-7 ЗОП. При подаване на офертата уч. декларира липсата/наличията на основ.за отстраняване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП. Инф.се посочва в приложните полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП. СПЕЦИФИЧНИ НАЦИОНАЛНИ ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ: 1.Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самост.участници за една и съща обособ. позиция. 2.Участниците и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистр.в юрисдикции с преференц.данъчен режим, съгл.чл.3,т.8 от Закона за икономическите и фин. отношения с дружествата,регистр.в юрисдикции с преференц.данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действит.собственици.
Продължава в раздел VI.3.Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

сградата на Община Борован, ул. "Иван Вазов" № 1, етаж 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

3. За участниците следва да не са налице сл. обстоят.: осъждания за престъпления по чл. 194–208,чл.213а–217,чл.219–252 и чл. 254а–255а и чл.256-260 НК (чл.54,ал.1,т.1 ЗОП); нарушения по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228,ал. 3 от КТ (чл.54,ал.1,т.6 ЗОП); нарушения по чл.13,ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54,ал.1,т.6 ЗОП);обст.по чл. 69 от Закона за противод.на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
При подаване на офертата уч.декларира липсата/налич.на обст.в приложните полета на Част ІІІ, раздел Г от ЕЕДОП.
Прогнозните стойности,посоч.в документацията за об.позиции и за различните размери на водопроводите са максимални при изп. на поръчката. Договорът за общ.поръчка се сключва при усл., че при подписването му опред.изпълнител представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на дог.без ДДС.Гаранцията за изпълн.може да се представят под формата на:банкова гаранция (изготвя се по обр.на банката,която я издава,при усл.че в гаранцията са вписани усл.на Възл.)•парична сума, преведена по банкова сметка на Община Борован; •застрах.,която обезпечава изпълн.чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Схемата на плащане е съгласно проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва