Деловодна информация
00496
22-12-00-1401 08/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0090 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез Директора на Регионална дирекция за социално подпомагане - София-град 121015056
ул. Лъчезар Станчев № 20
София BG411 1797 България
Мария Димитрова +359 028700238
rdsp-sofiagrad@asp.goverment.bg +359 029861198

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2507&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2507&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от териториални структури на АСП в област София-град-основен ремонт и/или изгражда
45000000      
Строителство

Обхватът на поръчката включва извършване на строително-монтажни работи в административни сгради, ползвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане в област София-град по четиринадесет обособени позиции. Обхватът на строително-монтажните дейности включва шпакловки, бояджийски работи, подмяна на дограма, ремонт на покрив, ремонт на ел. инсталация, доставка и монтаж на климатици, и други, ползвани от териториални структури на Агенция за социално подпомагане в област София-град, надлежно посочени в Техническа спецификация /Приложение №2/ и КСС /Приложение №3/ за всяка обособена позиция, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
268333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Връбница, адрес: гр. София, бул. „Хан Кубрат”, бл. 328, вх. А, ет. 2 " 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Хан Кубрат”, бл. 328, вх. А, ет. 2

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: шпакловки, бояджийски работи, подмяна на дограма, направа доставка и монтаж на рампа за придвижване, изграждане на силова ел. инсталация, подмяна на ел. табло, и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Възраждане адрес: гр. София, бул. „Ал. Стамболийски” № 173" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Ал. Стамболийски” № 173

Обхватът на обществената поръчка включва следните групи строително-ремонтни дейности: ремонт на покрив, доставка и монтаж ламинат, доставка и подмяна на теракот, доставка и монтаж на первази, подмяна на осветителни тела и други СМР, съгласно подробно КСС за соътветната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ), адрес: гр. София, бул. „Възкресение” 1А към Дирекция социално подпомагане – Възраждане" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Възкресение” 1А

Обхватът на обществената поръчка включва следните групи строително-ремонтни дейности: шпакловки, бояджийски работи, обръщане на врати и прозорци, ремонт на покрив и други СМР, съгласно подробно КСС за соътветната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Красно село адрес: гр. София, ул. „Ами буе” 79" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Ами буе” 79

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: доставка и полагане на топлоизолационна система, доставка и монтаж на PVC профили, доставка и монтаж на водосточни тръби, доставка и монтаж на метална врата и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ), адрес: гр. София, бул. „Гоце Делчев” 24 към Дирекция социално подпомагане – Красно село" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Гоце Делчев” 24

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: доставка, монтаж и демонтаж на фасадно рамково скеле, доставка и полагане на топлоизолационна система, доставка и монтаж на PVC профили, доставка, монтаж и демонтаж на PVC дограма, доставка и монтаж на PVC догграма стъклопакет 80/50, 160/60; направа, доставка и монтаж на рампа за придвижване, боядисване и други видове СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Лозенец, адрес: гр. София, ул. „Димитър Хаджикоцев” 80" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Димитър Хаджикоцев” 80

Обхватът на обществената поръчка включва следните групи строително-ремонтни дейности: подмяна на ел. инсталация, смяна на дограма на прозорци, демонтаж, преработване и монтиране на метални решетки за прозорци, подмяна брави, доставка и монтаж ламинат приемна, шпакловане, боядисване и други СМР, съгласно подробно КСС за соътветната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Люлин, адрес: гр. София, ж.к. Люлин 3, ул. „309-та” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. Люлин 3, ул. „309-та”

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: вътрешна мазилка, шпакловка, доставка и монтаж на ламиниран паркет, доставка и монтаж на PVC прозорци (със стъклопакет), вкл. обръщане около тях, доставка и монтаж на алуминиева витрина /вътрешна за гишета/, демонтаж на тротоарни плочи, настилка от тротоарни плочи и други видове СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Младост, адрес: гр. София, ж.к. „Младост 1”, бивше 29-то ОДЗ" 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Младост 1”, бивше 29-то ОДЗ

Обхватът на обществената поръчка включва следните групи строително-ремонтни дейности: смяна на дограма на прозорци, ремонт на покривна настилка, ремонт/ подмяна на осветителни тела, ремонт на отоплителна система, шпакловане, боядисване, доставка и монтаж на външна врата и други СМР, съгласно подробно КСС за соътветната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41667.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ) - Панчарево, адрес: с. Панчарево, ул. „Риляник” № 2, към Дирекция социално подпомагане – Младост" 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

с. Панчарево, ул. „Риляник” № 2

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: смяна на дограма на прозорци, полагане на подова настилка, подмяна на ел. инсталация, боядисване, изграждане на рампа за достъп на хора с увреждания и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5833.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ), адрес: гр. София, ж.к. „Студентски град”, бл. 5, ет. 1, ст. 118, 119, 120, към Дирекция социално подпомагане – Младост" 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Студентски град”, бл. 5, ет. 1, ст. 118, 119, 120

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: смяна на дограма на прозорци, полагане на подова настилка, боядисване и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5833.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект Дирекция социално подпомагане – Слатина, садрес: гр. София, ж.к. „Христо Смирненски” бл. 73 – партерен етаж" 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Христо Смирненски” бл. 73

Ремонт на таван и приемна, подмяна на ел. инсталация, окабеляване и подновяване на мрежата-проект, ремонт и подмяна на ел. инсталация, ремонт на таван и стени, ремонт на покривна хидроизолация, шпакловка, боядисване и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ) с адрес: гр. София, ж.к. „Изток”, ул. „А. П. Чехов” № 16А към Дирекция социално подпомагане – Слатина" 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Изток”, ул. „А. П. Чехов” № 16А

Подмяна на ел. инсталация, допълнителни работи по възстановяване на ел. връзки, укрепване, ремонт и подмяна на подова настилка, демонтаж на дървена врата и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4167.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ), адрес: гр. София, ж.к. „Дружба 1”, бл. 40 към Дирекция социално подпомагане – Слатина, с адрес: гр. София, ж.к. „Дружба 1”, бл. 40" 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Дружба 1”, бл. 40

Подмяна на ел. инсталация, допълнителни работи по възстановяване на ел. връзки, укрепване, ремонт и подмяна на ел. инсталация, проводник ПВ 3х2,5 мм.кв, ремонт на таван, ремонт и подмяна на подова настилка, ремонт на две сервизни помещения и други СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Обект, изнесено работно място (ИРМ), адрес: гр. София, бул. „Цар Борис III” към Дирекция социално подпомагане – Красно село" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Цар Борис III"

Обхватът на поръчката включва следните групи строително-ремонтни дейности: доставка и монтаж на гумирана, противоплъзгаща настилка - площадка и рампа; направа, доставка и монтаж на площадка и рампа за придвижване, боядисване, грундиране и други видове СМР, съгласно подробно КСС за съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката І-ва група, минимум V-та /пета/ категория.
Забележка: Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
ДЕКЛАРИРАНЕ: Участниците декларират поставеното изискване като попълват данни в раздел А: „Годност” в Част IV „Критерии за подбор” от еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, сключена за минимална застрахователна сума по застрахователната полица съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележки: За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с горното изискване се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отоговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
„Чл. 2. (1) от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
Лицата, задължени да имат застраховка при условията и по реда на наредбата, са:
1. проектантът - за изработване на инвестиционни проекти;
2. консултантът - за извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и/или за упражняване на строителен надзор;
3. строителят - за цялостно изпълнение на строителството или на отделни видове строителни и монтажни работи;
4. лицето, упражняващо строителен надзор - за строежи от пета категория, в случаите, когато по желание на възложителя се изпълнява надзор;
5. лицето, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна" на инвестиционния проект, за който не е извършена оценка за съответствие от консултант.
„Чл. 5. (2) от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
Минималната застрахователна сума за строител е, както следва:
1. за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ - 600 000 лв.;
2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ - 400 000 лв.;
3. за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000 лв.;
4. за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 100 000 лв.;
5. за строежи пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 ЗУТ - 70 000 лв.”
ДЕКЛАРИРАНЕ: Участниците декларират поставеното изискване като попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б, т. 5.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, на минимум 1 обект.
Под строителство, идентично или сходно с предмета на тази обществена поръчка - следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания, без значение от източника на финансирането им, в зависимост от Обособените позиции за които участват.
ДЕКЛАРИРАНЕ: Участниците декларират поставеното изискване като попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.
2. Участниците трябва да имат Сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.
ДЕКЛАРИРАНЕ: Участниците декларират поставеното изискване като попълват данни в еЕЕДОП, Част IV, буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като се посочи и публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати.
3. Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката по съответната обособена позиция, със собствени или наети специалисти, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка. Изискванията за минимален брой, за професионални компетентности и професионален опит към специалистите са детайлно посочени в документацията на участие в обществената поръчка, за всяка обособена позиция поотделно.
Всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват, включени в конкретната Обособена позиция.
ДЕКЛАРИРАНЕ: Участниците декларират поставеното изискване като попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В, където прави описание на ключовите експерти, които ще участват в изпълнение на строително-монтажните работи, декларирайки – трите имена на експерта/ работника, правоотношението му с участника, образование, специалност, квалификация, номер и дата на завършен курс на обучение, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР/ еквивалент при чуждестранни лица.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка, и по конкретно в приложение № 2 - техническа спецификация за всяка обособена позиция и в проекта на договор в приложение № 7.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто (3 %) от стойността на договора без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, като документът за гаранцията се представя при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20, стая 120, първи етаж

В съответствие с изискванията на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упъълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите на участниците не подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:
Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП.
Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата и за членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът или кандидатът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му.
В случаите по чл. 54, ал. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по чл. 54 ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят и за това физическо лице.
Участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Други специфични основания за отстраняване. На отстраняване подлежи всеки участник, за когото са налице следните основания за изключване:
- Участник, за когото са налице обстоятелствата съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.
- Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, по отношение на когото е налице свързаност по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП. Декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.
- При наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.
- Участникът декларира обстоятелствата по чл. 59, ал.1 т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари в Част III, Раздел Г на еЕЕДОП.
ВАЖНО!!! Изискванията за лично състояние и липсата на специфични основания за изключване за еднакви за всички обособени позиции от поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление за откриване на процедурата може да бъде обжалвано по реда на Раздел I от Глава Двадесет и седма от ЗОП в 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва