Деловодна информация
00080Министерството на здравеопазването
РД-........................... 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/08/2019 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
гр. София BG411 1000 България
Стефка Хлебарова +359 29301350
shlebarova@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-konsultant-po-chl166-al1-ot-zut-po-proekt/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-konsultant-po-chl166-al1-ot-zut-po-proekt/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0003-C01
71520000      
Услуги

„Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) № BG16RFOP001-5.001-0003-C01, проект BG16RFOP001-5.001-0003 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“ по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, включваща 4 обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
75600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0003-C01 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG341

гр. Бургас и гр. Варна

„Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор“ на следните обекти:
1.1.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Бургас
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Бургас, кв. Ветрен, УПИ VIII – 602 в кв. 4 по ПУП – ПРЗ на кв. Ветрен
1.2.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Варна
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Варна, район „Приморски“, ул. „Овеч“, ПИ с идентификатор 10135.2575.201.
1.3.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Варна
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Варна, район „Приморски“, ул. „Овеч“, ПИ с идентификатор 10135.2575.201.
1.4.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Варна
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Варна, ул. „Брегалница“ № 3, ПИ с идентификатор 10135.2556.340.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“, по Процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за децa

Посочената в т. II.1.5 и II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал.10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

„Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0003-C01 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314
BG321
BG323

гр. Плевен, гр. Велико Търново, гр. Русе

„Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор“ на следните обекти:
2.1Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Плевен
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Плевен, ул. "Марибор", ИМОТ № 56722.663.380, ПИ с идентификатор 56722.663.380
2.2Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Велико Търново
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Велико Търново, ул. „Никола Габровски“ № 23, ПИ с идентификатор 10447.514.92.
2.3Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Русе
-Вид СМР – преустройство на съществуващи сгради,
-Адрес: по кадастрална карта на град Русе, бул. "Скобелев" № 42-А, ПИ № 63427.2.1849, с площ 1330 кв. м, заедно с построената в него сграда с идентификатор 63427.2.1849.1;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“,по Процедура BG16RFOP001-5.001„Подкрепа за деинституционализация на грижите за децa"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

„Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0003-C01 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG313

гр. София и гр. Враца

„Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор“ на следните обекти:
3.1Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. София
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. София, район "Триадица", ул. „Св. Георги Софийски“ №3, квартал № 387, ПИ с идентификатор 68134.1001.887, в двора на болница „Александровска“;
3.2.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Враца
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Враца, ул. "Георги Апостолов" № 2, ПИ с идентификатор 12259.1026.265;
3.3.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. София
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. София, р-н "Младост", ж.к. "Младост", в двора на болница "Св. Анна", ПИ с идентификатор 68134.4082.653;
3.4.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. София
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. София, р-н "Младост", ж.к. "Младост", в двора на болница "Св. Анна", ПИ с идентификатор 68134.4082.653;
3.5.Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. София
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. София, р-н "Младост", ж.к. "Младост", в двора на болница "Св. Анна", ПИ с идентификатор 68134.4082.653;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“, по Процедура BG16RFOP001-5.001„Подкрепа за деинституционализация на грижите за децa"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал.10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация

II.2) Описание 1

„Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0003-C01 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425
BG422

гр. Кърджали и гр. Хасково

„Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор“ на следните обекти:
4.1Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Кърджали
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Кърджали, ж.к. "Възрожденци", ул. "Райна Княгиня" № 73, ПИ с идентификатор 40909.112.15,. и гр. Кърджали, ж.к. "Възрожденци", ул. "Иван Балкански" № 1,ПИ с идентификатор 40909.112.4,
4.2Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в гр. Хасково
-Вид СМР – ново строителство,
-Адрес: гр. Хасково, ул. "Видин" № 14, ПИ с идентификатор 77195.703.367
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“,по Процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за децa"

Посочената в т. II.2.6. прогнозна стойност представлява максималния разполагаем ресурс на възложителя.
Забележка: На основание чл. 47, ал.10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по обособените позиции за които се участва са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно изискванията посочени в утвърдената от възложителя докуменация.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички обособени позиции, участниците, следва да са консултанти по смисъла на чл.1, ал. 2 от Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (Наредбата), а именно: Търговец по смисъла на Търговския закон (ТЗ) или лице, регистрирано в търговски или друг публичен регистър в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, който извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и/или упражнява строителен надзор при изпълнението на строежите. При сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, избраният за Изпълнител участник, следва да бъде вписан в публичния регистър при Дирекцията за национален строителен контрол /ДНСК/, като в случай, че информацията е недостъпна, участникът следва да представи Удостоверение за извършване на дейностите по чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУТ за лица по чл. 6 от Наредбата, или удостоверение за правото за упражняване на дейности по чл. 166, ал.1 ,т. 1 от ЗУТ за лицата по чл. 166, ал. 7 от ЗУТ.
Съответствието с поставения критерий се декларира с "ДА" в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“ в еЕЕДОП и в случай, че информацията е достъпна безплатно се посочва: URL към съответния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в процедурата да имат застраховка „Професионална отговорност“ със съответното покритие. Документите за поставения критерий, които се представят от участника определен за изпълнител преди сключване на договора /чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП/ са: доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност" - заверено копие на валидна застраховка "Професионалната отговорност" по чл. 171 от ЗУТ. Когато участникът е чуждестранно лице – съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на заверено от него копие на съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумение за Европейското икономическо пространство, заедно с превод на документа.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, буква „Б“ от еЕЕДОП, като се посочва: застрахователната сума по неговата застраховка „Професионална отговорност“.


На основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, чл. 2, ал. 1, т. 2 и т. 4, във връзка с чл. 5, ал. 3 и ал. 5 и чл. 7 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, участниците следва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност за строежи пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 ЗУТ. На основание чл. 171а от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изпълнителят следва да поддържа валидни застраховките „Професионална отговорност“ за целия период на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците да имат изпълнена/и /минимум една/ през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, независимо от обема, която/ито е/са идентична/и или сходна/и* с предмета на обществената поръчка.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора /чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП/ са: списък на изпълнена/и през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, която/които е/са идентична/и или сходна/и* с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената/ите услуга/и.
* Под „сходна/и услуга/и“ за обществената поръчка се разбират консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Под „изпълнена/и услуга/и“ се разбира/т такава/такива, чиито срок за изпълнение е приключил към датата на подаване на офертата.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, буква „В“ от еЕЕДОП, като се посочва: предмета на услугата/договора, стойността, датата и получателя. От описанието следва еднозначно и безспорно да се установява вида на консултантската услуга и обекта, за който е изпълнена.


Участниците да имат изпълнена/и /минимум една/ през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, независимо от обема, която/ито е/са идентична/и или сходна/и* с предмета на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; чл.107, т.4 във връзка с чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

08/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. София, площад "Света Неделя" 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от цената на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отговаря на изискванията на чл. 111 от ЗОП. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя (Министерство на здравеопазването):
БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ
Банков код: BNBG BGSD
Банкова сметка: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменима, изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществена поръчка. Когато гаранцията е представена под формата на застраховка, възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя по сключения с възложителя договор и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. В случаите, когато гаранцията за изпълнение е представена под формата на банковата гаранция или на застраховка, същата се представя в оригинал и следва да бъде със срок на валидност:
-2 % от цената на договора без ДДС с валидност минимум шест месеца от датата на сключване на договора;
-3 % от цената на договора без ДДС с валидност до 08.09.2020 г.
Предвид специфичния предмет и обем на обществената поръчка, а именно: оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и изготвяне на комплексен доклад по чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и извършване на строителен надзор по време на строителството, налице са етапи при изпълнението на задълженията от страна на изпълнителя, поради което, представената банкова гаранция ще бъде освобождавана поетапно съгласно чл. 111, ал. 10 от ЗОП и съгласно клаузите на проекта на договор.
2.Плащането на услугата по договора ще се извършва в български лева по банков път, както следва:
Плащане при изпълнение на Дейност 1 - 40 % от цената по договора ще бъде заплатена в срок до 30 дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на Дейност 1 „без забележки“ от страна на възложителя и представяне на фактура.
Окончателно плащане - 60 % от цената по договора ще бъде заплатена в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне в Министерство на здравеопазването на следните документи:
•окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след подписването от всички участници в строителството на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр. 15) „без забележки“ и заверен Технически паспорт за всички обекти от обособената позиция;
•разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация (в зависимост от категорията на съответния обект) за всички обекти от обособената позиция;
•приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на изпълнението по Договора „без забележки“ от страна на възложителя;
•фактура – оригинал от изпълнителя за извършените от него услуги.
2. Предложението за участие на всеки участник, следва да съдържа опис на представените документи, придружен със: 1.Заявление за участие по образец, към което се прилагат описаните в документацията документи; 2.Техническо предложение, съдържащо документите описани в документацията; 3.Ценово предложение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, жалби могат да се подават в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация пред Комисията за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва