Деловодна информация
00662
1400549 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00662-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
Община Раднево, ул. Митьо Станев № 1
Раднево BG344 6260 България
Николай Добрев - Нач. отдел - Обществени поръчки +359 41781235
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41782280

Интернет адрес/и

http://radnevo.acstre.com

http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=305
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на водопроводна мрежа на село Коларово, Община Раднево – II етап“
45240000      
Строителство

Предмет на настоящ. общ.поръчка е изгражда на вътрешна водопроводна мрежа на село Коларово,предв.е изграждането на следните участъци по подетапи: първи и втори подетап.Част Водоснабдяване:Решението на мрежата на селото да бъде съобразено изцяло със сега съществуващата схема на водоподаване към селото.Разработката на вътр. водопроводна мрежа на селото да бъде направена, съобразно изискванията от Нар.№2/22.03.2005 за проектиране, изгр. и експлоатация на водосн.системи, част II, Гл.I, чл.24 чл.25. Да се съблюдава макс.хидростатичен напор във водопр. мрежа на населено място да не надвишава 60м.(0,6 МPa).Част Геодезия: Проектът да бъде съобр. с кадастр. и регулац. план на селото и ВиК частта на обекта, в който са определени трасетата на вътреш. водопр.мрежа.Част Организация на движението: Проектното решение да бъде разработено съгл. Наредба №3/16.08.2010г. за временна организ. и безопасност на движението и Нар. №2/17.01.2001г. за сигнализ. на пътищата.Подробно описание на дейностите в ТС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
920222.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Село Коларово, Община Раднево.

Предмет на настоящ. общ.поръчка е изгражда на вътрешна водопроводна мрежа на село Коларово,предв.е изграждането на следните участъци по подетапи: първи и втори подетап.Първи подетап по клонове: №№1,2,3,7,8,11,18,27,28,31,33,38 и 40 с дължина 2236.50м;Втори подетап по клонове: №№41,44,45,49,52,55,59,60,62,63,65 и 67 с дължина 2168.40м.за първи подетап по улици: о.к.7-о.к.10; о.к.45-о.к.120; о.к.42-о.к.10; о.к.41-о.к.67; о.к.40-о.к.13; о.к.79-о.к.78; о.к.165-о.к.163а; о.к.61-о.к.46; о.к.62-о.к.80; о.к.112-о.к.102; о.к.108-о.к.95; о.к.94-о.к.95; о.к.184-о.к.245;за втори подетап по улици: о.к.183-о.к.193; о.к.224-о.к.241; о.к.247-о.к.240; о.к.24-о.к.17; о.к.269-о.к.23; о.к.132-о.к.130; о.к.135-о.к.170; о.к.138-о.к.144; о.к.154-о.к.258; о.к.222-о.к.258; о.к.213-о.к.225; о.к.202-о.к.225.Част Водоснабдяване:Решението на мрежата на селото да бъде съобразено изцяло със сега съществуващата схема на водоподаване към селото.Разработката на вътр. водопроводна мрежа на селото да бъде направена, съобразно изискванията от Нар.№2/22.03.2005 за проектиране, изгр. и експлоатация на водосн.системи, част II, Гл.I, чл.24 чл.25. Да се съблюдава макс.хидростатичен напор във водопр. мрежа на населено място да не надвишава 60м.(0,6 МPa). Мрежата, съгласно идейното решение, да бъде проект. с оформен един основен пръстен от Главен клон I,Гл. клон II, Гл. клон III и общо 67 бр.второстеп. клонове и да е решена като сключена.Втория етап на проект. и изгр. на мрежата на Коларово, се базира на одобреното идейно решение на мрежата от 2012 г.Част Геодезия: Проектът да бъде съобр. с кадастр. и регулац. план на селото и ВиК частта на обекта, в който са определени трасетата на вътреш. водопр. мрежа.В трасировъчния план да бъдат дадени проектните подробни точки на чупките на водопр.клонове и в координатен регистър към проекта да са дадени координатите на тези подробни точки в координатната система от 1970г.Част Организация на движението: Проектното решение да бъде разраб. съгл. Наредба №3/16.08.2010г. за временна организ. и безопасност на движението и Нар. №2/17.01.2001г. за сигнализ. на пътищата с пътна маркировка.Съобразно транспорт. обстановка и вида на строителните работи, дълготрайната врем. организация на движение да се разраб. в съответствие с Прилож. №51 и Прилож. №73 и Наредба №3/16.08.2010г.Проектираната врем. организация да се поставя непосредст. преди започване на строителните работи и да се отстранява след завършв. на строителството и възстанов. на платното за движение в съответствие,което да не застраш. участниците в движението.Част Пожарна безопасност:Към водопроводната мрежа на селото да се предв. пожарни хидранти – надземни, съгл. изискванията на чл.170 от Наредба №Iз-1971 за строително-технически правила и норми за осигуряване на безоп. при пожар. Разстоянието между хидрантите да бъде прието до 150 м.Към вътр. водопроводна мрежа, съгл. монтажния план са предв. пожарни хидранти – 70/80 надземни,отговарящи на изискв. на чл.170.Пожаротехническите средства трябва да съотв. на европейски и м/ународни стандарти: за надземни хидранти БДС EN 14384.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
920222.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пок.за оцен.К1-Предложена цена;К2-Организ.за качествено изп.на поръчката.Мах бр.т.по всеки показат 50т.Относ.тежест в КО:К1-50%,К2-50%.Формула за изчисл.на “Комплекс.оценка/КО=К1+К2; К1=(Ценамин./Ценаучаст.)*50,Ценамин.е най-ниската предл. цена от уч-к,Ценаучаст. е цената,предл.от даден участник съгл. цен. му предложение.Изчисл. на К2 –съгласно Методика за оценка на оферти.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от IV група,III категория, съгл. Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС,а за чуждестр.лица–в аналогични регистри съгл. законодателството на държавата членка, в която са установени.При подаване на офертата съответствието с изискването участникът декларира в част IV„Критерии за подбор”,раздел А от ЕЕДОП.В случаите по чл.67,ал.5 от ЗОП,участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от IV група,III кат.,съгл. Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.В случай че участникът е чуждестр. лице, на този етап той може да представи валиден еквивалентен документ,издаден от компетентен орган на държавата,в която е установен,доказващ вписването на участника в съотв. регистър, съгл. законодателството на тази държава.В случаите по чл.67,ал.6 от ЗОП, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от IV група,III категория,съгл. Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.В случаите, когато строителят е лице,което има право да извършва такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която е установено, във вр.с чл.112, ал.1,т.4 от ЗОП, преди сключв. на договора следва да се впише в ЦПРС по реда на Закон за Камарата на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва: минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не по-малко от 1 000 000,00 лв. (един милион лева), в това число минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, а именно строително-монтажни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 500 000,00 лева (петстотин хиляди лева).Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, съотвeстваща за II-та категория строежи, а за чуждестранни лица от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция, съгласно чл. 171а от ЗУТ.

Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва: минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не по-малко от 1 000 000,00 лв. (един милион лева), в това число минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, а именно строително-монтажни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 500 000,00 лева (петстотин хиляди лева).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка”, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа с дължина минимум 4 000 л.м.Под "изпълнени дейности" се разбират строителни дейности, които независимо от започването им са приключили в горепосочения 5- год. период със съставен и подписан Констативен акт обр.15 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя. Участникът следва да прилага: 1.Система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи; 2. Система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи.

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата.Под „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка”, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа с дължина минимум 4 000 л.м.Под "изпълнени дейности" се разбират строителни дейности, които независимо от започването им са приключили в горепосочения 5- год. период със съставен и подписан Констативен акт обр.15 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя. Участникът следва да прилага: 1.Система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи; 2. Система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписв. на дог-р а участникът избран за изпълнител предст. гаранция за изпълнение в р-р на 3 % (три на сто) от стойността на договора (без ДДС).2.Гаранц. се предоставя в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;застраховка,която обезпечава изп. чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.Гаранц. може да се предост.от изпълнителя за сметка на трето лице-гарант.Когато избр.изпълнител е обединение,което не е юрид.лице, всеки от съдружн. в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв. вносит.на сумата по гаранц.или застраховката.Участ.,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранц.за изпълнение.Условията за задърж. и освобожд.на гаранц.за изпълн. са указани в договора за общ.поръчка м/у Възложит. и Изпълнителя.Договорът ще се счита за сключен под условие по смисъла на чл.114 от ЗОП (договор с отложено изпълнение),като неговото действие и изпълнение са в зависимост от наличието на осигурен фин.ресурс в общинския бюджет на общ.Раднево.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Раднево, Общинска администрация, ул. Митьо Станев № 1, ет. 3, зала 315

Пълен, безплатен и неограничен достъп до документацията по настоящата обществена поръчка: http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=305.
Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към датата на откриване на наст. процедура не е осигурено финансиране на поръчката, предвид което в проекта на договор е предв. клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на Изпълнителя на уведомление,че е осиг.финансиране за изпълнение на поръчката.В случ.,че уведомлението не е получ. до изтич. на 3 мес. срок от сключв.на дог-ра,вс. от страните по него може да поиска прекратяването му без предизв. на осн. чл.114 от ЗОП. Участник в процед. за възл. на общ.поръчка може да бъде всяко бълг. или чужд. физ.или юрид.лице или техни обединения,както и вс. друго образувание,което има право да извършва дейностите от предмета на поръчката съгл.законодат.на държавата,в която е установено.Участ.в процедурата за възлаг. на наст.общ.поръчка се представ.от законните им предст.съгл.учред. документи или от изрично упълномощ. лица.Осн. за отстран.от участие в процедурата: уч-к по отнош.,на когото са налице обстоят. по чл.54,ал.1 от ЗОП,уч-к,за който важат забрани по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не са прилож. изкл.по чл.4 от същия закон,уч-ци,които са свърз.лица и уч-ци за които важи забраната по чл.69 от З-на за прот. на корупцията и за отнемане на незаконно придоб.имущество; уч-к,който не отговаря на пост. крит. за подбор или не изпълни др.усл.,посочено в обявлението за общ. поръчка или в докум. за участие;който е пред.оферта,която не отг. на предв. обяв.усл. за изп. на поръчката;уч-к,който е пред.оферта,която не отг.на усл.за представяне,вкл.за форма,начин и срок; уч.,който не отг. на правила и изискв.,свърз. с опаз.на ок. среда,соц. и труд. право,прилож. колект.споразум. и/или разпоредби на м/унар. еколог.,соц. и труд.право които са изброени в прил.№10 от ЗОП;уч-к,който не е предст. в срок обосновката по чл.72 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП.Уч-те могат да подават само по една оферта за участие. Документите, свърз. с уч. в процедурата,се предст. в запечатана,непрозр.опаковка,от участника, или чрез упълномощ.от него представител–лично или чрез пощ. или др. куриерска услуга с преп.пратка с обр.разписка,на адрес:гр.Раднево,Община Раднево,6260,ул.„М. Станев“№ 1,ст.204 -деловодство.Съдърж. на офертата:Опис на предст.докум.,съдърж.се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълном. негов представит.–Обр.№1;ЕЕДОП–Обр.№2,представя се задълж. в ел.вид и следва да бъде цифр.подписан от всички задълж.лица и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за уч.в процедурата.Форматът,в който се пред.документът не следва да позв.редакт.на съдърж.му; Докум. за доказване на предпр.мерки за надеждност,когато е приложимо;Когато уч. е обединение, което не е юрид.лице,се предст.копие от документ за създ. на обединението (учред.акт, споразумение и/или др.прил.документ),от който да е видно правното осн.за създаване на обединението,както и следната информ.във връзка с конкретната общ.поръчка: опр. на партньор,който да предст. обединението за целите на об. поръчка;уговаряне на солидарна отговорност,когато такава не е предв.съгл.прил.законод.;Техн.пред.ОП1-Обр.№ 3 и прил. обясни. записка за орг. за изп. на поръчката и лин.график за изп.на дейн;Техн.пред.ОП2-Обр.№4 и прил.обясни.записка за орг. за изп. на поръчката и лин.график за изп. на дейн;Цен.пред-Обр №5 с анализи на ед.цени и КСС Обр.№ 5.1;5.2;5.3;5.4; Цен.пред-Обр №6 с анализи на ед.цени и КСС Обр.№ 6.1;6.2;6.3;6.4 Участниците могат да получат необх. информ.за задълж.,свърз. с данъци и осигуровки,оп. на ок. среда,закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в Р. България и относими към предм. на поръчката, както следва: ? Отн. задълж.,свърз.с данъци и осиг.:НАП:Инф.тел. -0700 18 700; www.nap.bg;? Относно задълж.,опаз. на околната среда: Министерство на ок. среда и водите -Инф.център на МОСВ: 1000 София,ул."У.Гладстон"№67 Тел:02/9406331,в раб.дни-14ч.-17ч.;http://www3.moew.government.bg/?Относно задълж.,закрила на заетостта и усл. на труд: МТСП: http://www.mlsp.government.bg ,София 1051,ул.Триaдица №2,тел.02/8119443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 , ал. 1 , т . 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва