Деловодна информация
00630
12-00-148 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00630-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ситово 000565544
ул.Трети март №72
с.Ситово BG325 7583 България
Татяна Христова +359 8688-2213
sitovo@mail.bg +359 8688-2212

Интернет адрес/и

www.sitovo.bg

https://sop.bg/sitovo-527/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/sitovo-527/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на хранителни продукти за „Социално предприятие за обществено хранене „Независим живот” – Домашен социален патронаж. Обществена трапезария. Стол”, по обособени позиции" 00630-2019-0010
15000000      
Доставки

Поръчката обхваща извършване на доставки на хранителни продукти по отделни заявки за СПОХ.Оферта може да се подава за една, за няколко или за всички обособени позиции. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описана и регламентирана в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществена поръчка, публикувана на сайта на Община Ситово, в Профила на купувача, електронната преписка на поръчката.Финансирането на обществената поръчка се осигуряват от бюджета на Община Ситово и по схема BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ по Оперативна програма за храни и/или осбновно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 г. за 110 потребителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
5

II.2) Описание 1

“Мляко, млечни продукти, яйца и яйчни продукти” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
15551000      
15540000      
15542100      
15511000      
03142500      
15530000      
15871273      
15000000      
15550000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

франко склада на СПОХ на територията на Община Ситово

Доставка на млечни продукти по отделни заявки съгласно изискванията на Възложителя в Техническите спецификации и прогнозните количества посочени в Приложенията към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


месец юли-август 2021 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ за 110 потребителя, за останалите потребители финансирането е от бюджета на Община Ситово.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална за офериране от участниците. Оферти, надвишаващи посочената максимална стойност ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.

II.2) Описание 1

“Месо, месни продукти и риба” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15110000      
15113000      
15130000      
15112130      
15131310      
15200000      
15221000      
15220000      
15131420      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

франко склада на СПОХ на територията на Община Ситово

Доставка на месо и месни продукти по отделни заявки съгласно изискванията на Възложителя в Техническите спецификации и прогнозните количества посочени в Приложенията към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
110000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


месец юли - август 2021г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ за 110 потребителя, за останалите потребители финансирането е от бюджета на Община Ситово.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална за офериране от участниците. Оферти, надвишаващи посочената максимална стойност ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.

II.2) Описание 1

“Зърнени храни и храни на зърнена основа” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15600000      
15612100      
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

франко склада на СПОХ на територията на Община Ситово

Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа по отделни заявки съгласно изискванията на Възложителя в Техническите спецификации и прогнозните количества посочени в Приложенията към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


месец юли - август 2021г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ за 110 потребителя, за останалите потребители финансирането е от бюджета на Община Ситово.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална за офериране от участниците. Оферти, надвишаващи посочената максимална стойност ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.

II.2) Описание 1

“Плодове, зеленчуци и продукти от тях” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03221240      
15331130      
03222210      
03221000      
03221410      
03221300      
03221120      
03221113      
03222220      
03221112      
03222111      
03221220      
03221270      
03221250      
03222321      
03222322      
03222332      
03222118      
15332180      
03222340      
03222200      
03222000      
15300000      
15331425      
15332200      
03222400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

франко склада на СПОХ на територията на Община Ситово

Доставка на плодове, зеленчуци и консерви по отделни заявки съгласно изискванията на Възложителя в Техническите спецификации и прогнозните количества посочени в Приложенията към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


месец юли - август 2021г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ за 110 потребителя, за останалите потребители финансирането е от бюджета на Община Ситово.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална за офериране от участниците. Оферти, надвишаващи посочената максимална стойност ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.

II.2) Описание 1

“Други храни” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15831000      
15871110      
15820000      
15321300      
15831600      
15872400      
15863000      
15872200      
15321000      
15411200      
03212210      
03211300      
24911000      
03212211      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

франко склада на СПОХ на територията на Община Ситово

Доставка на други хранителни продукти по отделни заявки съгласно изискванията на Възложителя в Техническите спецификации и прогнозните количества посочени в Приложенията към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


месец юли- август 2021г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05FMOO001-3.002 „Осигуряване на топъл обяд – 2016-2020“ за 110 потребителя, за останалите потребители финансирането е от бюджета на Община Ситово.

Прогнозната стойност на обособената позиция се явява максимална за офериране от участниците. Оферти, надвишаващи посочената максимална стойност ще бъдат отстранени от участие и няма да бъдат допуснати до оценка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с обект за търговия на едро с хранителни продукти от съответната група хранителни продукти в обособената позиция, който е вписан в Регистъра на обектите за производство и търговия с храни, отговарящ на изискванията за производство и търговия на предлаганите продукти, регистриран като постоянен обект по реда на чл.12 от Закона за храните както следва: За Об.позиция №1 – за група „Мляко и млечни продукти“,„Яйца и яйчни продукти“ и „Масла и мазнини“,За Об.позиция № 2 – за група „Месо и месни продукти” и „Риба, рибни продукти и други морски храни“,За Об.позиция № 3 – за група „Зърнени храни и храни на зърнена основа”,За Об.позиция № 4 – за група „Плодове, зеленчуци и ппродукти от тях“,За Об.позиция № 5 – за група „Други хранителни продукти” и "Подправки-пресни и изсушени" и "Захар, захарни изделия и мед".При участие за повече от една обособена позиция, изискването се прилага кумулативно по отношение на групите хранителни продукти. Обектът може да бъде един, но с регистрация за търговия с различните групи хранителни продукти. Участника е необходимо да докаже че разполага с обект, регистриран по чл.12 от ЗХ, като представи копие на удостоверение за регистрация на обект по Закона за храните. участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1);На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверението за регистрация на обект по ЗХ. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверението за регистрация на обект по ЗХ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва доставките, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват. Участниците декларират съответното обстоятелството в ЕЕДОП - Образец №2.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да са изпълнили доставки на „стоки“ с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция. Под „доставка“ сходна с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта“, за всяка обособена позиция, следва да се разбира доставка на хранителни продукти от съответната група храни, съгласно Закона за храните. Участникът да разполага с минимум 1 (един) брой собствени или наети, регистрирани в БАБХ/ОДБХ, транспортни средства за срока на изпълнение на поръчката, които да отговарят на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти.Участникът следва да разполага със специализирано транспортно (хладилно) средство, ако участва за обособени позиции, които изискват транспортирането на хранителни продукти при специален температурен режим, За Обособени позциции №1 и 2- месо и месни продукти, риба, мляко и млечни продукти и яйца.За доказване на техническите и професионални възможности участникът представя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.Забележка: Ако участникът участва за една, за две, за повече или за всичките пет обособени позиции, то той следва да докаже че има изпълнена поне една доставка с предмет идентичен или сходен с предмета на обособената позиция, за която участника подава оферта.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: списък на доставките.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Обр. №2, чрез попълване на съответното поле.Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите са представят и за подизпълнителтие и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били представени от участника или са му служебно известни.


Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум една доставка на „стоки“ с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, доставки на хранителни продукти:За Обособена позиция №1: „Мляко, млечни продукти, яйца и ячни продукти” – на минимум 1 (една) доставка на хранителни групи от съответната група „Мляко и млечни продукти“ или „Яйца и яйчни продукти“ или „Масла и мазнини“.За Обособена позиция № 2 – „Месо, месни продукти и риба” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни групи от съответната група „Месо и месни продукти” или „Риба, рибни продукти и други морски храни“.За Обособена позиция № 3 – „Зърнени храни и храни на зърнена основа”- на минимум 1 (една) доставка на хранителни групи от съответната група „Зърнени храни и храни на зърнена основа”.За Обособена позиция № 4 – „Плодове, зеленчуци и продукти от тях“ - на минимум 1 (една) доставка на хранителни групи от съответната група „Плодове и зеленчуци“.За Обособена позиция № 5 – „Други храни”- на минимум 1 (една) доставка на хранителни групи от съответната група „Други храни" или "Подправки-пресни и изсушени" или "Захар, захарни изделия и мед".
Участниците трябва да разполагат минимум с 1 (един) обект собствен или нает за производство или търговия с хранителни продукти, регистриран по чл. 12 от Закона за храните.
Участникът да разполага с минимум 1 (един) брой собствени или наети, регистрирани в БАБХ/ОДБХ, транспортни средства за срока на изпълнение на поръчката, които да отговарят на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти.Ако участникът участва за повече от една от обособените позиции е необходимо само да докаже че разполага с едно специализирано транспортно (хладилно) средство регистрирано в ОДБХ, с оглед покриване на заложения критерий. За доказване на техническите и професионални възможности участникът представя списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Забележка: Ако участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да докаже че има изпълнена поне една доставка с предмет идентичен или сходен с предмета на обособената позиция.
Участникът трябва да разполага с доказателство за транспортните средства, които ще използва през времето като изпълнител на поръчката. Доказване:Участникът попълва поле т.9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: 1. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 9 от ЗОП - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора в една от сл. форми: Парична сума; Банкова гаранция; Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за представяне, както и за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.
Преди сключване на договора, Възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да изпълни задължението си по чл.67, ал.6 ЗОП като представи актуални документи, удостоверяващи липса на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Възложителят не изисква представяне на документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   15:30 (чч:мм)

Заседателната зала на Общински съвет Ситово в сградата на Общинска администрация Ситово, ет.2, ул.Трети март №72, с.Ситово, Община Ситово, Област Силистра

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец юли-август 2020г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, посочени в обявлението, възникнали преди или по време на процедурата:
а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б) лишен е от правото да упражнява професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
в) сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г) опитал е да:
аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Основанията по т. 1, б. г) се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т. 1 основания за отстраняване.
4. Основанията за отстраняване по т. 1, б. б) – г) се прилагат до изтичане на три години от датата на настъпване на обстоятелствата, освен ако в акта, с който е установено обстоятелството, е посочен друг срок. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа.
5.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона
5.3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
5.4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
5.5. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3–5 ЗОП.
5.7. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
5.8. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя в документация за участие прогнозна стойност.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва