Деловодна информация
00044ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ - ХАСКОВО
24-00-539 05/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/08/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна Инфраструктура - ОБЛАСТНО ПЪТНО УПРАВЛЕНИЕ - ХАСКОВО 0006950890171
бул.Съединение 38
Хасково BG422 6300 България
Юлия Кротнева, Ваня Павлова +359 38624037
prrp_haskovo@abv.bg +359 38663631

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1281


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1281
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране , поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Премахване на негодна и опасна за обитаване сграда - опорен пункт- едноетажна конструкция на 92м2 и прилепен към него склад на 48 м2, находящи се в с.Николово, общ.Хасково, собств. на АПИ-ОПУ-Хасково
45110000      
Строителство

Събарянето и разрушаването на сградите е предвидено да се извършва механизирано, ръчно или комбинирано.
Механизираният метод ще се използва при разрушаването на сгради, които са напълно отделени от съседните и няма опасност от тяхното засягане. При механизираното разрушаване на сгради ще се използва строителна техника .Строителният отпадък ще се събира в контейнери за строителни отпадъци и в камиони. Транспортирането на строителните отпадъци да се извършва при спазване на изискванията на ЗУО. Транспортирането на строителните отпадъци да се извършва при спазване на изискванията на ЗУО.Строителната площадка се почиства от строителните отпадъци, получени при премахването на сградата и терена се възстановява. След разрушителните дейности мястото, където се е намирала съответната сграда ще се почиства и подравнява. На терена на площадката ще бъде извършена рекултивация, включваща възстановяването му до състояние, безопасно за ползване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
11000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Област Хасково

Предметът на поръчката е премахване на негодна и опасна за обитаване сграда, представляваща опорен пункт за поддържане (пътен кантон), едноетажна масивна конструкция със застроена площ от 92кв.м., с прилепен към него склад със застроена площ 48кв.м., находящи се в с.Николово, община Хасково, УПИ (парцел) V, собственост на АПИ-ОПУ Хасково.
Събарянето и разрушаването на сградите е предвидено да се извършва механизирано, ръчно или комбинирано. Механизираният метод ще се използва при разрушаването на сгради, които са напълно отделени от съседните и няма опасност от тяхното засягане. При механизираното разрушаване на сгради ще се използва строителна техника. Строителният отпадък ще се събира в контейнери за строителни отпадъци и в камиони. Транспортирането на строителните отпадъци да се извършва при спазване на изискванията на ЗУО. Транспортирането на строителните отпадъци да се извършва при спазване на изискванията на ЗУО.Строителната площадка се почиства от строителните отпадъци, получени при премахването на сградата и терена се възстановява. След разрушителните дейности мястото, където се е намирала съответната сграда ще се почиства и подравнява. На терена на площадката ще бъде извършена рекултивация, включваща възстановяването му до състояние, безопасно за ползване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Офертата се представя на български език в запечатана непрозрачна опаковка по начин , упоменат в документацията.
Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най - изгодната оферта“. Икономически най - изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане: най-ниска цена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя минимум за видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция "Строителство", с код 45.11- Събаряне и разчистване на сгради; земни работи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 10 000 (десет хиляди) лв. без ДДС изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 10 000 (десет) лв. без ДДС в сферата на строителството и строително-ремонтните работи. При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: 1. удостоверения от банки или 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или 3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участникът в процедурата за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 10 000 (десет хиляди) лв. без ДДС изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 10 000 (десет) лв. без ДДС в сферата на строителството и строително-ремонтните работи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участник в процедурата през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с тази на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира събаряне и разчистване на сгради.
Изисква се от участник в процедурата да разполага с механизация, инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката, както следва: •Багер с хидравличен чук или хидравлична ножица – 1бр.; •Фадрома или мини челен товарач – 1бр.; •Булдозер -1 бр.; •Товарен автомобил – самосвал – 2бр. Изискването се доказва с представяне на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката включващ най-малко: •Технически ръководител – 1 бр., Професионална област (квалификация); средно-специално или висше-техническо образование, специалност „строителен инженер“ или „строителен техник” или еквивалентна; Специфичен опит: минимум 1 (една) година опит в областта на строително-ремонтните дейности; •Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1 бр. ; Професионална област(квалификация); завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ; Специфичен опит: с минимум 1 година специализиран професионален опит на тази длъжност/позиция ; •Общи работници – 3 бр.
Участникът трябва да има внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004 или еквивалентен.


Изисква се участник в процедурата през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с тази на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира събаряне и разчистване на сгради.
Изисква се от участник в процедурата да разполага с механизация, инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката, както следва: •Багер с хидравличен чук или хидравлична ножица – 1бр.; •Фадрома или мини челен товарач – 1бр.; •Булдозер -1 бр.; •Товарен автомобил – самосвал – 2бр. Изискването се доказва с представяне на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.Изисква се от участника в процедурата да разполага с необходимия персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката включващ най-малко: •Технически ръководител – 1 бр., Професионална област (квалификация); средно-специално или висше-техническо образование, специалност „строителен инженер“ или „строителен техник” или еквивалентна; Специфичен опит: минимум 1 (една) година опит в областта на строително-ремонтните дейности; •Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1 бр. ; Професионална област(квалификация); завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ; Специфичен опит: с минимум 1 година специализиран професионален опит на тази длъжност/позиция ; •Общи работници – 3 бр.
Участникът трябва да има внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004 или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник: за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, както и за когото за налице условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС , по отношение на когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ ; който, след покана от страна на Възложителя, откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност; чието Техническо предложение не отговаря на изискванията на Възложителя; • чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност, определена от Възложителя за настоящата обществена поръчка, и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за настоящата поръчка, елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр.Хасково, бул.Съединение 38, зала на приземен етаж

На отварянето на офертите могат да могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители( представя се писмено пълномощно), както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка, избраният изпълнител представя Гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% (пет на сто) от общата цена на договора без ДДС.Гаранцията за обезпечаване на изпълнението на договора следва да бъде със срок на валидност 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора.Гаранцията за обезпечаване на изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
1.Парична сума в размер, равен на 5% (пет на сто) от общата цена на договора без ДДС, преведена по сметката на Възложителя АПИ- Областно пътно управление Хасково, по посочена банкова сметка .
2.Безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател), покриваща размер от 5% (пет на сто) от общата цена на договора без ДДС;
3.Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на договора, с покритие в размер на 5% (пет на сто) от общата цена на договора без ДДС (по образец на застрахователя). Застраховката, следва да покрива риска от неизпълнение на задълженията по Договора от страна на Изпълнителя В тези случаи, дължимата по застраховката премия следва да бъде изцяло платена. Застрахователната полица следва да съдържа клауза, че ползващото се лице не е обвързано с Общите условия на застраховката.
В случай, че участникът, избран за изпълнител, представи Гаранция за обезпечаване на изпълнението под формата на застраховка, при подписването на договора той представя на Възложителя и доказателства, че дължимата по застраховката премия е изцяло платена.
Когато Гаранцията за обезпечаване на изпълнението е представена под формата на банкова гаранция или застраховка, същата трябва да съдържа безусловно и неотменимо изявление на банката издател, съответно на застрахователя, че при получаване на писмено искане (претенция) от Възложителя, съдържащо неговата декларация, че Изпълнителят не е изпълнил някое от договорните си задължения, се задължава да изплати на Възложителя в срок до 5 (пет) работни дни, от датата на получаване на искането претендираната от Възложителя сума.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва