Деловодна информация
00087
 
да
да
05/08/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0087 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Добрина Йорданова +359 29377366
d.vasileva@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://platform.negometrix.com/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=129851&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг по пристрояване на съществуващи сгради на детски ясли“
45200000      
Строителство

Проектиране - Изпълнителят следва да изготвя работен инвестиционен проект за обекти детска ясла "Палавници" и детска ясла "Вълшебство". Строителство - СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения работен инвестиционен проект, предмет на настоящата поръчка. Упражняване на авторски надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4583333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Проектиране.
Изпълнителят следва да изготви работен инвестиционен проект за обекти детска ясла „Палавници“ и детска ясла „Вълшебство“.
Проектът следва да съдържа всички части в съгласно изискванията на Наредба 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти.
Строителство.
СМР следва да се извърши в съответствие с изготвения работените инвестициони проекти, предмет на настоящата поръчка. Обхватът и обема на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са ремонтно-строителни и монтажни работи, включващи част "Покриви", "Топлоизолация", "Архитектура и строителство", "Водопровод и канал", "Конструкции и постройка", "ОВК", "ОиВ", "Електро" и "Вертикална планировка", в количество и обем, посочен в количествените сметки, неразделна част от документацията за участие. За детска ясла №31 „Палавници“ трябва да бъдат изградени 2 нови групи, за детска ясла №35 „Вълшебство“ трябва да бъдат изградени 4 групи и физкултурен салон
Упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
4583333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за I група, III категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, като обстоятелството се декларира в Единния европейскидокумент за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Документът, с който се доказва изискването по т.21 е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO9001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;


1.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO9001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
3. Съответствието с изискванията по т. 1 и 2 участникът декларира в ЕЕДОП,като посочва информацията за обстоятелствата по отношение на система за управление на качествотоEN ISO9001 или еквивалентна с обхват включващ изпълнение на СМР и система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
*Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Доказателствата се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, Заседателна зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(2) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
2. Съгласно чл. 67, ал.1 ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липсата на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. Съгласно чл.112, ал.1 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника определен за изпълнител: да представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор(документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива), да извърши съответната регистрация, представи документ или изпълни друго изискване което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка.
3. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
парична сума;
банкова гаранция;
застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4. Начини на плащане, съгласно проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва