Деловодна информация
00030
K 2336 05/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00030-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Р. Тодорова +359 86-816280
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=517%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=517%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонтни дейности на обекти общинска собственост, по обособени позиции:
45400000      
Строителство

За първа обособена позиция, са предвидени следните видове работи- подмяна на дограма и съпътстващи дейности;топлоизолация по фасади, боядисване, частична подмяна на фаянсова облицовка в санитарен възел. ЦНСТПЛПР се помещава на първият етаж в двуетажна сграда бивше ОУ "Христо Ботев" с. Айдемир;За втора обособена позиция, видовете дейности са - частична подмяна на дограма и съпътстващи дейности за ДЯ "Бодра смяна", доставка и монтаж на предпазни мрежи против насекоми в ДЯ "Здравец", ремонт на тротоарни настилки в ДЯ "Ален мак"с. Айдемир;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40556.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР/СРР по проект „Модернизация на съществуваща материална база за предоставяне на социална услуга в „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства ЦНСТП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Място за изпълнение – с. Айдемир ЦНСТПЛПР, бивше ОУ "Христо Ботев"

предвидени са следните видове работи- подмяна на дограма и съпътстващи дейности;топлоизолация по фасади, боядисване, частична подмяна на фаянсова облицовка в санитарен възел. ЦНСТПЛПР се помещава на първият етаж в двуетажна сграда бивше ОУ "Христо Ботев" с. Айдемир;
Критериите по-долу
 
ДА срок на изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
24999.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата се осигуряват от фонд „Социална закрила", по проект “Модернизация на съществуваща материална база за предоставяне на социална услуга „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства ЦНСТПЛПР“ и собствен принос на община Силистра;

II.2) Описание 1

Ремонтни дейности (частична подмяна на дограма, доставка и монтаж на предпазни мрежи и ремонт на тротоарни настилки) в обекти към „Детски ясли и ДДЗ“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

ДЯ "Бодра смяна" гр. Силистра, ДЯ "Ален мак" с. Айдемир

видовете дейности са - частична подмяна на дограма и съпътстващи дейности за ДЯ "Бодра смяна", доставка и монтаж на предпазни мрежи против насекоми в ДЯ "Здравец", ремонт на тротоарни настилки в ДЯ "Ален мак"с. Айдемир;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
15556.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Средствата се осигуряват от общински бюджет и бюджет на „Детски ясли и ДДЗ“- целева субсидия за капиталови разходи за 2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са регистрирани в „Централен професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория или по – висока, съгласно чл. 137 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 1 от 30 юли 2003г. за номенклатурата на видовете строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за посочения обхват на дейности. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Изискването е еднакво за двете обособени позиции. За доказване на съответствието с критерият за подбор се представят следните документи: Удостоверение за вписване в Централният професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България и талон за валидност към него за посочения обхват на дейности или еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата-членка, в която е установен участникът, съгласно националния му закон. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4, т.1 от ЗКС.
Документите за доказване на изискването се представят при подписване на договора с определеният изпълнител. Възложителят не изисква документи, които вече са му били предоставени или до които е осигурен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ с минимално застрахователно покритие в размер на 100 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За доказване на съответствието с критерият за подбор се представят доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалент;

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, със съответното покритие по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън РБългария, същият представя копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка по чл. 171 от ЗУТ с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие, съгласно категорията строеж на настоящият обект, по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с необходимият брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството. За доказване на съответствието с критерият за подбор се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. Документите се представят при подписване на договора, съгласно чл.112, ал. 1, т. 2 ЗОП.

Технически ръководител: с професионална квалификация: висше образование с квалификация "Строителен инженер" или "Архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област "Архитектура и строителство" или еквивалентно образование /професионална квалификация за дипломи придобити извън Р България;Координатор за Контрола на качеството: да притежава Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;Координатор по безопасност и здраве: да притежава Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение по спазването на здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;За експертите от екипа на участника ще се приема или еквивалентно образование или еквивалент за лица придобили квалификация извън страната, съгласно законодателството на държавата- членка на ЕС, или друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Лицата в екипа за изпълнение на обществената поръчка, могат да съвместяват отделните длъжности, при условие, че отговарят на поставените минимални изисквания към всяка от тях.При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага без натрупване – т.е., за да докаже съответствие с посоченият критерий за подбор, участникът не е нужно да декларира различен екип за всяка обособена позиция (може да се посочат едни и същи лица за отделните обособени позиции, за които се участва).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим /чл.3,т.8 във в-ка с чл.5, ал.1,т.3, освен когато са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 ЗОП, и условията по чл.107 ЗОП. В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала)

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка в частта по първа обособена позиция, ще се възложи на основание сключен договор № РД 04-104/03.07.2019г. за съвместна дейност между Фонд „Социална закрила" и Община Силистра. В съответствие с условията на договора, в резултат от провеждане на обществената поръчка ще се сключи тристранен договор между избрания Изпълнител, Възложителя Община Силистра и Фонд „Социална закрила". Образецът на тристранен договор, предоставен от Фонд „Социална закрила", е задължителен съгласно сключения договор за съвместна дейност. По отношение на плащането по тристранния договор, изпълнителят издава две фактури - една за Община Силистра и една за ФСЗ, като Общината заплаща своя принос по издадената фактура, а ФСЗ - неговия. В процентно съотношение 90% от стойността на финансирането се осигуряват от Фонд „Социална закрила", a 10% се осигуряват от Община Силистра.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

жалба може да се подава в 10-дневен срок, от изтичането на срока по чл.100, ал. 3 срещу решението за откриване и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва