Деловодна информация
00383
12-24-121 02/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/08/2019 (дд/мм/гггг)
00383-2019-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9000 България
инж. Станка Василеваа, Николай Великов +359 58600001
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/5745bbff-61cb-48d2-baa2-8c0b82747185


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/5745bbff-61cb-48d2-baa2-8c0b82747185
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
гр. Добрич, ул. България12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Пенка Илиева, Севдалина Борисова +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/5745bbff-61cb-48d2-baa2-8c0b82747185

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„СТРОИТЕЛНО МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: ЖИЛИЩЕН БЛОК „ДОБРИЧ“ С ОБСЛУЖВАЩА ЧАСТ“: ЗП ОБЩО = 1422,71 М2, РЗП = 7555,93 М2“
45000000      
Строителство

При изпълнение на поръчката следва да се извърши:
1. Изпълнение на СМР съгласно Инвестиционен проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР;
2. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти;
3. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа;
4. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
5. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;
6. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
7. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
8. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3236810.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

„ЖИЛИЩЕН БЛОК „ДОБРИЧ“, УПИ № II квартал 12 по плана на ЦГЧ град Добрич, разположен на бул. Добруджа и ул. Иван Пенаков

Педметът на настоящата поръчка включва довършителни строително-монтажни работи на две жилищни секции на 9 етажа, блок „А“ и блок „Б“, първите два от които са заети от обслужваща част - магазини, частично излизащи от контура на жилищните етажи. Отделянето на високите от ниските тела става с дилатационни фуги, които обуславят вертикалното и хоризонтално разделяне на така наречените блокове, означени на чертежите. Секция „А“ съдържа 21 апартамента, от които 7 бр. тристайни и 14 бр. двустайни, секция „Б“ – 21 апартамента 7 бр. едностайни и 14 бр. тристайни. На приземния етаж в двете секции под жилищната част е развит паркинг с един подход за общо 18 автомобила. В двете секции са осигурени по едно складово помещение за всяко жилище и общи помещения за водомерен възел и машинно за двата асансьора. Проектирани са 24 броя магазини с различна квадратура, разположени на приземния и втория етажи в блокове „А“, „Б“, „В“, „Г“, „Д“ „Е“ и „Ж“, като част от магазините на втория етаж са и под жилищните секции. Под мокрите помещения има проходим инсталационен канал.
Пълно описание на предвидените дейности, количества и изисквания към изпълнението са подробно описани в приложената Техническа спецификация и Количествени сметки, който са неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3236810.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Окончателното плащане по сключения договор за изпълнение на обществената поръчка ще бъде извършено по избор на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в пари или равностойността им в недвижими имоти, определена по пазарни цени към датата на извършване на окончателното плащане, чрез прехвърлянето на правото на собственост върху самостоятелни обекти от новоизградената сграда. Изборът на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се упражнява чрез едностранно писмено уведомление до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва избраният от него начин на изпълнение.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на получаване на Уведомително писмо от Община град Добрич и подписване на Образец 11 АКТ за установяване състоянието на строежа и строителните и монтажните работи при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 други случаи (приложение № 11).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя: “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”: строежи от “трета категория“, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара - “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”: строежи от “трета категория”. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници, с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 7 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници, с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Съгласно чл.5 ал.2 т.3 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител е в размер на 200 000 лв.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:
2.1. Технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалент. Посоченият експерт следва да притежава и опит като технически ръководител в изпълнението на минимум едно завършено строителство: ново строителство и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради.
2.2. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - притежаващ съответната правоспособност за това, или еквивалентен документ за чуждестранни лица. Посоченият експерт следва да притежава и опит като експерт по безопасност и здраве в изпълнението на минимум едно завършено строителство: ново строителство и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради.
Участникът следва да попълва (декларира) в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.


1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: Идентично или сходно с обема и предмета на поръчката строителство се счита ново строителство и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради с РЗП: минимум 7 500 кв.м.
Забележка: За изпълнено се счита строителство за строеж/обект, въведен в експлоатация.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:
2.1. Технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалент. Посоченият експерт следва да притежава и опит като технически ръководител в изпълнението на минимум едно завършено строителство: ново строителство и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради.
2.2. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - притежаващ съответната правоспособност за това, или еквивалентен документ за чуждестранни лица. Посоченият експерт следва да притежава и опит като експерт по безопасност и здраве в изпълнението на минимум едно завършено строителство: ново строителство и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или реконструкция на обществени и/или жилищни сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя следните опции за извършване на окончателно плащане:
Окончателното плащане по сключения договор за изпълнение на обществената поръчка ще бъде извършено по избор на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в пари или равностойността им в недвижими имоти, определена по пазарни цени към датата на извършване на окончателното плащане съобразно Пазарна цена на имоти, чрез прехвърлянето на правото на собственост върху самостоятелни обекти от новоизградената сграда, наричани по-нататък заедно „Имотите“.
Изборът на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се упражнява чрез едностранно писмено уведомление до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва избраният от него начин на изпълнение.
Ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ избере окончателното плащане да бъде извършено чрез прехвърляне на право на собственост върху Имотите, пазарната цена на имоти ще бъде актуализирана от лицензиран оценител, посочен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по предвидения за това ред. Акт-ята на паз. оценка ще бъде направена към момента на извършване на окончателното плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община град Добрич, ул. „България“ № 12, град Добрич, Заседателна зала

Внасянето на комплекта офертни документи се извършва на адрес: гр. Добрич, 9300, ул. "България" №12, Община град Добрич, Център за услуги и информация, ет.1.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП.
2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“: 1. Участникът следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а или чл.256-260 НК; 2. Участникът не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП; 3. За участникът не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. За участникът не следва да e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.; 5. За участникът не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.; 6. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Представя се в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Валидността на банковите гаранции/застраховките следва да бъде: 60% от размера на гаранцията, със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след датата на изпълнение на договора и 40% от размера на гаранцията, със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на последния от гаранционните срокове. Възложителя предвижда 40% от гаранцията за изпълнение да бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане на изпълнените дейности.
4. Оглед на обекта може да бъде извършван всеки вторник и сряда (работни дни) от 10:00 до 12:00 часа, до деня определен за подаване на офертите. Всеки участник следва да заяви искане за оглед на тел.: 058/600 705, лице за контакт: инж. Станка Василева, директор дирекция ИОС към Община град Добрич.
5. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на получаване на Уведомително писмо от Община град Добрич и подписване на Образец 11 АКТ за установяване състоянието на строежа и строителните и монтажните работи при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 други случаи (приложение № 11). Договорът се счита за изпълнен с подписване на Протокол /Образец 16/ за установяване годността за ползване на строежа.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 ЗОП-в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва