Деловодна информация
00502
АД-2859 02/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00502-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД 103562052
бул. „Христо Смирненски“ № 1
Варна BG331 9010 България
инж.Светослав Стоянов +359 52978366
officeub@mail.bg +359 52978896

Интернет адрес/и

www.svetamarina.com

www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=4850
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД - до деловодство 103562052
бул. „Христо Смирненски“ №1
Варна BG331 9010 България
г-жа Марина Върбанова +359 52978369
officeub@mail.bg +359 52302932

Интернет адрес/и

www.svetamarina.com

http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонтни работи на болнични стаи, кабинети и общи части във втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД
45000000      
Строителство

Обект на общ.поръчка е строителство (изпълнение на строеж) по смисъла на чл.3,ал.1,т.1, б. “а” на ЗОП.Предметът на общ.поръчка е изпълнение на строеж:„Извършване на ремонтни работи на болн.стаи,кабинети и общи части във Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД”.
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на ремонтни работи на болн.стаи,кабинети и общи части във Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, съгласно Технич.спецификация.
Цел на обществената поръчка е да се направи ремонт на помещенията–подмяна на електрически (силова и осветителна) и ВиК инсталации;подмяна на настилки и врати;предстенни обшивки,шпакловане и боядисване на стени;отстраняване на констатирани проблеми при експлоатация на сградата и реновиране на помещенията, за да се подобри и осъвремени тяхната функция.
С ремонта не се променя ЗП и РЗП на сградата, и не се предвиждат фасадни промени.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
120834      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. Христо Смирненски №1

1. Видове строително-монтажни работи:
Част:Архитектурно-стрителни работи:
I.Демонтажни работи-62 бр.;1648 м2;15 м3
II.Нови СМР-54 бр.;6857 м2;800 м3.
Част Водопроводна и канализационна инсталация-42 бр.;79 м2.
Част Електрическа инсталация
I.Вътрешна електрическа инсталация (силова и осветителна)-277 бр.;170 м.
2. Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
-Скеле - подвижно;
-Ударопробивна техника;
-Пробивна и къртачна техника;
-Техника за рязане на метални и неметални материали;
-Дърводелска техника;
-Оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери;
-Мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6А с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория;
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45
Критерий, свързан с разходи 1 20
Елементи на ценообразуване    5
Предлагана цена по основна КСС с добавени 20% разходи за допълнителни дейности    50
II.2.6) Прогнозна стойност
120834      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 120834 лв. без ДДС, с включени 20% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се доказва със заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, което да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, четвърта категория, съгласно ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП – заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти — І група, четвърта категория, придружено с валиден талон.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с изискването за годност, Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел А: Годност от ЕЕДОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Изискването се доказва с доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, а именно четвърта категория, ако същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за чуждестранните лица - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава, в която са установени.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67, ал.5 и чл.112 от ЗОП - застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в ЕЕДОП.
В случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че действието на застраховката изтича по време на изпълнение на договора за възлагане на поръчката, участникът, избран за изпълнител, представя декларация за подновяване действието на застраховката със срок, не по-малък от срока на изпълнение на договора. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор, Участникът следва да посочи необходимата информация в част IV, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – четвърта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участн.трябва да има опит в изпълнение на поне 1 дейност с предмет,идентичен или сходен с този на наст.поръчка за посл. 5 години,счит.от датата на подаване на офертата.Изпълнението,независимо от датата на започването му,трябва да е приключило към датата на подаване на оферти по настоящата поръчка.
Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема осн.ремонт и/или текущ ремонт и/или преустройство на сграда/и четвърта или по-висока категория строежи.
Изискването се доказва със списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с норм.изисквания.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП-Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на общ.поръчка,придружен с удостоверение/я за добро изпълнение,което/ито съдържа/т стойността,датата,на която е приключ.изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата,за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор,Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП,с посочване на стойност, дата,на която е приключило изпълнението,място,вид и обем (РЗП в кв. м.).
Участн.следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 (или еквив.стандарт),с обхват съобр.предмета на възлаганата обществена поръчка–строителство и/или СМР.В случай на обединение изискването се отнася до участн.,които ще извършват СМР.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или от друг нац.орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕО за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в др.държави членки. Възложителят приема и др.доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.В случаите по предходното изречение,участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Изискването се доказва със заверено копие на валиден сертификат,удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 (или еквив.),издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67,ал.5 и чл.112 от ЗОП-Заверено копие на валиден сертификат,удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 (или еквив.стандарт) с обхват строителство и/или СМР,издаден на негово име.
При подаване на офертата,за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор,Участникът следва да посочи необх.информация в Част IV,раздел Г от ЕЕДОП:Стандарти за осигуряване на качеството,както и описание на обхвата,за който е сертифициран.
Изискването се доказва с декларация за инструментите,съоръженията и технич.оборудване,които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
3.Във връзка с изискването от страна на Възложителя, участника да разполага инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката,документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят съгласно чл.67,ал. 5 и чл.112 от ЗОП-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.5


1.Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се приема основен ремонт и/или текущ ремонт и/или преустройство на сграда/и четвърта или по-висока категория строежи.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001(или еквивалентен стандарт),с обхват съобразно предмета на възлагане на обществената поръчка–строителство и/или строително-монтажни работи.
3.Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
-Скеле - подвижно;
-Ударопробивна техника;
-Пробивна и къртачна техника;
-Техника за рязане на метални и неметални материали;
-Дърводелска техника;
-Оптико-лазерна измервателна техника – нивелири, ъглови лазери;
-Мрежови сертифициращ тестер за кабели минимум кат. 6А с валиден протокол за метрологичен контрол от оторизирана лаборатория;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Участникът,определен за изпълнител,представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността му без ДДС, със срок на валидност, срока на действие на договора, плюс 30 (тридесет) дни.
2.Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане го обезпечава 100% (сто процента).Участникът,определен за изпълнител, представя гаранция в размера на авансовото плащане с включен ДДС.
3.Формата на гаранциите е по избор на участника:
3.1.парична сума – платима по банкова сметка на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД-
Банка ДСК - Варна
IBAN: BG41 STSA 9300 0021 8339 55
BIC: STSABGSF
3.2.банкова гаранция – същата следва да е авизирана от българска банка,ако е издадена от чуждестранна банка;
3.3.Застраховка,която обезпечава изпълнението,чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.Когато изпълнителят представи гаранция във формата на застраховка,се представя оригиналът й,като възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Стая № 245 Отдел „Обществени поръчки и договори“ на втория етаж на високото тяло, находяща се на адрес: гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ №1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване (чл. 54, ал. 2 ППЗОП).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Основан.за отстраняв.на участниците.
1.1.Възложи.ще отстрани от учас.в проц.участник,за когото са налице основ.по чл.54, ал.1 от ЗОП,а именно:
а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпл.по чл.108а,чл.159а-159г,чл.172,чл.192а,чл.194-217,чл.219-252,чл.253-260,чл. 301-307,чл.321,321а и чл.352-353е от НК;
б) е осъден с влязла в сила присъда за престъпл.,аналог.на тези по чл.54,ал.1,т.1 ЗОП,в др.държ.членка или трета страна;
в) има задълж.за данъци и задълж.осиг.вноски по смис.на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК и лихвите по тях,към държ.или към общ.по седалището на възлож.и на участн.,или аналог.задълж.съгл.законодател.на държ.,в която кандидатът или участн.е установен,доказани с влязъл в сила акт на комп.орган;
г) е налице неравнопостав.в случаите по чл.44,ал.5 от ЗОП;
д) е установено, че:
-е представил докум.с невяр.съдърж.,свързан с удостов.липсата на основ.за отстран.или изпълнен.на критер.за подбор;
-не е предостав.изискваща се инф.,свързана с удостов.липсата на основ.за отстран.или изпълнен.на критер.за подбор;
е)е установ.с влязло в сила наказа.постан.или съд.решение,наруш.на чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.118,чл.128, чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301–305 от КТ или чл.13,ал.1 от ЗТМТМ или аналог.задълж.,устан.с акт на комп.орган,съгл. законод.на държ.,в която кандидатът или участникът е установен;
ж)е налице конфл.на интереси,който не може да бъде отстранен.
2.Възлож.ще отстрани от участие в проц.участник,за когото са налице основ.по чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП.
3.Специф.нац.основания за отстран.на участник са наличие на обстоятелств.по:
3.1.осъждания за престъпления по чл.194–208,чл.213а–217,чл.219–252 и чл.254а–255а и чл.256-260 НК;
3.2.нарушения по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228,ал.3 от КТ;
3.3.нарушения по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ;
3.4.наличие на свързаност по смисъла на пар.2,т.45 от ДР на ЗОП м/у кандидати/участници в конкр.процедура;
3.5.наличие на обстоятелство по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДР,контрол.от тях лица и техните действ.собственици;
3.6.обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
4.За доказв.на липсата на основа.за отстраняване на основание чл.58 ,ал.1 от ЗОП участникът,избран за изпълн.,представя:
4.1.за обстоятел.по чл.54,ал.1,т.1-свидетелство/а за съдимост;
4.2.за обстоятел.по чл.54,ал.1,т.3-удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възлож.и на участн.;
4.3.за обстоятел.по чл.54,ал.1,т.6 и по чл.56,ал.1,т.4–удостоверение от органите на ИА „ГИТ“.
4.4.За обстоятел.по чл.55,ал.1,т.1–удостоверение, издадено от АВ.
5.Участн.може да се позов.на капац.на трети лица,незав.от прав.връзка м/у тях,по отнош.на критер.за подбор, свърз.с икон.и фин.състояние,техн.и проф.способ.Третите лица трябва да отгов.на посоч.критер.за подбор,за доказв.на които участн.се позов.на техн.капац.и за тях трябва да не са налице основ.за отстран.от процед.
6.Участниц.посочват в офертата си подизпълнителите и дела от поръчката,който ще им възложат,ако възнам.да използват такива.Подизпълнителите трябва да отговарят на съотв.критер.за подб.съобр.вида и дела на поръч.който ще изпълн.
7.При подаване на оферта участн.декларира липсата на основ.за отстран.и съотв.с критер.за подбор ч/з представ.на еЕЕДОП.Когато изискв.по чл.54,ал.1,т.1,т.2 и т.7 ЗОП се отн.за повече от едно лице и за тях няма различ.по отнош.на обстоятел.по чл.54,ал.1,т.1,т.2 и т.7 ЗОП,ЕЕДОП може да се подп.само от едно от тези лица,в случай че подписв.разполага с инф.за достов.на деклар.обстоятел.по отнош.на останалите задължени лица.В случ.,когато се подава повече от един ЕЕДОП, обстоятел.,свързани с критер.за подбор,се съдържат само в ЕЕДОП,подписан от лице,което може самост.да представ.участника
8.Изпълнението на поръчката ще се възложи въз основа на икономически най-изгодната оферта, определ.съгласно критерия „Оптимално съотношение качество/цена“.Начинът на определяне на оценката по всеки показател е посочен в методиката за комплексна оценка е посочен в документацията към обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва