Деловодна информация
00145Териториално поделение на Националния осигурителен институт-София град
1026-21-3 02/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00145-2019-0113 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителя на НОИ чрез Директора на ТП на НОИ-София -град, длъжностно лице по чл.7, ал.1 от ЗОП 1210825210227
бул. Александър Стамболийски №62-64
София BG411 1303 България
Красимир Атанасов +359 29261792
Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg +359 29261940

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/soc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/soc/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fsoc%2F2014%2F21-2019-1015-21-150
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управление на Държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Проектиране на енергоспестяващи мерки и извършване на цялостен ремонт на сграда, ползвана за приемна на ТП на НОИ-София град в ж.к. „Младост-3“ до бл.347А, извършване на строителни и монтажни работи 21-2019-1015-21-150
45000000      
Строителство

Обектът на поръчката е строителство (проектиране и изпълнение на строителство), по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В предмет на поръчката са включени следните дейности: 1: Изготвяне на инвестиционен проект за изпълнение на енергоспестяващи мерки и ремонтни дейности на сградата, разработен по всички нормативно изискуеми части, посочени в Техническите спецификации, в степен за цялостно изпълнение на СМР, включително подробни количествени и стойностни сметки, отговарящ по обем и съдържание на изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и осъществяване на авторски надзор по време на строителството; и 2: Изпълнение на СМР, след влизане в сила на разрешение за строеж, при стриктно спазване на одобрения инвестиционен проект и последователността и сроковете, предложени в разработен подробен линеен график.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
226400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к.“Младост-3“, до бл.347А, където е разположена приемна на ТП на НОИ-София град.

Обектът на поръчката е строителство (проектиране и изпълнение на строителство) по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В предмета на поръчката са включени следните дейности: 1: Изготвяне на инвестиционен проект за изпълнение на енергоспестяващи мерки и ремонтни дейности на сградата, разработен по всички нормативно изискуеми части, посочени в Техническите спецификации-"Архитектура", "Конструктивна", "Електоинсталации", "Водопровод и канализация", "Отопление и вентилация", "Енергийна ефективност", "Геодезия", "Пожарна безопасност", "План за бедопасност и здраве" , в степен за цялостно изпълнение на СМР, включително подробни количествени и стойностни сметки, отговарящ по обем и съдържание на изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и осъществяване на авторски надзор по време на строителството; и 2: Изпълнение на СМР, след влизане в сила на разрешение за строеж, при стриктно спазване на одобрения инвестиционен проект и последователността и сроковете, предложени в разработен подробен линеен график. Дейността включва:а/.Демонтаж на съществуваща дограма, доставка и монтаж на нова алуминиева дограма с прекъснат термомост и стъклопакет и общ коефициент на топлопреминаване под или равно на 70W/m2K; б/. Демонтаж на съществуващи настилки в помещенията, направа на нова циментова замазка и поставяне на нова настилка от гранитогрес;в/. основен ремонт на покрива, включващ демонтаж на съществуващи хидроизолации и ламаринени обшивки, корекция на наклоните и подмяна на воронки, проектиране и изграждане на нова хидроизолация;г/. изграждане на предстенна обшивка от гипсокартон и метални профили;д/. допълнителна топлоизолация на тавана;е/. цялостна прешпакловка на помещенията и боядисване с латекс; ж/. ревизия на състоянието на вертикалната планировка, да се предвиди насипване, уплътняване и направа на нова армирана бетонова настилка и направа на тротоари около сградата; з/.основно обновяване на електроинсталацията на сградата;и/нова вътрешна ВиК инсталация, съобразно новата планировка на санитарните възли; й/. да се проектира и изгради цялостна отоплително-охладителна система, съобразно предписанията на Доклада за енергийно обследване на сградата и др., подробно описани дейности в Техническите спецификации за изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Обосновка на проектантска задача    5
Методология за решаване на проектантска задача    5
Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение    40
Стратегия за вътрешно фирмен контрол върху технологичната последователност и качество на строителните процеси    5
Рискове пред изпълнението на плануваните СМР и методи за тяхното избягване и преодоляване    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
226400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката по показател "Предложена цена" се формира от сбора на подпоказатели с тежест, както следва: подпок.-"Цена за изпълнение на СМР" (ЦСМР), с теглови коефициент 95%; подпок. - "Цена на изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор при изпълнение ан СМР" (ЦИП), с теглови коефицинт 5%;
Максимална възможна оценка е 100 точки, с тегловен коефициент в комплексната оценка 40%.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от пета категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За доказване на изискването участникът предоставя (попълва) в приложения към документацията на обществената поръчка образец №1 - ЕЕДОП (част IV, раздел А) . В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са достъпни, следва да се посочи в ЕЕДОП препратка към публичния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот от сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство), изчислен на база годишни обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията за обществена поръчка образец №1 ЕЕДОП (част IV, раздел Б).
2.Участникът трябва да има валидни застраховки за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от възложителя критерий за подбор в приложения към документацията за обществена поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, раздел Б).


1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 440 000 (четиристотин и четиридесет хиляди) лева, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на предмета на поръчката (строителство), изчислени на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има валидни застраховки за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, които да отговарят на категорията строеж (пета категория) от предмета на поръчката.
Застраховките по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант следва да са с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 (за проектант) и чл. 5, ал. 2, т. 2 (за строител) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за обекти, попадащи в обхвата на строежи пета категория.
ВАЖНО!! Проектантите, които са на граждански договор към съответното търговско дружество избрано за изпълнител на обществената поръчка следва да притежават застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която застраховка професионална отговорност е лична за всеки един проектант.
Проектантите, които са на трудов договор към съответното търговско дружество избрано за изпълнител на обществената поръчка, следва да притежават застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която застраховка професионална отговорност е сключена със самото юридическо лице (търговско дружество).
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховките професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант следва да бъдат еквиваленти на тези по чл. 171 от ЗУТ, но изготвени съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката (изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект) за последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец -ЕЕДОП (част IV буква В, т.1б).
2. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката (изпълнение на СМР), за последните 5 / пет/ години от датата на подаване на офертата.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец -ЕЕДОП (част IV буква В, т.1а).
3.Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV буква В, т.2).
4.Участникат трябва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането, както и внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството при изпълнение на дейностите, включени в обхвата на поръчката).


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 /една/ услуга с предмет и обем, идентични или сходни с включеното в предмета на поръчката инвестиционно проектиране.
Под “услуга, с предмет и обем, идентични с тези на поръчката” следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект, свързан с реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) на външни ограждащи елементи (фасади) на сграда за обществено обслужване с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 250 /двеста и петдесет/ кв.м , като проектът да включва минимум проектиране на следните ЕСМ: поставяне на дограма по фасадите на сграда, топлоизолация на външни ограждащи елементи, поставяне на хидроизолация на покрив, вертикална планировка, проектиране на ВиК инсталация, изграждане на цялостна отоплително-охладителна (ОВК) система, осигуряване на достъпна среда.
Под “услуга, с предмет и обем, сходни с тези на поръчката” следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект, свързан с реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) на външни ограждащи елементи (фасади) на сграда или предназначен за ново строителство на сграда с площ на ограждащите елементи минимум 100 /сто/ кв. м, като проектът да включва минимум цялостни решения за: дограма по фасадите на сграда; топлоизолация на външни ограждащи елементи, хидроизолация и изграждане на ОВК система.
Под “изпълнена услуга” се разбира такава, която независимо от датата на сключването/възлагането ?, е приключила в посочения по-горе период.
2.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 3 /три/ строителства с предмет и обем, идентични или сходни с включеното в предмета на поръчката строителство.
Под „строителство с предмет и обем, идентични с предмета на поръчката” следва да се разбира: Строително-монтажни работи (СМР) за реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) по външни ограждащи елементи (фасади) на сграда за обществено обслужване с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 250 /двеста и петдесет/ кв.м, като в обхвата на СМР да са включени минимум следните дейности: демонтажни дейности на облицовъчни елементи; демонтажни дейности на съществуваща дограма по фасадите на сграда; поставяне на дограма по фасадите на сграда; топлоизолация на външни ограждащи елементи, поставяне на хидроизолация на покрив, изграждане на ВиК инсталация, изграждане на цялостна отоплително-охладителна (ОВК) система.
Под „строителство с предмет и обем, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: СМР за реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) по външни ограждащи елементи (фасади) на сграда или ново строителство на сграда с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 100 /сто/ кв.м, като в обхвата на СМР да са включени минимум следните дейности: демонтаж на дограма по фасадите на сграда; поставяне на дограма по фасадите на сграда; топлоизолация на външни огр. елементи, поставяне на хидроизолация на покрив, изграждане на ВиК инсталац., изграждане на цялостна ОВК система.
Под “изпълнено строителство” се разбира такова, което независимо от датата на сключването/възлагането му, е приключило в посочения по-горе период.
3.За изпълнение на проектиране и авторски надзор участникът следва да разполага със следния екип от проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания: Ръководител на екипа - Архитект; Конструктор с пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; Проектант по част „Електрическа”; Проектант по част „Енергийна ефективност”; Проектант по част „ОВК” ;Проектант по част „Пожарна безопасност”;Проектант по част „Геодезия”;Проектант по част „ВиК”;Проектант по част „ПБЗ” ;Технически ръководител; Специалист по контрол на качеството;Координатор по безопасност и здраве в строителството.
Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

София, бул.Александър Стамболийски №62-64, ет.3, Зала № 341

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване .
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Основанията по чл.54, ал.1, т.1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
2.На основание чл.55, ал.2 от ЗОП, Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник: 2.1). който е обявен в несъстоятелност или е в процедура по ненъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 2.2/.който е сключил споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;2.3/. който е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;2.4/който е опитал да:а/ повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняванането, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б/. получи информация, която можже да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
3.Възложителят отстранява участник, за който са налице специфичните национални основания за изключване (отстраняване), както следва: 3.1. наличие на свързаност по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретна процедура (чл.107, ал.4 от ЗОП); 3.2. наличие на обстоятелствата по чл.3, ал.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и когато не може да бъде извършена идентификация на клиента по способите в ЗМИП; 3.3. обстоятелствата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. ВАЖНО! Националните основания за изключване (отстраняване) се декларират в част III, в раздел Г на ЕЕДОП.
4.Отстранява се участник, който не удържи или не потвърди срока на валидност на офертата(чл.35а, ал.3, изр. последно от ППЗОП).
Продължение от поле III 1.3/ Технически и професонални възможности, изисквано минимално/ни ниво/ а: Подробни изисквания, свързани с професионалната компетентност на посочения експертен състав се съдържат в одобрената документация за участие;
4. Участникът трябва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането, както и внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането.
5. Достъп до електронната преписка на обществената поръчка е осигурен на профила на купувача под идентификационен номер, посочен в раздел II:Предмет, т. II.1.1. "Наименование" от настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 и т.7, б. "а" и "д" от ЗОП жалба може да се подаде в 10 - дневен срок от:
-изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
-получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва