Деловодна информация
00087
 
да
да
01/08/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0084 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=129771&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане и оборудване на детска градина за осем групи в УПИ I, кв.40, м. „Манастирски ливади-изток“ по плана на гр. София – район „Триадица“.
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е изграждането на нова детска градина с капацитет за 190 деца (2 детски ясли с по 20 деца в група и 6 градински групи с по 25 деца в група). Предвидено е сградата да се изгради на 2 етажа с полувкопан сутерен, със застроена площ от 1 676,21 кв. м. и обща разгъната застроена площ от 4 789,39 кв.м. Сградата ще се състои от четири самостоятелни секции, разделени чрез противоземетръсни фуги една от друга и свързани функционално помежду си. В секция А ще са поместени помещения за отопление, обслужващи помещения, помещения за занимания и съблекални в сутерен и градински и яслени помещения на първи и втори етаж. В секция Б - кухня, пералня, обслужващи помещения, помещения за занимания и съблекални в сутерен и градински и яслени помещения на първи и втори етаж. Секция В е предвидена за администрация, а в секция Г - за басейн в сутерена и музикално–физкултурен салон. Следва да се изградят всички сградни инсталации, външни връзки, осем площадки за игра.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ І, кв. 40, м. „Манастирски ливади - изток” по плана на гр. София – Район Триадица.

Обект на настоящата обществена поръчка е изграждането на нова детска градина с капацитет за 190 деца (2 детски ясли с по 20 деца в група и 6 градински групи с по 25 деца в група). Предвидено е сградата да се изгради на 2 етажа с полувкопан сутерен, със застроена площ от 1 676,21 кв. м. и обща разгъната застроена площ от 4 789,39 кв.м. Сградата ще се състои от четири самостоятелни секции, разделени чрез противоземетръсни фуги една от друга и свързани функционално помежду си. Секция „А” е ситуирана в западната част на имота, състои се от три етажа – един сутерен и два надземни етажа. В сутерена са предвидени помещения за котелно, складове, салони. На първия етаж са предвидени помещения за една яслена група и една градинска, на втори етаж са предвидени необходимите помещения за две градински групи. Секция „Б” е ситуирана в източната част на имота, състои се от три етажа – един сутерен и два надземни етажа. В сутерена са предвидени помещения за кухня, пералня, складове, салони. На първия етаж са предвидени помещения за една яслена група и една градинска, на втори етаж са предвидени необходимите помещения за две градински групи. Секция „В” е ситуирана в средната част на имота, състои се от два надземни етажа и сутерен под част от сградата. В сутерена е разположен „мръсния” коридор за връзка между секция „А” и секция „Б”. На първия етаж са предвидени помещения за лекарски кабинет, изолатор, фоайе и помощни помещения. На втория етаж са предвидени помещения за администрацията. Секция „Г” е ситуирана в средната част на имота на юг от секция „В” и се състои от два етажа - един сутерен и един надземен етаж. В сутерена е разположен басейн с прилежащите му технически помещения, а на надземния етаж – физкултурен салон. Следва да се изградят всички сградни инсталации и външни връзки. В южната част на двора е предвидено разполагането на осем плошадки за игри и занимания на отделните групи деца, една физкултурна площадка и малък амфитеатър. Предметът на поръчката включва и монтаж и инсталиране на технологично оборудване и обзавеждане за предвидените кухненски блок, разливни, подготвителни, умивални помещения, складове и др.
Съгласно проектната документация дейностите включват следните части: Част „Архитектура”, Част „Конструкции”, Част „ВиК”, Част „Електро”, Част „ОВК”, Част „Енергийна ефективност”, Част „Вертикална планировка“, Част „Геология“, Част „ПБЗ”, Част „Пожарна безопасност”, Част „Озеленяване”, Част „ПУСО“, Част „Технологична“.
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност и организация за изпълнение на поръчката- П1    30
Цена
П3 - 70т.
II.2.6) Прогнозна стойност
5250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочено в раздел II.2.14, Допълнителна информация
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят предвижда опция към настоящата обществена поръчка, изразяваща се в следното: при наличие на финансов ресурс ще бъде възложено на избрания за изпълнител участник да извърши проектиране, строителство и оборудване на басейн, със стойност на опцията 250 000 лева без ДДС. Прогнозната стойност на опцията е включена в стойността на обществената поръчка, посочена в раздел II.2.6.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за І-ва (първа) група, III-та (трета) категория, а за чуждестранни лица- в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
1.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър. За доказване на професионалната годност (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

I. Всеки участник трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката;
II. Всеки Участник трябва да е застрахован, с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“;
III. ДОКАЗВАНЕ:
Участникът декларира в Част IV, Раздел Б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за оборота в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка и информация за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ или еквивалент. Предоставят се данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
Документи за доказване на икономическо и финансово състояние:
Доказване на съответствието с изискването става с представянето на един или няколко от следните документи:
1. Удостоверения от банки;
2. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3. Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка;
4. Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност";
Информацията по т. 2 и 3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от 5 000 000 (пет милиона) лева.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“, ще се приема оборота от изпълнение на СМР/СРР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради.
2. Всеки Участник трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: в размер не по-малък от 200 000 лв. (двеста хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строителство III-та категория по чл. 137, ал. 1, т.3 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележка: Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката;
1.1. ДОКАЗВАНЕ: участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя.
Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
!!! Пояснения: Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени”, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176, ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя/Инвеститора.
2. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност;
2.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация относно персонала, който ще изпълнява поръчката. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя.
3. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна.
3.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 ( или еквивалент) с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване или еквивалентен, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата.
Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 с обхват на сертификата, изпълнение на строително-монтажни работи- на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване или еквивалентен.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 (или еквивалентна);
4.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на околната среда по EN ISO 14001 (или еквивалент) с обхват: изпълнение на строително-монтажни работи - на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, или еквивалентен, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата.
Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за управление на околната среда EN ISO 14001 с обхват на сертификата, изпълнение на строително-монтажни работи- на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, или еквивалентен.


1. Участникът трябва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За сходни с предмета на настоящата поръчка се считат изпълнение на СМР/СРР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ.
Участникът следва да докаже изпълнение на дейности по всички части, предвидени в обществената поръчка, както следва:
• Част „Архитектура”;
• Част „Конструкции”;
• Част „ВиК”;
• Част „Електро”;
• Част „ОВК”;
• Част „Енергийна ефективност”;
• Част „Вертикална планировка“;
• Част „ПБЗ”;
• Част „Пожарна безопасност”;
• Част „Озеленяване”;
• Част „ПУСО“;
• Част „Технологична“.
Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършени от него СМР/СРР с един или няколко обекта.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен екип - инженерно-технически състав: 2.1. Ръководител обект: а) ОКС „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „ПГС“, или „ССС“, или екв.; б) придобил е мин. 5 г. проф. опит по признатата му специалност; в) има опит като ръководител на екип, или ръководител на обект на мин. 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради, попадащи мин. в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ. 2.2. Технически ръководител: а) да притежава квалиф. "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; б) придобил е мин. 5 г. проф. опит по признатата му специалност; в) има опит като технически ръководител на мин. 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради, попадащи мин. в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ. 2.3. Отговорник/специалист по контрола на качеството: а) има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или екв.; б) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания на ЗУТ. 2.4. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве: а) има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 от ЗУТ, или екв.; б) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.). 2.5. Експерт по част „Архитектура“: а) Архитект, висше образование, ОКС “Магистър” в областта на архитектурата или екв.; б) с мин. 5 г. проф. опит по специалността; 2.6. Експерт по част „Конструкции“: а) висше образование, ОКС “Магистър” в областта на строителното инженерство или екв.; б) с мин. 5 г. проф. опит по специалността; 2.7. Експерт по част: „ВиК“: а) висше образование, ОКС “Магистър” в областта на строителното инженерство или екв., специалност ВиК или екв.; б) с мин. 3 г. проф. опит по специалността; 2.8. Експерт по част: „Електрическа“: а)висше образование, ОКС “Магистър” в областта на електроинженерството или екв.; б) с мин. 3 г. проф. опит по специалността;
Продължава в раздел VI: Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Дейностите по настоящата обществена поръчка, ще бъдат реализирани след осигуряване на финансиране.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, етаж №1, зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(1) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3.:
2.9. Експерт по част: „Паркоустройство и благоустройство“: а)висше образование, ОКС “Магистър”, със специалност „Озеленяване” или „Парково и ландшафтно устройство”,ландшафтен архитект или инж. озеленяване или екв.; б) с мин. 3 г. проф. опит по специалността; 2.10. Експерт по част: „ОВК“: а) висше образование, ОКС “Магистър” със специалност „Отопление и вентилация”, „Топлотехника“ или екв.; б) с мин. 3 г. проф. опит по специалността;
Изискванията се отнасят и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност. Допустимо e съвместяване на две длъжности за ръководителя на обекта, отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве.
3. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване или еквивалентен.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 (или еквивалентна) с обхват на сертификата: изпълнение на строително-монтажни работи на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, или еквивалентен.
__________________
I.ГАРАНЦИЯ:
1.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за обществена поръчка.
1.2. Гаранциите по всички обособените позиции се представят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
1.3. ГАРАНЦИЯ ЗА АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ е в размер на 100% от стойността на аванса (до 20%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР.
II. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ:
За участниците в процедурата следва да не са на лице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. За участникът не следва да са лице основания чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
Национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва