Деловодна информация
00496
30-72289 01/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0083 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане Монтана 1210150560226
гр.Монтана, пл. Жеравица №1, ет.4, ст.401
Монтана BG312 3400 България
Георги Цеков Георгиев +359 96305375
montana-rdsp@asp.government.bg +359 96300766

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2532&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2532&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Монтана” – основен ремонт и/или изграждане на
45000000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Монтана” – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за обект административната сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Лом, находяща се на адрес: гр. Лом, ул.“Пристанищна“ №52. Предвиденият ремонт на сградите е в обхвата на т.5 от допълнителните разпоредби от ЗУТ. Сградата се използва от Дирекция „Социално подпомагане” – Лом. Видът и обемът на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонти дейности – ремонт на външна фасада, ремонт на покрив и изработка на пътека за хора с увреждания съгласно подробна КСС за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
45833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Дирекция "Социално подпомагане" гр.Лом с адрес гр.Лом, ул.Пристанищна №52, обл.Монтана

Предвиденият ремонт на сградата е в обхвата на § 5 от ДР на ЗУТ. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни дейности - и,изграждане на рампа за достъпна среда на хора с увреждания съгласно подробно КС за обществената поръчка, основен ремонт на покрив, основен ремонт на фасада.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, която обхваща категория строеж, съобразно предметата поръчката по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б, т. 5.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да имат изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертите, не по-малко от 1 (една) дейност по строителство, идентична или сходна с предмета на тази обществена поръчка
Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка - следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания, без значение от източника на финансирането им.
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В.Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
Ръководен състав, включващ най-малко:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
- Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит – 2 години на длъжност „Координатор по безопастност и здраве“, както и валидно удостоверение за Координатор по безопестност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ;
- Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит.Минимален средно списъчен състав на собствени или наети квалифицирани строителни работници в следните профили:- Архитектура;- Инжинерство;- Конструктивна;- Водоснабдяване и канализация;- Електрическа;- Пожарна безопасност;- План за безопасност и здраве;- План за управление на строителните отпадъци;Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:20хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на насоящата обществена поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството.Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за ПЪРВА група, ПЕТА категория. Изискването се декларира в еЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнение на предмета на поръчката са детайлно регламентирани в Техническата спецификация (Приложение № 2) и Проекта на договор (Приложение № 7) от настоящата документация. Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя по избор в избраната от изпълнителя форма, като банковата гаранция или застрахователната полица следва да е валидна за срок 30 дни след изтичане срока на договора. гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Монтана, пл.Жеравица №1, ет.4, ст.402

съгл. чл.54, ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други критерии за подбор, свързани с личното състояние на участниците:Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване по предвидения в ЗОП ред. 1.Деклариране по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/.
2. Деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел В на еЕЕДОП/.
3.Деклариране по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ) – декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /Част III, Раздел В на еЕЕДОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП - жалба срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва