Деловодна информация
00159
2538 01/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00159-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Добричка 000852188
ул. Независимост № 20
Добрич BG332 9300 България
Даниела Тодорова - началник отдел ЕППИП +359 058601311
obshtina@dobrichka.bg +359 058600180

Интернет адрес/и

www.dobrichka.bg

http://www.dobrichka.bg/profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dobrichka.bg/profile/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СРР на помещения в сгради, собственост на Община Добричка в три обособени позиции”
45212000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършването на строително - ремонтни дейности на обекти, намиращи се в сгради общинска собственост. Обществената поръчка включва 3 (три) обособени позиции.
Предвидено е да се извършат строително - ремонтни работи в три помещения: в административна сграда на Община Добричка, в сградата на кметство с. Паскалево, Община Добричка и в сградата на кметство с. Житница, Община Добричка.
Обособена позиция 1: „СРР на помещение – Център за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда“ в административната сграда на Община Добричка;
Обособена позиция 2: „СРР на помощно помещение за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в с.Паскалево, община Добричка“;
Обособена позиция 3: „СРР на помощно помещение за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в с.Житница, община Добричка“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5361.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

„СРР на помещение – Център за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Административна сграда на Община Добричка.

За обект 1 -Център за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда“в административната сграда на Община Добричка. Административната сграда на Община Добричка се намира в Централна градска част на град Добрич в ПИ с идентификатор 72624.623.497. Помещението предвидено за център за предоставяне на здравно-социални услуги е разположено на първия етаж от северната страна на сградата. Стаята има избила влага и нарушена мазилка, шпакловка и боя по стените.
Предвиждат се следните дейности: Да се положи изолация XPS по стените с наличие на влага, която да се дюбелира, да се постави мрежа и се шпаклова. Да се ремонтира провалената шпакловка по останалите стени и таван след което да се грундира и боядиса.
Доставка и полагане XPS изолация с деб. 2см. по стени, вкл.шпакловка, мрежа и дюбелиране – 24 м?; Шпакловка гипсова 12 м?; Доставка и полагане дълбокопроникващ грунд по стени и таван 48 м?; Боядисване с латекс двукратно – 48 м?.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
918      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Всички количества в количествени сметки са прогнозни. След започване на ремонтните дейности, прогнозните количества могат да се променят. За целта от представители на Възложителя и Изпълнителя се съставя протокол. Замяна на видове работа се допускат само с писмено съгласие. Промените в количествата не могат да водят до увеличаване стойността на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.040-0059-C01 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Добричка" чрез процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040.

II.2) Описание 1

„СРР на помощно помещение за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в с.Паскалево, община Добричка“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В сградата на кметство с. Паскалево, Община Добричка.

За Обект 2 в с.Паскалево, Сградата на кметството е разположена в УПИ І в квартал 32 по регулационния план на с.Паскалево. Тя е монолитна двуетажна. През годините е извършван ремонт на покрива, подменени са всички дървени прозорци на първия и втория етаж с РVС и е боядисана фасадата. Помещението, което се предвижда да се извършват услугите е разположено на първия етаж.
Предвижда се: Да се извърши шкурене и лакиране на дървената облицовка по стените на помещението, да се монтират вътрешни подпрозоречни дъски на РVС прозорците, да се демонтира старият паркет на пода. Направа на изравнителна циментова замазка и полагане на ламиниран паркет. Шпакловка с мрежа по стени, грундиране и боядисване на стените. Подмяна на осветителни тела с ЛОТ 4х18W външен монтаж. Подмяна на дървена врата с РVС.
Шкурене на дървена облицивка – 28 м?; Двукратно лакиране на дървена облицовка – 28 м?; Вътрешна подпрозоречна дъска – 3 м'; Демонтаж врата 1 бр. Доставка и монтаж PVC врата с р-ри 0,95/2,10м, вкл подмазване – 1 бр; Демонтаж подова настилка (паркет) – 14 м?; Изравнителна циментова замазка 2см. – 14 м?; Доставка и монтаж на ламиниран паркет за обществено ползване в интензивно натоварени помещения мин.8 мм- 14 м?; Доставка и монтаж ъглови первази 15 м'; Шпакловка с мрежа по стени и таван – 24 м?; Доставка и полагане дълбокопроникващ грунд по стени и таван – 24 м?; Боядисване с латекс двукратно – цветен – 24 м?; Доставка и монтаж ЛОТ 4х18W, външен монтаж – 1 бр; Доставка и монтаж ел.контакт – 2 бр; Доставка и монтаж ел.ключ – 1 бр; Лампен излаз – 2 бр; Контактен излаз – 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2051      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Всички количества в количествени сметки са прогнозни. След започване на ремонтните дейности, прогнозните количества могат да се променят. За целта от представители на Възложителя и Изпълнителя се съставя протокол. Замяна на видове работа се допускат само с писмено съгласие. Промените в количествата не могат да водят до увеличаване стойността на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.040-0059-C01 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Добричка" чрез предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040.

II.2) Описание 1

„СРР на помощно помещение за предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в с.Житница, община Добричка“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

В сградата на кметство в с. Житница, Община Добричка.

За Обект 3 в с.Житница.Сградата на кметството се намира в кв.13 УПИ ІІІ по регулационният план на с.Житница. Помещението се намира на втория етаж, първата стая в ляво.
Предвижда се: Шкурене и лакиране на дървена облицовка по стени. Циклене и лакиране на паркет. Подмяна на дървени прозорци и врата с РVС. Шпакловка с мрежа по стени, грундиране и боядисване с латекс. Подмяна на ел.осветление с ЛОТ 4х18W.
Шкурене на дървена облицвка – 17 м?; Двукратно лакиране на дървена облицовка – 17 м?; Циклене паркет и двукратно лакиране с цветен лак и запълване на фуги с цветен кит – 13 м?; Шпакловка с мрежа по стени и таван – 30 м?; Доставка и полагане дълбокопроникващ грунд по стени и таван – 30 м?; Боядисване с латекс двукратно – 30 м?; Демонтаж прозорци 3,00/1,30м. – 1 бр.; Демонтаж врата 0,95/2,10м. – 1 бр.; Доставка и монтаж PVC прозорец с р-ри 3,00/1,30 м, с две отваряеми крила, комарник – 1 бр.; Доставка и монтаж PVC врата с р-ри 0,95/2,10 м. – 1 бр.; Вътрешна подпрозоречна дъска – 3 м'; Подмазване около прозорец и врата – 30 м'; Доставка и монтаж ЛОТ 4х18W – 1 бр.; Доставка и монтаж ел.контакт – 2 бр.; Доставка и монтаж ел.ключ – 1 бр.; Лампен излаз – 2 бр.; Контактен излаз – 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2392.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Всички количества в количествени сметки са прогнозни. След започване на ремонтните дейности, прогнозните количества могат да се променят. За целта от представители на Възложителя и Изпълнителя се съставя протокол. Замяна на видове работа се допускат само с писмено съгласие. Промените в количествата не могат да водят до увеличаване стойността на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M9OP001-2.040-0059-C01 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Добричка" чрез процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят на поръчката следва да е строител по смисъла на чл.163 от Закона за устройство на територията, за когото са налице обстоятелствата на чл.3, ал.1 от Закона за камарата на строителите. Изпълнителят на поръчката следва да има право да извършва строителство на територията на Република България на строежи от пета или по-висока категория строежи, съгласно чл.137, ал. 1 от ЗУТ и група, съгласно чл.5 ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), отговаряща на строежа - обособената позиция, за която кандидатства.
Участникът в процедурата, следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителите, при камарата на строителите в България, като изпълнител на строежи от пета или по-висока категория строежи и група, отговаряща на строежа - обособената позиция, за която кандидатства или като изпълнител на отделни видове строителни и монтажни работи от пета група, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС, съответстващи на видовете ремонтни работи, предмет на поръчката /обособената позиция/.
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Чуждестранните лица представят декларация за удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени и документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която са установени, за правото да изпълняват дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
Възложителят ще подпише договор за изпълнение с определения участник при условие, че в указан срок представи удостоверение за вписване по реда на чл.3, ал.1 от ЗКС. Удостоверението за вписване в ЦПРС се придружава с валиден талон. В случай, че участникът е чуждестранно лице, в посочения срок следва да представи документ, доказващ правото му да извършва строителство на територията на Република България в съответствие с чл.3, ал.1 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за финансовото и икономическо състояние на участниците.Преди сключване на договора с избрания изпълнител, той следва да представи застраховка „Професионална отговорност“ в съответствие с изискванията на чл.171 или чл.171а или чл. 173 от ЗУТ.

Минималната застрахователна сума за строител на строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ е 70 000 лв. – чл.5, ал. 2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минималните застрахователни суми се определят за период една година, освен в случаите на прекратяване на дейността по реда на чл. 172, ал. 5 от ЗУТ, за които застрахователните суми се определят за период 5 години.
В случай на участие на обединение или консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението или консорциума, който ще изпълнява СРР.
Избраният изпълнител е длъжен да поддържа застраховка „Професионална отговорност“ до изтичане на гаранционните срокове на изпълненото строителство. В случай, че Възложителят установи неизпълнение на задължението за сключване и поддържане на застраховка, той може да откаже дължимите плащания. Възложителят изпълнява задължението си, след като застрахованият представи доказателства, че е отстранил нарушението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, „строителство” идентично или сходно с предмета на поръчката. Видът на изпълненото строителство следва да отговаря на строителството предвидено за поръчката за която се кандидатства .
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти с определена професионална компетентност за техническо ръководство, контрола по качеството и безопасността по труда по време на изпълнение на поръчката.
3. Възложителят не поставя конкретни изисквания относно наличието на: инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на строителството; технически съоръжения и мерки за гарантиране на качество; системи за управление и за проследяване на веригата на доставка, както и относно числеността на състава, пряко ангажиран с изпълнението и техническото ръководство на строителството.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, „строителство” идентично или сходно с предмета на поръчката. Видът на изпълненото строителство следва да отговаря на строителството предвидено за поръчката за която се кандидатства .Под строителство, „идентично или сходно“ с предмета на поръчката се разбира ремонт на обществени сгради.
Под „изпълнено“ строителство се разбира строителство, приключило с въвеждане на строеж в експлоатация или приключил договор за изпълнени СРР.
Доказва се чрез списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен от удостоверения за добро изпълнение, съдържащи стойността, датата, на която е приключило строителството, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти с определена професионална компетентност, както следва:
- Технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл.163а, ал.2 и 4 от ЗУТ със съответното образование и опит като технически ръководител;
- Отговорник за контрола на качеството, който притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно и опит в контрола по качеството на строителни обекти;
- Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и опит като експерт по здравословни и безопасни условия на труд.
Възложителят допуска, техническият ръководител да изпълнява и задълженията на експерт по безопасност и здраве, при положение, че притежава валидно удостоверение и изискуемия опит.
3. Възложителят не поставя конкретни изисквания относно наличието на: инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на строителството; технически съоръжения и мерки за гарантиране на качество; системи за управление и за проследяване на веригата на доставка, както и относно числеността на състава, пряко ангажиран с изпълнението и техническото ръководство на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на договора започва да тече от датата на влизането му в сила - за ОП 1 до ОП 3. Изпълнението на поръчката е в съответствие с техническа спецификация, условията на договора, предложенията на изпълнителя и приложимите норми, правила и нормативи. Условията за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие, публикувана на официалния сайт на Община Добричка. Стойността и срока на изпълнение не се променят. Правилата са регламентирани в проекта на договора. Избраният изпълнител е длъжен да поддържа застраховка "Професионална отговорност" до изтичане на гаранционните срокове на изпълненото строителство. Списък на експертите, които ще отговарят за изпълнение на строителството е неразделна част от договора и промени могат да се правят само при условията, регламентирани в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Зала 108 в административната сграда на Община Добричка, гр. Добрич, ул. Независимост № 20

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват лично или чрез упълномощен представител. При отварянето на офертите, комисията ще оповести предложенията на участниците по показателя за оценка на офертите-цената за изпълнение, предвид разпоредбата на чл. 61, т. 1 от ППЗОП във връзка с чл. 181, ал. 2 от ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Представянето на оферта ще се счита за съгласие на Участника с всички изисквания и условия,посочени в документацията за участие,при спазване на приложимите разпоредби на ЗОП и ППЗОП.Всеки Участник в процедурата има право да представи само 1 оферта за една или всички ОП.Когато Участникът,определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,Възложителят не изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка,но договорът за обществена поръчка се сключва,след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата,в която обединението е установено.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, когато са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП,освен в случаите на доказване на липса на основания за отстраняване,посочени в чл.58 от ЗОП.Оценката на техн-те и це-те предложения ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.Техн-то и це-то предложение се изготвят за всяка ОП,за която се участва,чрез попълване на публикуваните образци.Когато участникът кандидатства за повече от една ОП с еднакви критерии за подбор,се допуска представяне на един ЕЕДОП.В случай,че по време на провеждане на процедурата за избор на изпълнител изтече срокът на валидност на оферта,Възложителят ще покани участника да го удължи.От участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка ще бъде отстранен участник,отказал в определения с поканата срок да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по-кратък срок.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без вкл. ДДС в една от следните форми:парична сума преведена по сметка на Общ.Добричка;оригинал на банк. гаранция на същата стойност;застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.В договора са уредени условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение.Във връзка с разпоредбата на чл.116,ал.1,т.4 и т.5 от ЗОП,Възложителят може да замени избрания изпълнител с класирания на 2-ро място,при наличие на следните обстоятелства:-при настъпване на пълна обективна невъзможност за изпълнение;-при наличие на универсално или частично правоприемство,по смисъла на законодателството на държавата,в която съответното лице е установено,включително при преобразуване на първоначалния изпълнителчрез вливане,сливане,разделяне или отделяне,или чрез промяна на правната му форма,както и в случаите,когато той е в ликвидация или в открито произвоство по несъстоятелност;-при условията по чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРС;-когато Изпълнителят не е започнал изпълнението на поръчката в срок.Обменът на информация може да се извърши по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя.Документи във връзка с провеждането на настоящата общ. поръчка,с изключение на решенията по чл.22,ал.1,т.3-10 от ЗОП,изпратени по факс или електронен път се приемат за редовно връчени,ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено потвърждение или автоматично генерирано съобщение.Във връзка с разпоредбата на чл.47,ал.4 от ЗОП органите,от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания са:МРРБ (http://www.mrrb.government.bg/),Дирекция за национален стр.контрол(http://www.dnsk.mrrb.government.bg/)както и към КСБ (https://www.ksb.bg/);МФ http://www.minfin.bg/)НАП (http://www.nap.bg/ );МТСП(https://www.mlsp.government.bg/),Агенция по заетостта(http://www.az.government.bg/),Главна инспекция по труда http://www.gli.government.bg/),Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ (https://www.mvr.bg/gdpbzn );МОСВ(https://www.moew.government.bg/).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Десетдневен срок от обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва