Деловодна информация
00118
1200 - 466 31/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00118-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Милко Харалампиев +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

https://mun.sliven.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mun.sliven.bg/pk/8-00118-2019-006
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект: Благоустрояване по бул. "Хаджи Димитър"от о.т. 839 до о.т. 932 по плана на Централна градска част (ЦГЧ) на гр. Сливен“
45000000      
Строителство

„С общ. поръчка се цели изграждането на съвременна интерпретация на традициите от местната градска архитектура. Отчетени се порядките на участниците в движението и са приложени последните нормативни изисквания за изграждане на интуитивна среда за движение с основни акценти върху безопасността и достъпността. Основен подход за постигането е повдигане нивото на две от кръстовищата на нивото на тротоара; изменение на направление на движението за бързо движещите се за ограничаване скоростта им и настилки в тази зона от вибропресовани павета. Респективно пътните платна за движение извън зоната на кръстовищата са с асфалтобетон. Развитието в напречен профил на булеварда е с отстояние от оста, като от едната страна е устроено двупосочно движение в отделни ленти с минимален габарит 2х3.25 m, а от другата – косо паркиране под ъгъл. За ленти за автомобилно движение, местата за паркиране и разширенията към съществуващите тротоари се предвижда реконструкция и изграждане на нова конструкция на пътя
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1625056.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, бул. "Хаджи Димитър"

С общ. поръчка се цели изграждането на съвременна интерпретация на традициите от местната градска архитектура. Отчетени се порядките на участниците в движението и са приложени последните нормативни изисквания за изграждане на интуитивна среда за движение с основни акценти върху безопасността и достъпността. Основен подход за постигането е повдигане нивото на две от кръстовищата на нивото на тротоара; изменение на направление на движението за бързо движещите се за ограничаване скоростта им и настилки в тази зона от вибропресовани павета. Респективно пътните платна за движение извън зоната на кръстовищата са с асфалтобетон. Развитието в напречен профил на булеварда е с отстояние от оста, като от едната страна е устроено двупосочно движение в отделни ленти с минимален габарит 2х3.25 m, а от другата – косо паркиране под ъгъл. За ленти за автомобилно движение, местата за паркиране и разширенията към съществуващите тротоари се предвижда реконструкция и изграждане на нова конструкция на пътя, съгласно изчисленията за натоварване в част Пътна и гарантиране на носимоспособност. Надлъжно периферно в изкоп се планира и полагането на трасето на поливен водопровод. Общият типов профил се променя с общ отток към оста и се трансформира във V-образен. Нивелетата на улицата се запазва сравнително в оста, където се предвижда фрезоване, а встрани от оста е над нивото на съществуващите пластове от асфалтобетон с напречен наклон 2%. Платната за движение са рамкирани от бетонови ивици от 25 cm. В най-ниската част на участък между кръстовища по направление на бетонова ивица са планирани дъждоприемни решетки за отводняването с идентична видима ширина от 25 cm (250 mm) и дължина, изчислена съгласно областта на отводняване. Бордюрите са гранитни блокове с 10 cm височина от въздушната страна и с фаска. Зелените площи са винаги по-ниско от прилежащите тротоарни площи. Преходът между тротоарни и зелени площи е посредством водеща ивица, която допълнително ще гарантира коректна геометрия и линеарност на изпълнението. Всички стълбове, пътни знаци, хидранти, елементи на градско обзавеждане се монтират и/или стъпват върху фундаменти в зелена площ. При местата за косо паркиране, зелената площ е армирана с геоклетъчна мрежа, за стабилизиране на почвения слой и осигуряване устойчивост за свободно стъпване върху тревата. Не се допуска монтаж в асфалтобетон или вибропресован паваж. Навлизането към повдигнато кръстовище спрямо надлъжен наклон се увеличава с 5% повишаване или в участък от 2 m се достига 10 cm превишение. Кръстовищата са решени с типова логика на безопасност, организация, преходи в настилка, криви и др., но въпреки това всяко от тях е със собствен силует и план. Концептуално в проекта са заложени приоритети в организацията на движение, като с най-висок приоритет са пешеходци и още по-специално незрящи или трудно подвижни лица в неравностойно положение. Следващи с по-нисък приоритет са велосипедисти и на последно място – автомобилният трафик. Класифицирането на приоритетите е с висока социална отговорност и прилага политика и нормативна база с най-висока степен на устойчивост и безопасност. Технически показатели: Площ на благоустрояване по проект: 14 177 m2
Обекта предмет на инвестиционното проектиране е класифициран като ТРЕТА категория съгласно чл. 137, ал. 1 т. 3 а), б), в) и ж) от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА "Работна програма за изпълнение на строителството"    35
“Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    10
"Срок за изпълнение на СМР"    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1625056.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка, показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, както следва: втора група, строежи от III категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) -Приложение № 1.
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - втора група, строежи от III категория (за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – втора група, строежи от III категория (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва:
трета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Приложение № 1.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва: трета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва:
трета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Всеки Участник трябва да има опит в изпълнението на СМР, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР свързано с изпълнение на реконструкция и/или основен ремонт и/или изграждане на улична мрежа с площ минимум 1000 м2.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит.Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
3. Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1.Всеки Участник трябва да има опит в изпълнението на СМР, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР свързано с изпълнение на реконструкция и/или основен ремонт и/или изграждане на улична мрежа с площ минимум 1000 м2
2.2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит.
1. Строителен инженер транспортно планиране и проектиране, конструктор на транспортните съоръжения или еквивалентна с професионален опит по специалността минимум 5 г. и с реализиран професионален опит като ръководител строителство на минимум един обект, сходен с предмета на поръчката - 1 бр.;2. Координатор по качеството - лице, което да притежава валидно удостоверение/сертификат или еквивалент за изпълнение на този вид дейност или еквивалент;3.Координатор/специалист по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение/сертификат или еквивалентен документ за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалент.4.Квалифицирани работници: кофражисти, озеленители, електро, ВиК, пътна, геодзист и други, с които да изпълни предмета на поръчката - минимум 15 бр.
5. Общи работници – минимум 5 бр.В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.Едно лице може да съвместява няколко от гореизброените позиции, при условие, че отговаря на посочените изисквания на Възложителя.
3. Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката: 3.1. Ръчна трамбовка – 2 бр.;3.2. Фугорез – 2 бр.;3.3 Вибрационен валяк минимум 1.5 т. – 1 бр.;3.4.Машина за рязане на бетонови тротоарни плочи – 2 бр., 3.5. Челен товарач – 1 бр.3.6. Комбиниран багер с прикачен инвентар (кофа, гребло, шило) – 1 бр.,3.7. Водоноска с помпа – 1 бр.,3.8. Товарен автомобил до 10 т. и/или повече – 1 бр.,3.9. Моторна резачка – 1 бр.,3.10. Агрегат за електричество – 2 бр.,3.11. Мобилен компресор с пневматични принадлежности – 2 бр.
3 Допълнителни условия за приложимите случаи. 3.1. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3.2. Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законодателството на държавата, в която е установен. 3.3. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, и техническите способности и професионалната компетентност. 3.4. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. 3.5. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Продължава в VI.)Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възлож.Възлож. отстранява от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.101,ал.11 от ЗОП,условията по чл.107 ЗОП,обст чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.Възлож. превежда до 40% авансово плащане от сумата за изпълнение на СМР.Изплащането се извършва в срок до 30 кал. дни след представяне на фактура.Усл. за задържане и освобождаване на гаран. за изпъл. са посочени в проекта на договор.Срок за изпълнение на строителството-не по-кратък от 180 и не по-дълъг от 270 календарни дни.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 19, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.3.6. Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т. 3.5.
3.7. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т. 3.3 и т. 3.5. В приложимите случаи по т. 3.3 ? т. 3.5 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП.
3.8. Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от обществената поръчка, който ще изпълняват.
3.9. Преди сключването на договор за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Срокът за изпълнение на строителството се счита от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа–обр.2 и 2 а по Наредба №3/31.07.2013г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Забележка: На основание чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с §29,т.5,б.„а” от ПЗР на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г.ЕЕДОП се представя задължително и в електронен вид.Възможните начини за подаване на ЕЕДОП в електронен вид са следните:1.Цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.Форматът,в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.2.Чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан електронно ЕЕДОП.В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат,който да удостоверява,че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса,към който се препраща, преди крайния срок за получаване на офертите.
Важно! В случаите когато ЕЕДОП е попълнен през системата за еЕЕДОП, при предоставянето му, с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF формат.
Забележки: Съгласно указания на ЕК еЕЕДОП работи с последната версия на най-разпространените браузъри, като Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari и Opera. За да се избегнат евентуални проблеми, се препоръчва използване на последната версия на съответния браузър. Уточнено е също, че някои функции, например изтегляне на файл, не работят на смартфони и таблетни компютри.Системата за еЕЕДОП е онлайн приложение и не може да съхранява данни, предвид което еЕЕДОП в XML или PDF формат винаги трябва да се запазва и да се съхранява локално на компютъра на потребителя.
Повече информация за използването на системата за еЕЕДОП може да бъде намерена на адреси: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.Методическото указание на АОП относно предоставяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в електронен вид - еЕЕДОП може да бъде намерено на адрес: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.pdf.Брошурата на ЕК „е-ЕЕДОП - често задавани въпроси“ може да бъде намерена на: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва