Деловодна информация
00900община Аврен
 
не
00900-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аврен 000093378
ул. Тодор Ноев № 8
с. Аврен BG331 9135 България
Светла Димитрова - гл. специалист ОП +359 0895-770408
zop@avren.bg +359 05106-2208

Интернет адрес/и

www.avren.bg

https://e-obp.eu/bp/Document/%7BC7267A8F-4F10-4A1E-AFFE-E6190C776833%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BC7267A8F-4F10-4A1E-AFFE-E6190C776833%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
община Аврен 000093378
ул. Йордан Ноев № 50
с. Аврен BG331 9135 България
Светла Димитрова - гл. специалист ОП +359 0895-770408
zop@avren.bg +359 05106-2208

Интернет адрес/и

www.avren.bg

www.avren.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в селата Приселци, Близнаци и Аврен, община Аврен“ по обособени позиции 900-2019-5
45233252      
Строителство

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в селата Приселци, Близнаци и Аврен, община Аврен“ по обособени позиции
Обособена позиция № 1: „Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Близнаци, община Аврен“
Обособена позиция № 2: „Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Приселци, община Аврен“
Обособена позиция № 3: „Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Аврен, община Аврен“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
940566      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Близнаци, община Аврен“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Близнаци, община Аврен

Цел на проекта е рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Близнаци, а именно:
- Профил № 1 от т. 1 до т. 22 с дължина 205,70 м.
- Профил № 2 от т. 1 до т. 45 с дължина 228,00 м.
- Профил № 4 от т. 73 до т. 85 с дължина 112,60 м.
- Профил № 5 от т. 86 до т. 116 с дължина 160,40 м.
- Профил № 6 от т. 12 до т. 32 с дължина 138,00 м.
- Профил № 7 от т. 130 до т. 137 с дължина 87,10 м.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ    20
ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
453547      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0078-C01 от 20.05.2019 г.

Авансово плащане в размер на 50 % от стойността на договора, обезпечено с предоставяне на гаранция до размера на сумата по авансовите средства с ДДС.
В прогнозната с-т на ОП № 1 са включени непредвидени разходи общо за трите обособени позиции в размер на 9 312,53 лв.
Прогнозната с-т на ОП № 1 само за СМР (без сумата за непр. р-и) е в р-р на 444234 лв., както е посочено в документацията за участ.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Приселци, община Аврен“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Приселци, община Аврен

Цел на проекта е рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Приселци, а именно:
- Профил № 3 от т. 36 до т. 66 с дължина 109,30 м.
- Профил № 4 от т. 67 до т. 98 с дължина 304,00 м.
- Профил № 5 от т. 72 до т. 111 с дължина 125,50 м.
- Профил № 6 от т. 112 до т. 136 с дължина 228,20 м.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ    20
ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
370955      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0078-C01 от 20.05.2019 г.

Авансово плащане в размер на 50 % от стойността за изпълнение на договора, обезпечено с предоставяне на гаранция до размера на сумата по авансовите средства с ДДС.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на част от уличната мрежа в с. Аврен, община Аврен“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Аврен, община Аврен

Цел на проекта е рехабилитация на част от уличната мрежа на с. Аврен, а именно:
Подобект № 1 - „Реабилитация на част от уличната мрежа на с. Аврен пътни отсечки между кв. 90, кв. 95 и улица „Тодор Ноев“ по плана на село Аврен, община Аврен“
Подобект № 2 - „Реабилитация на част от уличната мрежа на с. Аврен до ВиК база от о.т. 174 до о.т. 175 по плана на село Аврен, община Аврен“
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ    20
ПРОГРАМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
116064      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG06RDNP001-7.001-0078-C01 от 20.05.2019 г.

Авансово плащане в размер на 50 % от стойността за изпълнение на договора, обезпечено с предоставяне на гаранция до размера на сумата по авансовите средства с ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът трябва да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
При участие на обединение, което не е юридическо лице декларирането на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които ще изпълняват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители декларирането на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
Доказване:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, освен ако същото не е достъпно чрез пряк и безплатен достъп в национална база данни. Доказателствата се представят и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ за вписването в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва от тези членове на обединението, които ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за дейности от ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ от ЗУТ или по висока категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. Доказателствата се представят и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от членовете в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5 години, от датата на подаване на офертата.
Възложителят не се интересува от обема на изпълнените дейности.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 1, като представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 2, като представят Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, точка 3, като представят Списък – декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, като ги описват и посочват с номера, специфики и др.
4.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, както и системи или стандарти за опазване на околната среда.
Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП - част IV: „Критерии за подбор“, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, като посочат и вида, номера и дата на валидност на съответните сертификати.


Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5 години, от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, да се разбира изграждане, рехабилитация, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа и/или еквивалентно.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага най-малко със следния екип от експерти:
Ръководител на обекта – 1 бр., който да притежава висше строително образование, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентно.
Технически ръководител – 1 бр. – строителен инженер или строителен техник или еквивалентно.
Геодезист – 1 бр., който да притежава минимум висше образование – степен „Бакалавър“, специалност „Геодезия“ или еквивалентно.
Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд (може да бъде и по съвместителство) – 1 бр., притежаващ Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно.
Отговорник по качеството (може да бъде и по съвместителство) – 1 бр., - строителен инженер или строителен техник или еквивалентно.
3. Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката:
Асфалтополагаща машина – 1 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Колесен валяк – 1 бр.; Валяк вибрационен – 1 бр.; Комбиниран багер – 2 бр.; Самосвал – 2 бр.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, които участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществна поръчка - Списък – декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, като ги описват и посочват с номера, специфики и др.
4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентeн, както и внедрена система за опазване на околната среда БДС ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен, в обхват приложим към предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител копие на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентeн, както и копие на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % (три процента) от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена в брой на касата на Община Аврен или чрез банков превод по банкова сметка на Община Аврен, както следва:
IBAN: BG 41 CECB 9790 3394 4512 01
SWIFT BIC: CECBBGSF
Банка: "Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
- под формата на банкова гаранция;
- под формата на застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, която да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
В случай, че участникът избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след изтичане на крайния срок на действие на договора за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сграда на Община Аврен, с. Аврен, ул. „Йордан Ноев” № 50, втори етаж - Заседателна зала на отдел УТ

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертите се представят в Деловодството на Община Аврен на адрес: с. Аврен ул. "Йордан Ноев" № 50 всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа.
Изискуема информация от участниците - лични декларации, документи:
а) Опис на представените документи
б) ЕЕДОП - цифрово/електронно подписан и приложен на подходящ оптичен носител
в) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо
г) Документ от който да е видно правното основание за създаване на обединението, когато е приложимо
Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица;
д) Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
е) Техническо предложение съдържащо Предложение за изпълнение на поръчката;
е) Плик "Предлагани ценови параметри" съдържащ „Ценово предложение”
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП.
Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал. 1 и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, съгласно чл.56, ал.1 и чл.58, ал.1, т.1, 2, 3 и 4, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, трябва: да представи валидна застрахователна полица, която покрива единствено рискове свързани с реализацията на договора, и не може да бъде използвана за обезпечаване на отговорността на изпълнителя по друг договор, застраховката трябва да е за конкретния договор в полза на конкретния възложител; застрахователната премия да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Гаранцията за изпълнение, под форма на парична сума или под форма на банкова гаранция, може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, в съответствие с чл.112, ал.1, т.1, 2 и 3 от ЗОП, а по т.4 от същата разпоредба - Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В прогнозната с-т на поръчката са включени непредвидени разходи общо за трите обособени позиции в размер на 9 312,53 лв., коитоще бъдат направени само при доказана необходимост. "Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта.
В прогнозната с-т на ОП № 1 са включени непредвидени разходи общо за трите обособени позиции в размер на 9 312,53 лв. Прогнозната с-т на ОП № 1 само за СМР (без сумата за непредвидени разходи) е в р-р на 444234 лв., както е посочено в документацията за участие.
Авансово плащане в размер на 50 % от стойността за изпълнение на договора, обезпечено с предоставяне на гаранция до размера на сумата по авансовите средства с ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно разпоредбите на чл.197, ал. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва