Деловодна информация
00078
5453 31/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00078-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Стражица 000133972
ул. Дончо Узунов № 5
Стражица BG321 5150 България
Боряна Добрева +359 61614309
strazhitsa@mbox.is-bg.net +359 61612568

Интернет адрес/и

http://strazhitsa.com

http://77.85.197.110/procurements.aspx?ProviderID=c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://77.85.197.110/procurement/view/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671/c5a821fe-8da4-459c-963b-7c4147522acf
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Стражица и община Стражица”
45233000      
Строителство

В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите:
Разваляне и възстановяване на съществуващи улични настилки в т.ч: подготвителни работи; земни работи; асфалтови работи; пътни работи; отводняване на трасето (ремонт на дренажни/отводнителни системи и инсталации); пътна маркировка и сигнализация, съгласно правилата и изискванията за съответната улична мрежа.
Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи тротоари: подготвителни работи; земни работи; пътни работи; отводняване (ремонт на дренажни/отводнителни системи и инсталации); пътна маркировка и сигнализация.
СМР ще се извърши на следните улици: „Крайречна”, „Бачо Киро”, "Вит", "Кирил и Методий", "Възрожденска", находящи се в гр. Стражица, ул. "Стефан Караджа" с. Кесарево и ул. "Ален мак" в с. Камен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1107261.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Стражица, с. Кесарево, с. Камен, община Стражица

Предвидени за реконструкция и рехабилитация са сл. количества строителни работи на пътните участъци:
Обект: улица „Крайречна”, гр. Стражица - улична настилка – 2989,56 кв.м.; тротоарна настилка – 210 кв.м.
Обект: улица „Бачо Киро”, гр. Стражица - улична настилка – 3336,80 кв.м.; тротоарна настилка – 304,50 кв.м.
Обект: улица „Вит”, гр. Стражица - улична настилка – 514,26 кв.м.
Обект: улица „Кирил и Методий”, гр. Стражица - улична настилка – 2354,48 кв.м.; тротоарна настилка – 157,50 кв.м.
Обект: улица „Възрожденска”, гр. Стражица - улична настилка – 2974,19 кв.м.; тротоарна настилка – 85 кв.м.
Обект: улица „Стефан Караджа”, с. Кесарево - улична настилка – 1867,16 кв.м.
Обект: улица „Ален Мак”, с. Камен - улична настилка – 1415,50 кв.м.
Разваляне и възстановяване на съществуващи улични настилки включва подготвителни работи, земни работи, асфалтови работи, пътни работи, отводняване на трасето (ремонт на дренажни/отводнителни системи и инсталации), пътна маркировка и сигнализация. Поръчката включва и СМР по изграждане на нови и/или разваляне и възстановяване на съществуващи тротоари.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    40
П2 - Срок за изпълнение    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1107261.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Стражица и община Стражица”, финансиран с договор за безвъзмездна помощ по ПРСР № BG06RDNP001-7.001-0032-C01 от 08.05.2019 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, от еЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
При участие на подизпълнител, същият трябва да отговаря на поставеното изискване за годност, съобразно дела и вида на поръчката, който ще изпълнява.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната информация – заверено копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
2. При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен общ оборот“ за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП. Във всеки конкретен случай възложителят съобразява разпоредбата на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя заверени копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен или Справки за общия оборот за последните 3 (три) приключили финансови години. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.


1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата, в която е установен.
2.Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 000 000,00 лв. (един милион лева), изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В от еЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключилоизпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи информация за специалистите, които ще изпълняват поръчката, от която да е видно съответствието с поставеното изискване (позиция, имена, образование и допълнителна квалификация, професионален/специфичен опит). Информацията за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на екипа от експерти, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност и опит на лицата,както и док.,които доказват проф.компетентност на лицата. При усл. на чл.112,ал.1,т.2 ЗОП, преди скл. на договора, определеният изпълнител представя док.по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП), както и документи, които доказват професионалната компетентност и опит на лицата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
3.При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за еколог.управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съотв. док. са на разположение в ел. формат–посочва се уеб адрес, орган или служба,издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа,обхвата на регистрацията и периода на валидност.
При условията на чл.67,ал.5 ЗОП възл.може да изиска док.,чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инф.-заверени копия на сертификати за управл.на качеството и за опазв.на околната среда. При условията на чл.112,ал.1,т.2 ЗОП, преди скл. на договора,определеният изпълнител представя док.по предх. изречение (ако не са били представени по реда на чл.67,ал.5 ЗОП).
При участие на обединения,които не са ЮЛ, съотв.с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „предмет и обем, сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност на път/пътища и/или улица/улици, с обща дължина 1700 л.м.
2.Участникът трябва да разполага с екип от следните технически лица за изпълнение на поръчката:
Технически ръководител – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ (лице с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно), притежаващо професионален опит по специалността мин. 2 год.
Експерт по контрол на качеството – лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
Експерт по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент и специфичен професионален опит, като длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или екв.с обхват строителство и система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или екв.с обхват на сертификация – строителство. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, ако участникът е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Не се допуска до участие в проц. и се отстранява участник,за който е налице някое от обстоят. по чл.54,ал.1,т. 1-7 ЗОП. При подаване на офертата уч. декларира липсата/наличията на основ.за отстраняване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП. Инф.се посочва в приложните полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП. СПЕЦИФИЧНИ НАЦИОНАЛНИ ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ: 1.Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самост.участници в една и съща процедура. 2.Участниците и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистр.в юрисдикции с преференц.данъчен режим, съгл.чл.3,т.8 от Закона за икономическите и фин. отношения с дружествата,регистр.в юрисдикции с преференц.данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действит.собственици.
Продължава в раздел VI.3.Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

22/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Стражица, ул.Дончо Узунов № 5, зала етаж 3

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

3. За участниците следва да не са налице сл. обстоят.: осъждания за престъпления по чл. 194–208,чл.213а–217,чл.219–252 и чл. 254а–255а и чл.256-260 НК (чл.54,ал.1,т.1 ЗОП); нарушения по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228,ал. 3 от КТ (чл.54,ал.1,т.6 ЗОП); нарушения по чл.13,ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54,ал.1,т.6 ЗОП);обст.по чл. 69 от Закона за противод.на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
При подаване на офертата уч.декларира липсата/налич.на обст.в приложните полета на Част ІІІ, раздел Г от ЕЕДОП.
Прогнозните стойности,посоч.в документацията са максимални при изпълнение на поръчката. Минималният срок за изпълнение на поръчката, определен от Възложителя, е 3 (три) месеца. Максималният срок за изпълнение на поръчката, определен от Възложителя, е 6 (шест) месеца.Договорът за общ.поръчка се сключва при усл., че при подписването му опред.изпълнител представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на дог.без ДДС. Гаранция за авансово предост.средства е в размер на сумата на авансово плащане.Гаранцията за изпълн.и гаранцията за авансово предост. ср. може да се представят под формата на:
•банкова гаранция (изготвя се по обр.на банката,която я издава,при усл.че в гаранцията са вписани усл.на Възл.)•парична сума, преведена по сл.банкова сметка:Община Стражица,BIC STSABGSF,IBAN BG59STSA93003301503056,„Банка ДСК” ЕАД,клон Стражица.
•застраховка, която обезпечава изпълн.чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Схема на плащане: Авансово плащане в размер на 45 % от стойността на договора, в срок от 30 дни от скл. на договора, след получено авансово плащане в община Стражица от финансиращия орган, предоставяне на гаранция в полза на възложителя за авансово предоставените средства.За да бъде извършено плащане, трябва да са изпълнени всички, посочени в предходното изречение условия. Срокът за плащане започва да тече, считано от момента на настъпване на последното (във времево отношение) от усл.Фактура за получено авансово пл.се издава в 5-дневен срок от получаване на плащането.
Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на договора за изпълнение и получената сума от авансово плащане /в случай, че има такова/. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение. За размера на сумата при искане за окончателно плащане по договора Изпълнителят прилага проформа фактура, с прилож.всички док-ти, посоч. в документацията за поръчката.Заплащането се извършва след приключване на всички дейности и окончателното приемане на изпълнената работа от специална комисия, назначена от възложителя след съставяне на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя, съгласно Наредба № 3 от 2003 г., в срок до 30 /тридесет/ дни след одобрено искане за окончателно плащане и преведени средства от ДФЗ-РА.
Непредвидени разходи: В случай на изменение на договора по реда на чл. 116 от ЗОП в последствие, поради необходимост от извършване на непредвидени работи, последните следва като стойности на отделните позиции в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, Наредба № 12/25.07.2016г., ДПФП и приложенията към него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197, ал. 1 т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва