Деловодна информация
00044АПИ
 
да
да
30/07/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
бул. Македония №3
София BG411 1606 България
Петя Парталова/ Лора Бацева/ Симона Костова +359 9173219
p.partalova@api.bg +359 9522563

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1254
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за ремонтни дейности в сградата на НИСИ”
45200000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за ремонтни дейности в сградата на НИСИ”.
В този смисъл, цел на обществената поръчка е Агенция „Пътна инфраструктура“ да възложи извършване на ремонтни дейности на офис помещения и привеждане на съществуващи инсталации в съответствие с нормативните изисквания, както и прокарване на нови инсталации за удовлетворяване на специфични нужди.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
700000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Съществуващо положение:
Съществуващата сграда е свободностояща. Изпълнена е на 6 етажа. Изпълнена е като коридорна система с две зони за вертикална комуникация, стълбища и асансьори.
Обект на проекта е част от четвърти етаж (от ос 15 до ос 23) и целия пети етаж.
Сградата е изпълнена със стоманобетонов скелет от колони, греди и плочи, и стени от керамични тухли. Към помещенията има прозорци за естествено осветление.
Офисните помещения са в занемарено положение. Инсталациите в помещенията не отговарят на нуждите на съвременното оборудване на офис помещения, както така и съществуващите осветителни тела също са стари и подлежат на смяна.
Необходимо е поставянето на нова подова настилка инови финишни покрития на стени и тавани.
ОСНОВЕН РЕМОНТ
Предвижда се:
А. ЕТАЖ 4 КОТА +6,80
- обособяване на максимален брой офис помещения с по 2 работни места;
- осъвременяване на съществуващите санитарни възли;
Брой работни места – 29 бр.
Б. ЕТАЖ 5 КОТА +10,20
- обособяване на максимален брой офис помещения с по 2 работни места;
- обособяване на заседателна зала с 10 места за сядане 1бр.;
- обособяване на сървърно помещение 1 бр.;
- обособяване на помещение за почивка с място за хранене 1бр.;
- осъвременяване на съществуващите санитарни възли;
- обособяване на помещение за чистачен инвентар 1бр.
Брой работни места – 70 бр.
Oбщо работни места – 99 бр.
Не се предвижда промяна на конструкцията на сградата, на зидове, които засягат конструкцията на сградата, както и промяна на натоварванията в помещенията.
Част от прегредните стени са предвидени за разваляне /обозначени с червена прекъсната линия/.
Предвидените нови вътрешно-преградни стени в санитарните възли, както и тази пред стълбищната клетка да се изпълняват като зидария от автоклавни клетъчени бетонни блокове "YTONG" тип "B2.5/D390 YTONG A+" с дебелина на стената dзид=12cm (10cm зид+2x1cm шпакловка), като сумарното тегло на готовия зид да не надвишава qзид=50kg/m2 (обозначени със зелен цвят).
В санитарните помещения ще се изграждат преградни стени (паравани)
с дебелина 5 см.
Не се променят съществуващите функционална схема, вертикални комуникационни и евакуационни пътища (асансьори, стълбища и шахти), фасадни елементи на сградата. Има промяна в светлата височина на помещенията при
предвидения окачен таван, Hсв. = 2,70 см.
Спазени са нормативните изисквания за пожарна безопасност - характеристики и габарити на помещенията, евакуационните пътища, архитектурните елементи и специфичните изисквания към тях.
С проекта не се засягат предвижданията на действащия подробен устройствен план и предназначението на сградата.
Предвидено е подмяна на всички врати и прозорци в част от етаж 4 кота +6,80 и целия етаж 5 кота +10,20 в съществуващата административна сграда на НИСИ. Количествата, касаещи подмяната, са описани в количествена сметка към проекта.
Предвидено е изграждането на огнеустойчива стена, разделяща коридора от стълбищната клетка на етаж 4 и 5, както така и монтиране на димоуплътнени, самозатварящи се врати с EI 60.
Предвидено е поставянето на нова подова настилка инови финишни покрития на стени и тавани.
В кабинетите 533, 534, 535 има съществуващ двоен под, който се запазва и в тези помещения не се изпълнява окачен таван.
По подовете на санитарните помещения ще се изпълняват отвори с цел заустване на канални тръби от санитарното оборудване. Заустването ще се осъществява в зоната на окачения таван на помещението (санитарния възел), намиращо се под обекта.
ТЕХНИКО-ИКОНОМИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛИ
Застроена площ 4 етаж кота +6,80 - 463.61м?
Застроена площ 5 етаж кота +10,20 - 1 287.31м?
Обща застроена площ: 1 750.92м?
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по показател „Техническо предложение“ - П2    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
700000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз осн. на„икон. най-изг. оферта“. Икон. най-изг. оферта се опр. въз осн. на критерий за възл.„оптимално съотн. кач./цена“ по чл.70,ал.2,т.3 отЗОП.Критерият за възл. на пор. по чл.70 от ЗОП е подробно пос.,като Прил.№3 към докум.КО за всяка оферта се формира по следн. начин:КО=П1+П2,където:П1-Оценка по показател „Цен. Предл.” и П2-Оценка по показател „Техн. предл.“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата:
1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката.УТ. ПО ОТН. НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО Т. 1: При поп. на ЕЕДОП, уч-ът в процедурата трябва да има предвид, че:Заб1: За „дейности, сходни с предмета на поръчката“ се приема дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.Заб2: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр.15/ Протокол обр.16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от В-ля, за което обст. уч-кът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ!Заб3: Мин. изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания!
2. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015(или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки)с обхват, вкл. строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
3. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, вкл. строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.УТ. ПО ОТН. НА ИЗИСКВАНЕТО ПОт.2и.3:При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:*Заб: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!
4. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. УТ. ПО ОТН. НА ИЗИСКВАНЕТО ПО т.4: При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:Заб:Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: по т.1:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т. 2 и т.3: Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт.Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки;по т.3 Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


Изисква се участникът в процедурата:
1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката.
2. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015(или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки)с обхват, вкл. строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
3. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, вкл. строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
4. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. включващ най-малко:
А) Технически ръководител – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Жилищно строителство“, или „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или „Промишлено и гражданско строителство“, или еквивалентна специалност;
Б) Отговорник по контрола на качеството – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): със средно или с висше образование и с обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
В) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възл.отстранява от участие участник:за когото са налице основанията по чл.54,ал.1от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.3,т.4 и т.5от ЗОП, усл.по чл.107 от ЗОП,обстоят.по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ,който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя; чието техн. предложение не отг. на изискванията на В-ля, вкл. и в случ., предв. в методиката за оценка на офертите-Критерий за възл. на пор. по чл.70отЗОП, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за наст. поръчка, елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).Изпълн.представя ГОИД-5%от Цената за изп. на дог.в лв. без ДДС без вкл. непредв. Разходи;Гаранциите се представят съгл чл.111,ал.5 ЗОП и услов.на документ.за обществената поръчка,предвидени за тях.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София 1606, бул. "Македония" № 3, административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура"

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва