Деловодна информация
00851Oбщина Пирдоп
1200-114 30/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00851-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Придоп 000777216
пл. Тодор Влайков № 2
Пирдоп BG412 2070 България
Мариана Стоянова +359 71815242
obstina_pirdop05@abv.bg +359 71815701

Интернет адрес/и

www.pirdop.bg

https://pirdop.bg/?option=content&content_id=17&sub=126


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pirdop.bg/?option=content&content_id=17&sub=126
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на уличната мрежа на територията на гр. Пирдоп, община Пирдоп“
45233000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва рехабилитацията на част от уличната мрежа в град Пирдоп. Основните видове СМР, които трябва да се изпълнят на обекта включват отводняване, подменяне на всички бордюри в обхвата на улиците, корекция на нивото на решетките на съществуващите дъждоприемни шахти, премахване на съществуващата асфалтобетонова настилка (фрезоване на асфалтова настилка) и демонтаж на съществуващите бордюри и изграждане на нова пътна настилка.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, както и в приложените Количествено-стойностна сметка на дейностите – образец № 4.1. и инвестиционен проект. Работите следва да бъдат извършени въз основа на същите, като изпълнителят се съобрази с издадените разрешения за строеж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1025077.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Пирдоп, гр. Пирдоп

Предметът на настоящата обществена поръчка включва рехабилитацията на част от уличната мрежа в град Пирдоп, като строителни дейности ще бъдат извършвани на следните подобекти:
Подобект 1 Рехабилитация на ул. "Иван Вазов", гр. Пирдоп;
Подобект 2 Рехабилитация на ул. "Гео Милев", гр. Пирдоп;
Подобект 3 Рехабилитация на ул. "Славци", гр. Пирдоп - участък 1;
Подобект 4 Рехабилитация на ул. "Сергей Румянцев", гр. Пирдоп;
Подобект 6 Рехабилитация на ул. "Панайот Хитов", гр. Пирдоп
Подобект 7 Рехабилитация на ул. "Манджерин", гр. Пирдоп;
Подобект 12 Рехабилитация на ул. "Стефан Стамболов", гр. Пирдоп
Описание на основните видове СМР, които трябва да се изпълнят:
1. Отводняване
- Отводняването е предвидено да се извърши, чрез надлъжния и напречните наклони на уличното платно, като повърхностните води да се отвеждат до съществуващите дъждоприемни шахти;
- Да се подменят всички бордюри в обхвата на улиците, като новите бордюри да са с 15/25/50 с видима част 12см;
- Да се изпълни корекция на ниво (повдигане или понижаване) на решетките на съществуващите дъждоприемни шахти, за да се осигури безпроблемно отвеждане на повърхностните води.
2. Конструкция на настилката
- При ремонта на участъка да се премахне съществуващата асфалтобетонова настилка (фрезоване на асфалтова настилка) и съществуващите бордюри да се демонтират
- За улици или участъци с рехабилитация е предвидено да се изгради нова пътна настилка, както следва:
износващ пласт от плътен асфалтобетон с дебелина 4 см, Е1 = 1200 MPa .; изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с дебелина 6 см (минимум 4 см), Е2 = 1000 MPa .
- За улици или участъци с реконструкция е предвидено да се изгради нова пътна конструкция, както следва: плътен асфалтобетон тип А - 4 см Е1 = 1200 MPa; неплътен асфалтобетон - 4 см Е2 = 1000 MPa, битумизирана основа- 6 см Е3 = 800 MPa
3. Вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка
- В процеса на изпълнение да се спазват разработения инвестиционен проект и да се спазват разпорежданията и изискванията на следните норми и документи: Правилник за прилагане на закона за движение по пътищата - 1 юни 1996 год.; БДС - 1517 - 2006 за пътни знаци; Наредба No.18/23.07.2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци; Наредба No.2/17.01.2001г. за сигнализация на пътищата с пътна маркировка; КПЗ - 84.
- Сигнализация с вертикални пътни знаци
- Хоризонтална маркировка
- Временна организация на движението (ВОД)
Строително-монтажните работи трябва да се изпълнят съгласно одобрения Технически инвестиционен проект, изискванията на „Техническа спецификация 2014“ на АПИ и действащата нормативна уредба в Р България
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1025077.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението на обществената поръчка се финансира по Договор за безвъзмездна помощ № BG06RDNP001-7.001-0139-C01/08.05.2019 г., по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяване

Настоящата обществена поръчка ще бъде възложена по критерий: „оптимално съотношение качество/цена“. Допуснатите до оценка оферти на участниците ще бъдат оценявани въз основа на приложена методика за определяне на комплексна оценка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от Втора група (строежи от транспортната инфраструктура), трета или по-висока категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ и чл. 6, ал. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1).
В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/), освен ако необходимата информация не е достъпна в публичен регистър. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.


Валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания, а именно: в размер не по-малък от 200 000 лв. (двеста хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строителство III та категория по чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. *За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища от републиканската пътна мрежа и/или общинската пътна мрежа и/или улици.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.
4. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т.1а). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: 2.1. Технически ръководител на обекта – да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер, архитект или строителен техник; да притежава опит в реализацията на минимум 2 (два) инвестиционни проекта в строителството на ръководна позиция – ръководител екип и/или технически ръководител или еквивалентна. 2.2. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ: да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна; да притежава минимум 2 (две) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.2.3. Специалист по контрол на качеството: да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; да притежава минимум 2 (две) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
3. Система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват строителство.
В случай на обединение, изискването се отнася за члена/членовете, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на заверено копие или оригинал на валиден сертификат. 4.Система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват строителство. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП ще бъдат приемани и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по не зависещи от него причини. В тези случаи, кандидатът или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Пирдоп, пл. Тодор Влайков № 2, ет.3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.1.3:При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на заверено копие или оригинал на валиден серт.
При подаване на оферта Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато, преди или по време на провеждането й, за него са възникнали следните обстоятелства:1. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от НК; 2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган; 4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5; 5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.8. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 9. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието; 10. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;11. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;12. е опитал да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от същия закон. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 отЗПКОНПИ.
Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва