Деловодна информация
00222
РД-28-612 29/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
29/07/2019 (дд/мм/гггг)
00222-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Ръководство на въздушното движение 000697179
бул. Брюксел № 1
София BG411 1540 България
Анна Димитрова +359 29371650
anna.dimitrova@bulatsa.com +359 29803864

Интернет адрес/и

www.bulatsa.com

https://www.bulatsa.com/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bulatsa.com/profil-na-kupuvacha/proc_2171.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управление на въздушното движение

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане и модернизация на пожароизвестителна и пожарогасителна системи в обекти на ДП РВД
45312100      
Строителство

Настоящата обществена поръчка е разделена на две обособени позиции и има за цел изграждане и модернизация на пожароизвестителна и пожарогасителна системи в обекти на Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
877000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Подмяна на елементи от пожароизвестителната система и пожарогасителната система в обекти на ЕЦ за УВД 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312100      
45343220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение на поръчката е Единен център за Управление на въздушното движение, находящ се в гр. София, бул. „Брюксел“ № 1.

Настоящата обществена поръчка има за цел извършване на следните дейности: препроектиране на база съществуващи проекти и общи ремонтни работи, свързани с подмяна на елементи на наличните пожароизвестителна и пожарогасителна системи в Единен център за Управление на въздушното движение (ЕЦ за УВД), в т.ч. демонтаж на старо и доставка и монтаж на ново оборудване, настройка и изпитвания (включващи единични такива и 72-часова проба) на оборудването, интеграция на пожарогасителната система със Системата за управление на сградата (СУС), базирана на софтуерна платформа Enterprise Buildings Integrator (EBI), обучение на персонала на Възложителя и др. съпътстващи дейности, подробно описани в Приложение № 1.1. към Техническата спецификация.
На база съществуващите проекти изпълнителят следва да извърши препроектиране като допълни проектите така, че да са отразени новите елементи, със съответните връзки и адреси. Трябва да бъдат предвидени всички необходими свързващи кабели, захранващи и крепежни елементи, както и всички необходими аксесоари за монтаж на оборудването. Трябва да бъдат предвидени всички необходими комуникационни модули, комуникационни интерфейси и други необходими хардуерни и софтуерни елементи, необходими за интеграция със съществуващата СУС в ЕЦ за УВД, базирана на софтуерна платформа EBI. Участниците трябва да предложат оборудване, осигуряващо като минимум съществуващата функционалност на системите, включително и връзките им с други подсистеми.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на оборудването    20%
Цена
80%
II.2.6) Прогнозна стойност
600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При наличие на оферта, която надхвърля прогнозната стойност за обособената позиция, същата ще бъде отстранена от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на пожароизвестителни и пожарогасителни системи в обекти на ДП РВД 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312100      
45343220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на поръчката са обекти към РЦ за ОВД, гр. София, ЛЦ за ОВД, гр. Варна, ЛЦ за ОВД, гр. Бургас, ЛЦ за ОВД, гр. Пловдив и ЛЦ за ОВД, гр. Горна Оряховица.

Настоящата обществена поръчка има за цел извършване на следните дейности: проектиране и изграждане на пожароизвестителни и пожарогасителни системи в обекти на ДП РВД, в т.ч. доставка и монтаж на ново оборудване, настройка и изпитвания (включващи единични такива и 72-часова проба) на оборудването и др. съпътстващи дейности, подробно описани в Приложение № 1.2. към Техническата спецификация.
Техническото оборудване за ПИС и ПГИ трябва да съдържа необходимите централи, датчици, елементи, модули и др. в съответствие с предложеното техническо решение и изготвения проект. Централите трябва да имат възможност за управление на периферия като климатици и ел. табла. Трябва да бъдат предвидени и доставени всички необходими свързващи кабели, захранващи и крепежни елементи и други необходими аксесоари за монтажа на предложеното оборудване, както и да се предвидят бутони за ръчно активиране на гасенето, бутони стоп гасене и светещи табели с надпис ГАЗ.
Техническото предложение следва да включва всички дейности от проектирането до доставката, монтажа, програмиране на доставените централи и модули, единични изпитвания, настройка и пуск на системата.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на оборудването    20%
Цена
80%
II.2.6) Прогнозна стойност
277000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При наличие на оферта, която надхвърля прогнозната стойност за обособената позиция, същата ще бъде отстранена от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават документ за правоспособност (сертификат) по чл. 17б, ал. 1 (за физически лица) или по чл. 17б, ал. 2 (за юридически лица) от Закона за чистотата на атмосферния въздух (ЗЧАВ) и да са вписани в информационната база данни по чл. 17б, ал. 5 от ЗЧАВ на Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ (ГД „ПБЗН“).
При участие на чуждестранно лице същото следва да притежава еквивалентен документ и да е вписано в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор, като попълва в еЕЕДОП Част ІV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“.
За доказване на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът представя:
- заверено копие от документа за правоспособност (сертификата) по чл. 17б, ал. 1 от ЗЧАВ, издаден при условията на чл. 10, параграфи 3-5 и 7 от Регламент (ЕС) № 517/2014 и на Наредба № 1 от 17 февруари 2017 г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове, наричана по-долу само Наредба № 1 от 17 февруари 2017 г. за физическите лица; или
- заверено копие от документа за правоспособност (сертификата) по чл. 17б, ал. 2 от ЗЧАВ съгласно изискванията на чл. 10, параграф 6 от Регламент (ЕС) № 517/2014, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от регламента и на Наредба № 1 от 17 февруари 2017 г. за юридическите лица.
За юридическите лица към документа се представя и списък на персонала от физически лица по чл. 14, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 от 17 февруари 2017 г.
Всички документи за доказване на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност се представят от избрания за Изпълнител участник преди сключване на договора за възлагане на поръчката по съответната обособена позиция или при поискване в хода на провеждане на процедурата при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписването на дог. участникът, определен за изпълнител по съответн.обособ. позиция, трябва да представи гаранция за изпълн. на дог. в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълн. може да бъде предоставена в една от следните форми: а)парична сума; б)оригинал на банк. гаранция за изпълн. на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 30 дни след изтичане на уговорения гаранционен срок на оборудването; в)оригинален екземпляр на застраховат. полица, издадена в полза на Възложителя, със застрахователна сума в размер на 5% от стойността на дог.
без ДДС, която трябва да отговаря на следните изисквания: да обезпечава изпълнен. на договора чрез покритие на отговорността на Изпълнителя; - да бъде валидна най-малко 30 дни след изтичане на уговорения гаранционен срок на оборудването. Гаранц. за изп. се задържа и освобождава в съответствие с усл. на проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Брюксел" № 1, ЕЦ за УВД

На заседанието по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от основанията, посочени по-долу, възникнало преди или по време на процедурата, когато:
1. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 –217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от НК; 2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1., в друга държава членка или трета страна; 3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган; 4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; 5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от КТ или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Възложителят отстранява и:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от Закона за обществените поръчки;
4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
5. участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП;
6. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок;
7. участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или e контролиран от лице, което е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или участва в гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (съгласно чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛДС), освен ако спрямо участника е приложимо някое от изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛДС; 8. участник, за който се установи, че въз основа на неверни данни е приложено изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛДС (съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗИФОДРЮПДРКЛДС); 9. участник, по отношение на когото е налице някое от визираните в чл. 69 от ЗПКОНПИ обстоятелства;
10. участник, който не извърши задължителния оглед на обектите на Възложителя.
В случай че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, същият трябва да представи документ със съдържанието, определено в чл. 37, ал. 4 от ППЗОП.
Изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 30% от стойността на договора срещу представяне на гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства до размера на тези средства. Гаранцията може да се представи в една от изброените в чл. 111, ал. 5 от ЗОП форми.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва