Деловодна информация
00496
01-12-00-1267 29/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане - Благоевград 1210150560298
ул.Братя Иванови 7, ет.3
Благоевград BG413 2700 България
Виктория Георгиева Харалампиева +359 73887830
blagoevgrad-rdsp@asp.government.bg +359 73881480

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2522&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2522&_pprocou_WAR_asp_delta=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР в административни сгради, ползвани от структурите на АСП в област Благоевград по седем обособени позии
45000000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане в област Благоевград - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания по седем обособени позии:
Обособена позиция 1: Обект Регионална дирекция за социално подпомагане - Благоевград;
Обособена позиция 2: Обект Дирекция "Социално подпомагане" - Благоевград, Помещение на адрес: ул. "Полковник Дрангов" №37
Обособена позиция 3: Обект ДСП - Гоце Делчев
Обособена позиция 4: Обект ИРМ - Кресна към ДСП - Благоевград;
Обособена позиция 5: Обект ИРМ- Гърмен към ДСП - Гоце Делчев
Обособена позиция 6: Обект ИРМ- Сатовча към ДСП - Хаджидимово
Обособена позиция 7: Обект ИРМ - Симитли към ДСП - Благоевград;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
159166.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда на РДСП - Благоевград 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект: Регионална дирекция за социално подпомагане - Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, ул. "Братя Иванови" №7, ет.3

Видът и обемът на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20366.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда в ДСП - Благоевград 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект: Приемна на ДСП - Благоевград , на адрес :гр. Благоевград, ул. "Полковник Дрангов" №37

Видът и обемът на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда на ДСП-Гоце Делчев 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект: ДСП - Гоце Делчев, на адрес: гр. Гоце Делчев, ул. "Солун" №20

Видът и обемът на строително-монтажнитге работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда на ИРМ-Кресна към ДСП - Благоевград 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект ИРМ-Кресна към ДСП - Благоевград, с адрес: гр. Кресна, ул. "Македония" №96

Видът и обемът на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда на ИРМ - Гърмен към ДСП - Гоце Делчев 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект :ИРМ - Гърмен към ДСП - Гоце Делчев, с адрес: с. Гърмен , ул. "Първа" №35

Видът и обема на строително -монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
32966.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда, ползвана от ИРМ- Сатовча към ДСП - Хаджидимово 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект: ИРМ - Сатовча към ДСП - Хаджидимово, на адрес: с. Сатовча, ул. "Тодор Шопов" №5

Видът и обема на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР в административна сграда на ИРМ - Симитли към ДСП - Благоевград 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обект: ИРМ-Симитли към ДСП - Благоевград, с адрес: гр. Симитли, ул. "Георги Димитров" №27

Видът и обемът на строително-монтажните работи са описани в приложената количествена сметка, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо лице или юридическо лице, както и техни обединения, или клон на чуждестранно лице при условие, че може самостоятелно да подава заявления за участие или оферти и да сключва договори, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, отговарящи на условията, предвидени в ЗОП и на настоящата документация. Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да бъде отсранен на основание неговия статут или правноорганизирана форма, когато той или участниците в обединението имат право да представят съответната услуга, в държавата членка, в която са установени. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ за създаване на обединение, както и следната информация: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределяне на отговорностите между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
В случай, че участикът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението -участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединение.
Участникът е длъжен за заяви дали при изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Участниците посъчват в офертата подизпълнители и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да ползват такива. В тези случаи те представят доказателства за поетите от подизпълнителя задължения.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават валидна застраховка "Професионална отговорност" , която обхваща категорията строеж, съобразно предмета на поръчката по смисъла а чл.171 от ЗУТ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва за всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението за участие. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ.
За доказване на поставеното изискване участниците, попълват данни /застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа/ в еЕЕДОП, част IV; Критерии за подбор, раздел Б


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили през последните 5/пет/ години /до датата на подаване на офертите/, не по малко от една дейност по строителство, идентична или сходна с предмета тази на обществената поръчка.
Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка- следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания.
За доказване на поставеното изискване, участниците попълват в еЕЕДОП, част IV: Критерии за подбор, раздел В.
Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
-Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
-Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит - 2 години на длъжност „Координатор по безопасност и здраве”, както и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;
-Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит;
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, част IV: Критерии за подбор, раздел В.
Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС ЕN ISO 9001:20xx или еквивалент с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление и качество.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на настоящата поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификати на системи за управление на качеството. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, част IV:Критерии за подбор, раздел Г


Участниците следва да са изпълнили през последните 5/пет/ години /до датата на подаване на офертите/, не по малко от една дейност по строителство, идентична или сходна с предмета тази на обществената поръчка.
Забележка: За целите на тази обществена поръчка, като дейност - идентична или сходна с тази на обществената поръчка- следва да се разбират каквито и да е строително-монтажни работи и/или дейности за изграждане на достъпна среда за хората с увреждания.
За доказване на поставеното изискване, участниците попълват в еЕЕДОП, част IV: Критерии за подбор, раздел В.
Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнение на поръчката, както следва:
-Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, притежаващ минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник;
-Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист, притежаващ минимален професионален опит - 2 години на длъжност „Координатор по безопасност и здраве”, както и валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;
-Лице за контрол върху качеството на изпълнение на строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти, притежаващ валиден сертификат за завършен курс за контрол на качеството, и притежаващо минимум 2 години професионален опит;
За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, част IV: Критерии за подбор, раздел В.
Участниците в процедурата следва да притежават внедрена система за управление на качеството - БДС ЕN ISO 9001:20xx или еквивалент с обхват предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да е с предмет на настоящата поръчка и да е издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление и качество.
Възложителят приема и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите следва да са с предмет на настоящата поръчка и да са издадени от акредитирани лица за сертификати на системи за управление на качеството. За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, част IV:Критерии за подбор, раздел Г
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнението предмета на поръчката са детайлно регламентирани в Техническата спецификация и Проекта на договора от настоящата документация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Благоевград, ул.Братя Иванови 7, ет.3 - административна сграда на РДСП, стая №1

Получените заявления се отварят на публично състезание от комисията по чл.103, ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители и представители на средствата на масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.т. 1,2,3,4,5,6 и 7 и по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, по предвидения в ЗОП ред.
Отстранява се от процедурата участник, за когото са налице основания по чл.55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
1. Деклариране по чл. 59, ал.1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на парите - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел Г на еЕЕДОП/; 2. Деклариране по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел В на еЕЕДОП/.; 3. Деклариране по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество - декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП /част III, раздел В на еЕЕДОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП - жалба срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва