Деловодна информация
00037
Писмо - 2560 26/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00037-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов №9
Тетевен BG315 5700 България
инж. Михаил Куманов +359 67852200
mayor@teteven.bg +359 67896111

Интернет адрес/и

www.teteven.bg

http://teteven.bg/index.php/component/k2/item/3184-profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://teteven.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=lEiZ%2bTzyIMs%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи по проект: „Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на „Централен градски площад“ и изграждане на фонтан с во
45112710      
Строителство

Обществената поръчка предвижда изпълнител за извършване на на строително-монтажни работи по проект: „Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на „Централен градски площад“ и изграждане на фонтан с водни ефекти и художествено осветление, гр. Тетевен, Етап I“, финансиран по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г.” във връзка със сключен договор № BG06RDNP001-7.006-0080-C01 от 21.05.2019 г. Строежът е IV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4, буква „д” от Закона за устройство на територията. Дейностите предвидени за извършване са разписани в Техническата спецификация, която е приложение към документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
743427.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват гр. Тетевен – Централен градски площад.

Обществената поръчка предвижда изпълнител за извършване на на строително-монтажни работи по проект: „Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на „Централен градски площад“ и изграждане на фонтан с водни ефекти и художествено осветление, гр. Тетевен, Етап I“, финансиран по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г.” във връзка със сключен договор № BG06RDNP001-7.006-0080-C01 от 21.05.2019 г. Строежът е IV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4, буква „д” от Закона за устройство на територията. Дейностите предвидени за извършване са разписани в Техническата спецификация, която е приложение към документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
743427.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № BG06RDNP001-7.006-0080-C01 от 21.05.2019 г., финансиран от ПРСР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, четвърта категория, или по-висока, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 4.4.1 от Правилника за реда за вписване на ЦПРС, издаден от Председателя на КЦБ, обн., ДВ, бр. 100 от 15.12.2017 г., в сила от 1.01.2018 г.., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, а за чуждестранно лице – еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която лицето е установен и осъществява дейността си, извършване на стоителнните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружена с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участник/участниците, които ще извършват дейностите по стоителството.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ* за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изисква се участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП. а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора - и заверено копие на новата застрахователна полица.
2. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 1 400 000,00 лв. изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 700 000,00 лв в сферата на строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.) Изискуемите по-горе обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи доказващи декларираното в ЕЕДОП, а именно:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).


1. Изисква се участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ;
2. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 1 400 000,00 лв. изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 700 000,00 лв в сферата на строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 /един/ обект, идентиен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, се приема: строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.)
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: Технически ръководител - 1 (един) брой; Ландшафтен архитект – 1 (един) брой; Инженер по част „Конструктивна“ - 1 (един) брой; Инженер по част „Електро“ – 1 (един) брой; Инженер по част „ВиК“ – 1 (един) брой; Отговорник по контрола на качеството - 1 (един) брой; Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой. Удостоверяване: За удостоверяване на съответствието при подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП (подава се от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност.
3. Изисква се участникът да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация – строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.) или еквивалент, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация – строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.) или еквивалент.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП ( който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица). С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството.


1. Участникът в пр-та през последните 5 год. от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 обект, идентиен или сходен с предмета на поръчката.
2. Участникът в пр-та да разполага с ръководен състав, както следва:
Технически ръководител -1 бр. с проф. кв-я: съгл. 163а, ал.4 от ЗУТ, или еквив. и Специф. опит: участие в екип на подобна ръководна позиция в мин. 1 изпълнен обект за ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.); Ландшафтен архитект – 1 бр. с висше образование по спец. „Ландшафтна архитектура“ или еквив. и специф. опит: участие в екип на подобна позиция в мин. 1 изпълнен обект за ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.); Инженер по част „Конструктивна“ – 1 бр. с висше образование по спец. „Промишлено и гражданско строителство” или еквив. и специф. опит: участие в екип на подобна позиция в мин. 1 изпълнен обект за ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.).;
Инженер по част „Електро“ – 1 бр. с висше образование по спец. „Електротехника” или еквив. и специф. опит: участие в екип на подобна позиция в мин. 1 изпълнен обект за ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.);
Инженер по част „ВиК“ – 1 бр. с висше образование по спец. „Водоснабдяване и канализация или еквив. и специф. опит: участие в екип на подобна позиция в мин. 1 изпълнен обект за ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.);
Отговорник по контрола на качеството – 1 бр. с проф. кв-ция, съгл. чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквив., с мин. 1 год. опит в осъществяването на контрол на качеството на влаганите строителни материали и продукти и съответствието им с нормите за безопасност при изпълнение на СМР и притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ.;
Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 бр. с придобита проф.квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквив., с мин. 1 год. опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството и притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.).
3. Изисква се участникът да прилага следните системи: система за управление на качеството, по БДС ЕN ISO 9001:2015 (или еквив.) с обхват на сертификация – стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.) или еквивалент, и система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или еквив. с обхват на сертификация – стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт на площи за обществено ползване (паркове и/или градини и/или кътове за отдих и/или др.) или еквив.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции за авансово предоставени средства и изпълнение на обществената поръчка:
1. Преди извършване на авансово плащане по договора, Изпълнителят представя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства. Гаранцията за авансово предоставени средства се представя по избор на Изпълнителя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава авансово предоставените средства чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 5% от стойността на договора за обществена поръчка, без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на възложителя;
б) банкова гаранция в полза на възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Тетевен, пл. "Сава Младенов" №9, сградата на Община Тетевен, етаж 2, стая 217 - заседателна зала

На отварянето на офертите могат да присъстват лицата по чл.54, ал.1 от ППЗОП, а именно участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва