Деловодна информация
00485
УД-02-20-572 25/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00485-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Завет 000505814
ул. Лудогорие, № 19
Завет BG324 7330 България
М. Адем - ст. експерт +359 84422020
zavet@zavet-bg.com +359 84422016

Интернет адрес/и

http://www.zavet-bg.com

http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=zavetob


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=zavetob&pp=161
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на проект:"Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ Продължава в раздел VI.3)
45000000      
Строителство

Поръчката е за изпълнение на СМР по проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет":
1)Обособена позиция (ОП) №1: „Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Завет, общ. Завет“ в т.ч. улица „Иван Вазов“ от ОК 128 до ОК 167 с дължина 292,57 м. и улица „Кирил и Методий“ ОК 208 – ОК 420 с дължина 405,17 м. ;
2) ОП №2: „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Прелез, общ. Завет в т.ч. улица „Йордан Йовков“ от ОК 79 до ОК 100 с дължина 203,26 м.;
3)ОП №3:„Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Веселец, общ. Завет“ в т.ч. улица „Христо Ботев“ от ОК 27 до ОК 67 с дължина 430,00 м.;
4) ОП №4: „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Острово, общ. Завет“ в т.ч. улица „3-ти март“ от ОК 162 до ОК 175 с дължина 779 м. ;
5) За ОП№ 5: „Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Брестовене, общ. Завет“ в т.ч. улица „Арда“ ОК 140 до ОК 180 с дължина 762,64 м. и улица „Христо Ботев“ от ОК 97 до ОК 121 с дължина 688,56 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1087112.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Завет, общ. Завет“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Завет, общ. Завет

Изпълнение на СМР по проект: „Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Завет, общ. Завет“, в т.ч. "Реконструкция и рехабилитация на улица „Иван Вазов“ от ОК 128 до ОК 167 – град Завет" с дължина 292,57 м. и „Реконструкция и рехабилитация на улица „Кирил и Методий“ ОК 208 – ОК 420 – град Завет“ с дължина 405,17 м. Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
За улица „Иван Вазов“:
1. Земни работи:
• Студено фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 14,16 м3;
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи -1119,3 м2;
2.Асфалтови работи:
• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включи-телно всички свързани с това разходи – 354 м2;
• Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включи-телно всички свързани с това разходи- 1910 м2;
• Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон / биндер /, с дебелина след уплътняването 4 см. - 32,57 т.;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 6 см, включи-телно всички свързани с това разходи - 332,16 т.;
3. Пътни работи:
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи – 6 м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи – 40 м.;
• Корекция нивото на спирателни кранове, включително всички свързани с това разходи - 4 бр.;
4.Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи - 23,41 м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи -10 бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи – 10 бр.;
• Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) – 1 бр.
За улица „Кирил и Методий“:
1.Земни работи:
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 1713 м2;
2.Асфалтови работи:
• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включи-телно всички свързани с това разходи – 890 м2;
• Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включи-телно всички свързани с това разходи – 2842 м2;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 6 см, включи-телно всички свързани с това разходи – 617 т.;
3.Пътни работи:
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи – 45 м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи – 300 м.;
• Корекция нивото на ДШ, включително нови капаци и всички свързани с това разходи – 4 бр.;
4.Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи - 34м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи -12бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи -12бр.;
• Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) – 1бр.;
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обособената позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
214307.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Прелез, общ. Завет" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Прелез, общ. Завет

Изпълнение на СМР по проект„Реконструкция и рехабилитация на улица „Йордан Йовков“ от ОК 79 до ОК 100 – село Прелез“ с дължина 203,26 м.
Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Земни работи:
• Студено фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 14,36 м3;
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 683,2 м2;
2. Асфалтови работи:
• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи - 464,1 м2;
• Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи – 2394 м2;
• Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см. - 188,01 т.;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи - 124,99 т.;
3. Пътни работи:
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи - 63 м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи – 420 м.;
4. Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи - 21,45 м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи - 7бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи – 7 бр.;
• Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) - 1 бр.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обособената позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
76386.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Веселец, общ. Завет“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Веселец, общ. Завет

Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и рехабилитация на улица „Христо Ботев“ от ОК 27 до ОК 67 – село Веселец“ с дължина 430,00 м.
Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Земни работи:
• Студено фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 33,54 м3;
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 1044,5 м2;
2. Асфалтови работи:
• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи -1313,5 м2;
• Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи - 5590 м2;
• Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/ за изравняване - 239,52 т.;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи - 304,32 т.;
3. Пътни работи:
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи - 15 м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи - 100 м.;
4. Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи - 26,28 м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи - 13 бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи - 13бр.;
• Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) -1бр.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обособената позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
117897.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Острово, общ. Завет“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Острово, общ. Завет

Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и рехабилитация на улица „3-ти март“ от ОК 162 до ОК 175 – село Острово“ с дължина 779 м.
Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Земни работи:
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 2278 м2;
• Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му - 71,4 м3;
• Студено фрезоване на деформации, включително всички свързани с това разходи - 36,49 м3;
2. Асфалтови работи:
• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи - 2042,36 м2;
• Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи - 4561,78 м2;
• Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см. - 99,12 т.;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи - 895,94 т.;
3. Пътни работи:
• Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-63мм, включително всички съпътстващи разходи - 64,8 м3;
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи – 33 м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи - 220 м.;
4. Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи - 46,58 м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи – 18 бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи - 18бр.;
• Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) -1бр.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обособената позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
213593.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Брестовене, общ. Завет“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Брестовене, общ. Завет

Изпълнение на СМР по проекти „Реконструкция и рехабилитация на улица „Арда“ ОК 140 до ОК 180 – село Брестовене“ с дължина 762,64 м. и „Реконструкция и рехабилитация на улица „Христо Ботев“ от ОК 97 до ОК 121 – село Брестовене“ с дължина 688,56 м.
Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
За улица „Арда”:
1. Земни работи:
• Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи - 2626,7м2;
• Студено фрезоване на деформации, включително всички свързани с това разходи-37,2м3;
• Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му–16 м3;
2. Асфалтови работи:• Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи–1420м2;
•Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи-9271,68м2;
•Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см.-663,63т.;
• Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи-492,08 т.;
3. Пътни работи:
• Корекция нивото на спирателни кранове в настилката, включително всички свързани с това разходи-3 бр.;
• Корекция нивото на РШ в настилката, включително всички свързани с това разходи-2бр.;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи-80 м.;
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи–12 м3;
• Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-63мм, включително всички съпътстващи разходи–16м3;
4. Организация на движението:
• Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, вкл.всички свързани с това разходи -39,9м2;
• Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, вкл.стойки и всички свързани с това разходи–25бр.;
• Укрепване на стандартни знаци, вкл.всички свързани с това разходи–25бр.;
• Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) -1бр.
За улица „Христо Ботев“:
1.Земни работи:
•Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, вкл.всички свързани с това разходи-1584м2;
•Разваляне и извозване на трошенокаменна настилка, вкл.всички съпътстващи разходи–86 м3;
•Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, вкл.натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му-203м3;
•Профилиране на трошенокаменна настилка, вкл.всички съпътстващи разходи-1366м2;
2.Асфалтови работи:
•Първи битумен разлив за връзка в/у добре почистена основа, вкл.всички свързани с това разходи–2710м2;
•Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи–7236 м2;
• Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4см–484 т.;
•Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи–508 т.;
3.Пътни работи:
•Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-63мм, включително всички съпътстващи разходи–257м3;
• Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи–86м3;
• Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи–572м.;
4.Организация на движението:
•Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи–49 м2;
•Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, вкл.стойки и всички свързани с това разходи–20 бр.;
•Укрепване на стандартни знаци, вкл.всички свързани с това разходи–20 бр.;
•Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) -1бр.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
464927.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 08/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обособената позиция са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „ІІ-ра (втора) група“ (строежи от транспортната инфраструктура), минимум четвърта категория, като участниците – чуждестранни лица, следва да имат право, съгласно законодателството на държавата, в която са установени и осъществяват дейността си, да изпълняват строителство на строежи ІІ-ра група, четвърта категория*.
*строежи от четвърта категория са: частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Видовете строежи от четвърта категория, буква „а“, са улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях - мостове, водостоци, подпорни стени, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., съгласно чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
Деклариране: Участникът попълва Част IV: "Критерии за подбор", буква "А": "ГОДНОСТ", поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа (№, валидност, обхват на регистрация – група и категория строежи), с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност, съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни към датата на сключване на договора документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – копие от валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособената позиция, за която участва;
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.


1. Участникът следва да е реализирал специализиран оборот за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си: За ОП №1 в размер на не по-малко от 200 000,00 лв.; За ОП№2 в размер на не по-малко от 72 000,00 лв.; За ОП№ 3 в размер на не по-малко от 112 000,00 лв.; За ОП№ 4 в размер на не по-малко от 203 000,00 лв.; За ОП №5 в размер на не по-малко от 440 000,00 лв.
Под „специализиран оборот“ следва да се разбира:Оборот реализиран от строително – монтажни работи.
В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.
Деклариране: Участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“ буква „Б“: „Икономическо и финансово състояние“, поле „Конкретен годишен оборот“ от еЕЕДОП за последните три приключили финансови години или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Доказване: копие на: Годишните финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която изпълнителят е установен; Справка за оборота в сферата на строителство.
2. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория, минималната застрахователна сума следва да е в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
Деклариране: Участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“ буква „Б“: „Икономическо и финансово състояние“, поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от еЕЕДОП с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на строителя по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на Валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета и обема на обособената позиция, за която се подава оферта;
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улична мрежа, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, минимум с площ:
За ОП № 1 – 5 642 кв. м.;
За ОП № 2 – 1 302 кв. м.;
За ОП № 3 – 3 170 кв. м.;
За ОП № 4 – 5 061 кв. м.;
За ОП № 5–10 400 кв. м.
Изискването се прилага поотделно за всяка обособена позиция.
Участникът може да покрие изискването за извършени от него СМР с един или с няколко обекта.
При подаване на оферта за повече от една обособена позиция не се изисква натрупване по отношение на дължината на извършените идентични или сходни с тези на поръчката респ. обособената позиция дейности на пътната и/или уличната мрежа.
2. Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2008/ ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи;
3. Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип.
Изискването за персонал се прилага общо за всички обособени позиции. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, не се изисква посочване на отделен персонал за отделната позиция.
Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт в екипа, в случай, че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнение на поръчката.


1. Деклариране: Участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“ буква „В“: „Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид “ от еЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Деклариране: участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от еЕЕДОП.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат ISO EN 9001:2008 / ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания:
- Технически ръководител на обекта – с висше образование, квалификация „строителен инженер”, специалност транспортно или пътно строителство, с образователно-квалификационна степен „магистър“ и/или „бакалавър”, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентна образователна/професионална квалификация за дипломи придобити извън Република България, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един строителен обект;
- Длъжностно лице по безопасност и здраве – с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ бр. 37/2004 г.) или еквивалент при чуждестранни лица.
- Геодезист - образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и/или „магистър“ с професионална квалификация инженер-геодезист или еквивалентна.
Деклариране: Участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“ буква „В“: „Технически и професионални способности“, поле Образователна и професионална квалификация“ от еЕЕДОП като описва имената, образованието (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионалната квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) на персонала и ръководния състав, опита (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на Възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на Възложителя за притежание на опит), съобразно изискванията от настоящата поръчка.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя списък с имената на инженерно-технически екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е определена в размер на 1% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС, включително със сумите за непредвидени разходи. Същата може да се предостави в една от следните форми:
- парична сума; - банкова гаранция; - застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията по гаранцията за участие са разписани в РАЗДЕЛ І. т. 15 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала № 201, в ет. 2, находяща се в сградата на община Завет, на адрес: гр. Завет, ул. Лудогорие, № 19.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II.1.1) по Договор за отпускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0038-C01/14.05.2019 г. по подмярка 7.2. от мярка 7 от ПРСР 2014 – 2020 г. по пет обособени позиции:
- Обособена позиция № 1: „Реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Завет, общ. Завет“
- Обособена позиция № 2: „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Прелез, общ. Завет“
- Обособена позиция № 3: „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Веселец, общ. Завет“
- Обособена позиция № 4: „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Острово, общ. Завет“
- Обособена позиция № 5: „Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Брестовене, общ. Завет“
Плащания-съгласно Раздел I т. 11 от документацията за участие (ДУ).
Основания за отстраняване:
1. Наличие на обстоятелствата, описани в Раздел II, т.II.1.2 от ДУ (чл. 54, ал.1, чл. 55, ал. 1, чл. 107 от ЗОП, специфични национални основания и др.);
2. Предложен срок за изпълнение, несъобразен с изискванията на Възложителя, описани в Раздел I, т. 7 от ДУ;
3. Оферти, съдържащи ценови предложения, които надхвърлят определения финансов ресурс, съгласно Раздел I, т. 9 от ДУ;
4. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си-Раздел I, т. 12 от ДУ;
5. Представяне на Предложение за изпълнение, в което няма представена минимално изискваната от Възложителя информация за: Строителна програма и/или Подробен линеен календарен график за изпълнение на предвидените дейности и/или Спецификация на основните материали и/или частите на Предложението за изпълнение не кореспондират една с друга и/или не е налична някоя от частите на Предложението за изпълнение.
6. Представяне на Техническо предложение, което не е в съответствие с изискванията на Възложителя и/или не е налична някоя от частите на Техническото предложение.
7. Допуснати аритметични грешки или несъответствия в Ценовите предложения.
8. Не е представено на Ценово предложение и/или изискуемо приложение към него или представеното предложение и/или приложение към него, не съответстват на изискванията на Възложителя.
9. По какъвто и да е начин участникът е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри по обособена позиция №….…“ елементи, свързани с ценовото предложение.
Обявената прогнозна стойност на поръчката, включва „непредвидени разходи”, които са в общ размер на 51 767,26 лв., като за всяка обособена позиция е определен максималния праг, в съответствие с документацията. „Непредвидените разходи”, са определени в съответствие с договора за отпускане на безвъзмездна финансова помощ, респективно и за финансиране на поръчката. Участниците, следва да имат предвид, че непредвидените разходи, следва да са до обявените стойности, но не повече от 5% от стойността на СМР дейностите т.е.: „Стойността на непредвидените разходи при отчитане изпълнението на договора за обществена поръчка, следва да е до оферираната стойност, но не повече от 5% от стойността на СМР по сключения договор, съгласно подписания договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ и приложенията към него и при спазване на условията за допустимост на разходите за изпълнение на одобрените проекти по Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-7.001 Улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г.
Място за подаване на оферти - адреса на Община Завет: гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19, в Центъра за информация и услуги на гражданите, стая 101, ет. 1.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва