Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-198 25/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00193-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет - София 831917834
бул. Св. Климент Охридски, № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 - Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова - юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/232


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/232
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Извършване на строително-монтажни работи (СМР) с цел текущи и аварийни ремонти на учебните корпуси на ТУ – София“
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е “Извършване на строително-монтажни работи (СМР) с цел текущи и аварийни ремонти на учебните корпуси на ТУ – София“. Ремонтните строително - монтажни работи, които са предмет на поръчката, обхващат следните части: Архитектурно – строителна (АС), Водоснабдяване и канализация (ВиК), Електроинсталации (ЕЛ), Отопление, вентилация и климатизация (ОВК). Изпълнителят осигурява авариен ремонт 24 часа в денонощие, включително в извънработно време, празнични и почивни дни.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
322909.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45100000      
45200000      
45300000      
45310000      
45320000      
45330000      
45332300      
45331000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Учебните блокове на Технически университет – София, намиращи се в гр. София, район Студентски

Ремонтните строително - монтажни работи, които са предмет на поръчката, обхващат следните части: Архитектурно – строителна (АС), Водоснабдяване и канализация (ВиК), Електроинсталации (ЕЛ), Отопление, вентилация и климатизация (ОВК) и включват:
-поддръжка и авариен ремонт на санитарни възли – частична облицовка с фаянс по стени и теракота по под, направа на мазилка и/или изкърпване по стени и тавани, бояджийски работи;
-поддръжка и авариен ремонт на зали, кабинети и лаборатории - частична подмяна на подовата настилка, боядисване с латекс, блажно боядисване по дървена дограма (врати) и метални повърхности (радиатори и тръби), подмяна на фаянс;
-поддръжка и авариен ремонт на коридори, фоайета и общи помещения - изкърпване на гипсова мазилка и/или гипсова шпакловка по стени и тавани, боядисване с латекс, блажно боядисване по стени и дограма, подмяна на настилки с теракот и гранитогрес;
-поддръжка и авариен ремонт на дограма – подмяна на стъкла и стъклопакети;
-поддръжка и авариен ремонт, отнасящи се до подмяна на водопроводни тръби за топла и студена вода, включително съединителни части на водопроводни инсталации, подмяна на канализационни тръби, подмяна на санитарен фаянс и арматура;
-поддръжка и авариен ремонт на етажни ел.табла, ремонт на електроинсталации, профилактика и ремонт на трафопостове;
-поддръжка и авариен ремонт на ОВК инсталации - подмяна на тръби, радиатори и арматура.
-гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Очакваните видове работи при изпълнението на текущия и аварийния ремонт са посочени в приложената Спецификация на видовете строително – монтажни работи (Приложение № 1). При възникване на видове работи, извън посочените в Спецификацията, единичните цени следва да се докажат с анализи, формирани на база на показателите за ценообразуване от офертата на участника и фактури за материалите.Конкретните стойности на изпълняваните видове и количества СМР се определят въз основа на предложените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ единични цени посочени в ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заинтересованите лица могат да извършат оглед на обектите, който може да се реализира всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа, до датата, определена като краен срок за получаване на оферти, след предварителна заявка за съгласуване на датата и часа на огледа. Заявката трябва да бъде направена най – малко 3 дни преди желаната дата за съгласуване на огледа. Заявките за оглед се подават по телефона: 02/ 965 3365, GSM: 0882270594 – маг. инж. Петър Петров, ръководител отдел ПМБ. Срокът за изпълнение на предмета на поръчката е до 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на бюджетните средства на Възложителя, което от двете събития настъпи по – рано.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
322909.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят Техническа оценка (ТО), Подпоказателите и относителната им тежест за определяне на Финансовата оценка (ФО), както и комплексната оценка (КО) са посочени в Раздел VI.3) "Допълнителна информация".
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория и/или ПЕТА група (Отделни строително-монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство” от КИД-2008) – позиции 41( 41.2), 43(43.1, 43.2, 43.3, 43.9) и/или други свързани с предмета на поръчката в тази група съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с критерия за подбор като попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, а именно: копие на документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за удостоверяване на горепосоченото изискване. При сключването на договор, избраният за изпълнител - чуждестранно лице представя документ, с който следва да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай че информацията е публично достъпна, необходимо условие за Участника е единствено да упомене къде е налична и достъпна информацията за съответното обстоятелство, изискуемо от Възложителя. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците, следва да имат застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж (първа група, трета категория), съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

Участниците, следва да имат застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж (първа група, трета категория), съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, буква Б „Икономическо и финансово състояние“.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална застраховка“ или еквивалент. Ако е приложимо, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство), идентична или сходна с предмета и обема на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката.Забележка: Не се допуска едно лице да бъде посочено за повече от един експерт и/или технически ръководител.
3.Участникът трябва да е въвел и прилага системи за управление на процесите в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно:
- Участникът трябва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен действащ стандарт, с обхват в областта на строителството.
- Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001 или еквивалентен действащ стандарт, с обхват в областта на строителството.
При подаване на офертата Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Под дейност (строителство), идентична или сходна с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: “Извършване на СМР за текущи и/или основни и/или аварийни ремонти на сграда за обществено обслужване с минимум РЗП 2000,00 кв. м. или с капацитет минимум за 200 посетители. Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за приемане/предаване на строежа.При подаване на офертата Участникът предоставя изискуемата информация в Част ІV, Раздел В Технически и професионални способности от ЕЕДОП за строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Преди сключването на договора определеният за изпълнител предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2) Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, както следва:
-“Технически ръководител на обекта” – трябва да отговаря на изискванията на чл.163а , ал. 4 от Закона за устройство на територията и да има минимум: 5 години професионален опит по съответната специалност и опит като технически ръководител на два обекта, сходни с обекта на поръчката (сграда за обществено обслужване с минимум РЗП 2000,00 кв. м. или с капацитет минимум за 200 посетители).
-Експерти “Строителство” – Участникът трябва да разполага с минимум по един експерт за всяка част (АС, ВиК, Ел и ОВК). Експертите трябва да отговарят на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да имат професионален опит минимум 5 години по съответната специалност.
-Експерт „Координатор по безопасност и здраве“ - лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, или еквивалент, и притежава удостоверение за завършен курс за „Координатор за безопасност и здраве в строителството” по същата наредба, или еквивалент и да има професионален опит минимум 3 (три) години, като координатор по безопасност и здраве.
-Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи, който да притежава висше или средно образование с четиригодишен курс на обучение, с придобита професионална квалификация в областта на строителството и притежаващ правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, или еквивалент, и да има опит минимум 3 (три) години като контрольор по качеството на строително-ремонтните работи. При подаване на офертата Участникът декларира информация за обстоятелствата по т. 2.в Част IV: „Критерии за подбор”, Раздел В от ЕЕДОП. Преди сключване на договора избраният за изпълнител представя доказателства под формата на: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Преди сключване на договор определеният за изпълнител представя копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда при условията на чл.64,ал.7 и 8 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС (изключ. Чл.4). Свързани лица по смисъла на парагр.2, т.45 от допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. За участниците се прилагат забраните, посочени в чл.69 от ЗПКОНПИ. Информация относно липсата или наличието на тези обстоятелства се попъла в съответните полета в ЕЕДОП. Определеният за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер 3 % от стойността на договора, като 1 % обезпечава гаранционния срок. Гаранцията се представя по избор на Изпълнителя под формата на: парична сума, на банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението на задълженията.Начинът на плащане се извършва съгласно клаузите на договора, част от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Академичния съвет на ТУ - София, гр. София, бул. Св.Кл. Охридски № 8, учебен блок 1, ет. 2

Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. На отварянето могат да присъстват лицата по чл.54, ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Показателят Техническа оценка (ТО) се определя от предложения от участника гаранционен срок по чл. 20, ал. 4, т. 4 от Наредба № 2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти - P1.
Подпоказателите и относителната им тежест за определяне на Финансовата оценка (ФО) са:
P2-Сума от единичните цени на всички видове работи: 60 %
P3-Средна часова ставка: 30 %
P4-Допълнителни разходи върху труд: 2 %
P5-Допълнителни разходи върху собствена механизация: 2 %
P6-Допълнителни разходи върху наета механизация: 2 %
P7-Доставно-складови разходи: 2 %
P8-Печалба: 2 %
Показателят Финансова оценка (ФО) се определя по следната формула:
ФО = 60%xP2 + 30%xP3 + 2%xP4+ 2%xP5+ 2%xP6+ 2%xP7+ 2%xP8
Комплексната оценка се изчислява по следната формула:
КО = 10%xТО + 90%xФО
Участниците ще бъдат отстранени, ако е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП и чл. 107 ЗОП (чл.55 ЗОП не се прилага), с изключение на изрично посочените случаи в ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие и :
- Участници - Свързани лица, съгласно §2, т.45 от ДР на ЗОП;
- Участниците, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- Участник, който е представил Техническо предложение, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на Възложителя.
- Участник, за когото са налице пречките за участие в обществени поръчки , предвидени по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложили изключения по чл. 4 от него.
- Участник, за когото са налице забраните по чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от ЗПКОНПИ;
- Участник, който в определения в поканата срок (ако е приложимо), откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по – кратък срок на валидност. Обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата,посочени в чл. 40 от ППЗОП. Съгласно чл. 46 от ППЗОП участниците са длъжни да уведомят писмено Възложителя в 3 – дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 54, ал. 1, чл. 101, ал. 11 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване по всяко време след отваряне на офертите – в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединение, което не е ЮЛ се прилага чл. 59, ал. 6 ЗОП. При участие на подизпълнители се прилага чл. 66 ЗОП. Относно използването капацитета на трети лица се прилагат разпоредбите на чл. 65 ЗОП.
Оферти се подават на адрес: гр. София, бул. Св. Кл.Охридски №8, ТУ – София, кабинет 1317-Деловодство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП. Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП за конкретната обществена поръчка жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП– срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва