Деловодна информация
0496РДСП Пловдив
16-12-00-1529 25/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
0496-2019-0068 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Регионална дирекция за социално подпомагане Пловдив 1210150560279
бул.Христо Ботев № 82
Пловдив BG421 4000 България
Емилия Димитрова Иванова +359 32649268
plovdiv-rdsp@asp.government.bg +359 32649268

Интернет адрес/и

www.asp.government.bg

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2483&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.asp.government.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи/СМР/ в административни сгради ,ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Пловдив " - основен ремонт на ДСП Раковски
45000000      
Строителство

Извършване на ремонт на сграда, ползвана от ДСП -Раковски .Предвиденият ремонтна сградите е в обхвата на т.5 от допълнителните разпоредби на ЗУТ.Ще бъдат изпълнявани следните групи строително ремонтни дейности- бояджийски работи, подмяна на дограма,ремонт на помещения,ремонт на санитарни възли,съгласно подробно КСС за обществената поръчка .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Административната сграда на ДСП-Раковски, гр.Раковски, ул."Детелина" № 2

Извършване на СМР в административни сгради , ползвани от териториалните структури на АСП за обект : Административна сграда , ползвана от ДСП-Раковски ,в гр.Раковски, ул."Детелина"№ 2
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не дефинира изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изпълнителят следва да притежава задължителна застраховка по ЗУТ .Участниците следва да имат изпълнени през последните 5 / пет/ години от датата на подаване на офертите не по -малко от 1 СМР с предмет идентичен или сходен на обществената поръчка , заедно с доказателства за това .Участниците в процедурата следва да разполагат с минимален брой специалисти, заети пряко с изпълнението на поръчката , както и квалифицирани строителни работници.Участниците следва да притежават валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ .Участниците следва да притежават внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:20 хх или еквивалентен с обхват предмета на настоящата поръчка .

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общите условия за изпълнение на поръчката са детайлно регламентирани в документацията на обществената поръчка и проекта на договор.Изпълнителят представя на възложителя гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 3/три/ на стойността та договора без ДДС като обезпечение на изпълнението като документът за гаранцията се представя при сключване то на договора .Гаранцията се освобождава в срок до 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на РДСП Пловдив ,гр.Пловдив, бул. Христо Ботев 82, ет.3, ст.301

В съответствие с изискванията на ППЗОП заявленията за участие или оферти се отварят на публично заседание на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване .Офертите на участниците подлежат на отваряне в мястото на получаване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Деклариране по чл.59,ал.1,т.3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари-декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕДОП/ част ІІІ, раздел Г на еЕЕДОП/2. Деклариране по чл.3,т.8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружества,регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим ,свързаните с тях лица и техните действителни собственици- декларираните обдстоятелства се попълват в еЕЕДОП / част ІІІ, раздел В на еЕЕДОП/3- Деклариране по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество- декларираните обстоятелства се попълват в еЕЕОДП/част ІІІ, раздел В на еЕЕДОП/ .

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решение за откриване на процедура може да се подаде в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл.100,ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва