Деловодна информация
00125
ОП 38 IX - 2 25/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00125-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Минно-геоложки университет Св. Иван Рилски 000670659
гр. София, 1700, Студентски град, ул. Проф. Боян Каменов
София BG411 1700 България
инж. Борислав Миланов Крушкин +359 28060433
asd@mgu.bg +359 29624940

Интернет адрес/и

http://mgu.bg

http://www.mgu.bg/main.php?menu=1&submenu=115


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mgu.bg/main.php?menu=1&submenu=115
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на основен и текущ ремонт на сградния фонд на Минно-геоложки университет „Св. Иван Рилски“
45000000      
Строителство

„Извършване на основен и текущ ремонт на сградния фонд на Минно-геоложки университет „Св. Иван Рилски“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
418234.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1700

„Извършване на основен и текущ ремонт на сградния фонд на Минно-геоложки университет „Св. Иван Рилски“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
418234.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителите /ЦПРС/ в Първа група - Трета категория. /чл. 137 ал. 1 т. 3, б. в, г от ЗУТ/.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен или такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон или да им, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
При подаване на офертата, Участникът декларира съответствието с този критерий за подбор като попълва раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП).
Забележка: На етап сключване на договор, участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие от съответния сертификат за вписване в ЦПРС или съответен документ за участниците чуждестранни лица. За срока на действие на целия договор участникът е длъжен да поддържа регистрацията в ЦПРС в категория, не по – ниска от Първа група - Трета категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност" (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи Трета категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние“ с попълване на съответната графа на образеца на еЕЕДОП и с посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При изтичането на застрахователната полица, същата трябва да бъде продължена. При поискване на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП участниците представят Декларация в свободен текст, че при изтичането на застрахователната полица, същата ще бъде подновена.
Условие по чл. 65, ал. 6 от ЗОП
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.
2. Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 500 000 лв с вкл. ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да имат опит в строително-ремонтни работи с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на на офертата – за строителство.
Под „идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират: СРР и СМР на и/или в сгради.
За доказване на техническите изисквания участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) и представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката.
„Изпълнено” е това строителство, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.
Забележка: На етап сключване на договор, участникът, избран за изпълнител, следва да представи доказателства за извършеното строителство под формата на списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателите или от компетентни органи, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норматовните изисквания, или чрез посочване на публични регистри, в които е публикувана информация за строителството, или чрез други документи, които пряко доказват извършването на строителството.
Участниците следва да прилага системи за управление на качеството и мерки за екологично управление.


Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности – поне една - строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За дейности – строителство, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, ще се считат дейности свързани със строително - ремонтни работи, които включват най-малко следните видове СМР: настилки и замазки на сгради, хидроизолационни работи на покрив, външни и вътрешни мазачески работи, тенекеджийски работи на покрив, столарски работи, сухо строителство, облицовъчни работи, стъкларски работи, PVC и алуминиева дограма, електромонтажни работи, сградни ВиК инсталации, тръбопроводи и отопление.
Възложителят няма да счита за покрито минималното ниво на техническите възможности на участниците, в случай, че не са посочени данни за изпълнени всички от горните видове СМР.
За доказване на техническите изисквания участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП), като декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на изпълненото от тях строителството, за 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. В полето участниците следва да посочат предмет на изпълненото от тях строителство, с посочване на конкретните СМР/строителни дейности по тях, стойност, място на изпълнение, крайна дата на изпълнение на строителството и получателите.
Възложителят не поставя изискване за обем.
„Изпълнено” е това строителство, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.
Участникът следва да притежава следните валидни сертификати:
-Сертификат ISO 9001:2015 за въведена система за управление на качество или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството.
-Сертификат ISO 14001:2015 за въведена система за управление на околната среда или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

гр. София, 1700, Студентски град, ул. Проф. Боян Каменов, МГУ Свети Иван Рилски, Ректорат, ет. 2, 68-ма зала

На отварянето на офертите на участниците могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
•Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
•Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
1000 София, бул. “Кн. М. Луиза” 22 (централна сграда)
Телефон: 02/ 940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg
•Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 8119 443
Основания за отстраняване, свързани с националното законодателство
Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:
1. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
2. обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва