Деловодна информация
00672
0400-135 23/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00672-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев № 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветомир Миловски- зам. кмет; Цветелина Калчева- Директор СА +359 035991093571
obstina_kneja@abv.bg +359 035991327007

Интернет адрес/и

http://www.kneja.acstre.com

http://www.kneja.acstre.com/section-183-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kneja.acstre.com/currentNews-1907-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР в изпълнение на проект „Обновяване на централен градски площад „Пенчо Янкулов“ в град Кнежа, община Кнежа“ по договор № BG06RDNP001-7.006-0021-C01/ 20.05.2019 г. за отпускане на БФП 00672-2019-0003
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е: Извършване на СМР в изпълнение на проект „Обновяване на централен градски площад „Пенчо Янкулов“ в град Кнежа, община Кнежа“ по договор № BG06RDNP001-7.006-0021-C01/ 20.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
715330.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

обл. Плевен, общ. Кнежа, гр. Кнежа, ул. „М. Боев“ №69. Площад „Пенчо Янкулов“ е разположен в кв. 124 а по ЗРП на град Кнежа между ул. „Хр. Ботев“, УПИ XIV и ул. „О. Михайлов“, ул.„М.Боев“ и УПИ XV

Градският площад е с площ приблизително 2 100 кв.м. Площадът се обособява от пространството около сградата на общината – от север граничи с УПИ XIV, кв. 124 а, от изток с улица „Марин Боев“, на юг от него с парковата част (УПИ XV, кв. 124 а), от запад граничи с ул. „Христо Ботев“. Проектът включва подмяна на настилките, изграждане на фонтан и елементи на градското обзавеждане. Ще бъдат изградени необходимите захранващи линии за парковото осветление, както и силови инсталации за фонтан – ел. табла, захранващи линии, осветление, контакти и технологично оборудване за фонтана. Предвижда се изграждане на поливна система. Проектът включва захранване с вода за осигуряване на правилна работа на фонтана и на поливната система за напояване на зелените площи, както и отвеждане на отпадната вода от техническото помещение на фонтана и на отводнителните линейни оттоци, които да отвеждат дъждовните води в канализационна мрежа. Ще бъде изграждена вентилационна инсталация за подземното техническо помещение, обслужващо новоизградения фонтан. Предвидено е композиране на едроразмерна растителност с различни багри, като растителността в площадното пространство се изразява във високи широколистни видове като около тях се предвижда да се сложат многогодишни цветя. Сезонни цветя се предвиждат в бетонови кашпи. Съоръженията на обекта (техническо помещение към фонтана) се оборудват с подръчни противопожарни уреди и средства за пожарогасене, съгласно чл.3, ал.2 – Приложение № 2, т.II.48 от СТПНОБП:- 1 бр. прахов пожарогасител 12 кг. с прах ВС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
715330.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Обновяване на централен градски площад „Пенчо Янкулов“ в град Кнежа, община Кнежа“, Договор за отпускане на БФП № BG06RDNP001-7.006-0021-C01/ 20.05.2019 г., ПРСР 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи от IV група, IV категория*, а за чуждестранните лица – аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.
*строежи от IV група, IV категория*, включват: паркове, градини и озеленени площи до 1 хектар.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката (при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството”, произтичаща от нормативния акт: чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ за строежи IV група, IV категория*, с минимална застрахователна сума в размер на 50 000 лв. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност” или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.


Участникът трябва да има застраховка Професионална отговорност в строителството за строежи IV група, IV категория* с минимална застрахователна сума в размер на 50 000 лв. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството. За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
• Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо.
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).
При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството; Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати .
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден документ за внедрена система за управление на качество EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен валиден документ.


1.Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
-Технически ръководител – “строителен инженер”, или “архитект”, или “строителен техник” или еквивалентно образование, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един строителен обект.
-Специалист по контрол на качеството – минимум 3 години опит свързан с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
-Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – минимум 3 години опит свързан с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
!!! Уточнение: При използването на чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно- квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на персонала, като притежаваните от лицата специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
По отношение на чуждестранни лица се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България - Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г., както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат.
Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП „при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.” /когато е приложимо/.
В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица:
- Подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
- Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива.
В случай че във връзка с чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при провеждане на процедурата избраният изпълнител е представил някои от изброените документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор не е необходимо да ги представя повторно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите може да се представят под формата:
- на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя),
- на парична сума, преведена по сметка на Община Кнежа: ….. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет....................................” ,
- на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Кнежа и със срок на валидност – най-малко 150 календарни дни след крайния срок на договора. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Ког
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая 306 в Сградата на Община Кнежа, гр. Кнежа, ул. Марин Боев № 69

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Участникът следва да декларира в част III, буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) липсата на основания по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. В случай че участникът е дружество, което попада в изключенията на чл. 4 от цитирания закон, същият посочва конкретното изключение в ЕЕДОП
В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП , условията по чл. 107 от ЗОП, както и националните основания за отстраняване. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник е обединение от физически и/или юридически лица, основанията за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използването на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 1 и 4 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва