Деловодна информация
00748
РД02-2634 23/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00748-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Тота Венкова АД 107507217
ул. Д-р Илиев Детския
Габрово BG322 5300 България
Милена Йорданова +359 66800638
targovembalgabrovo@gmail.com +359 66804424

Интернет адрес/и

http://mbalgabrovo.com/

http://zop.mbalgabrovo.com/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mbalgabrovo.com/auction/259
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и реконструкция на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД - втори етап – отделение по съдебна медицина и авариен ремонт на комин, фасада, две тераси и частична подмяна на улуци на сграда стационар”
45000000      
Строителство

„Ремонт и реконструкция на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД - втори етап – отделение по съдебна медицина и авариен ремонт на комин, фасада, две тераси и частична подмяна на улуци на сграда стационар”, подробно описано в ГЛАВА ?? ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.
Обособена позиция №1. „Ремонт и реконструкция на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД - втори етап – отделение по съдебна медицина”
Обособена позиция №2: „Авариен ремонт на комин 35м, част от северна фасада, две източни тераси на десети и единадесети етаж и частична подмяна на улуци по северната фасада на сграда стационар”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30069.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция №1. „Ремонт и реконструкция на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД - втори етап – отделение по съдебна медицина” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

МБАЛ Габрово - ул. Д-р Илиев Детския 1

Обособена позиция №1. „Ремонт и реконструкция на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД - втори етап – отделение по съдебна медицина” подробно описани в КС в Техническата спецификация от настоящата документация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18827.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция №2: „Авариен ремонт на комин 35м, част от северна фасада, две източни тераси на десети и единадесети етаж и частична подмяна на улуци по северната фасада на сграда стационар” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

МБАЛ Д-р Тота Венкова АД

Обособена позиция №2: „Авариен ремонт на комин 35м, част от северна фасада, две източни тераси на десети и единадесети етаж и частична подмяна на улуци по северната фасада на сграда стационар” подробно описани в КС от техническото задание в документацията
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11241.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата следва да са вписани в професионален регистър на строителя:
- За български лица - Централен професионален регистър на строителя в Република България. Вписването следва да се отнася до строежи от V група – отделни видове СМР или I група 3 категория или друга по-висока категория;
- За чуждестранни лица - в аналогични регистри, издадени от органи, съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени. Възложителят приема и други еквивалентни доказателства.
За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация с посочване на документа издаден от Централния професионален регистър или от чуждестранен орган при условие за приложимост на територията на Р България в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А от ЕЕДОП. Тази информация се попълва в т. „тази информация достъпна ли е безплатно за органите от база данни в държва ачленка на ЕС“ – там отбелязва „да“ за да се отвори полето и да се впише необходимата на възложителя информация.
Участниците доказват декларираните обстоятелства при условията на чл. 67, ал. 5 ЗОП, като представят копия на притежаваните от тях документи по т. 1 освен в случаите, когато информацията е видна от публичен регистър, посочен при попълване на ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участника да има застраховка „Професионална отговорност“ в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, отговаряща на изискванията на Глава десета „Застраховане в проектирането и строителството“ от ЗУТ, съобразно минималната застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2 от наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или друг аналогичен документ, валидна към датата на подаване на офертата, във връзка с чл. 61, ал. 1, т. 2 ЗОП.
Изискваната от възложителя информация по т. 3.2.1 се посочва от участника в ЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5, без посочване на сума.
Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства за наличието на застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, във вид на копие на съответната Застраховка.


Възложителят поставя изискване участника да има застраховка „Професионална отговорност“ в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, отговаряща на изискванията на Глава десета „Застраховане в проектирането и строителството“ от ЗУТ, съобразно минималната застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2 от наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или друг аналогичен документ, валидна към датата на подаване на офертата, във връзка с чл. 61, ал. 1, т. 2 ЗОП.
Изискваната от възложителя информация по т. 3.2.1 се посочва от участника в ЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5, без посочване на сума.
Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства за наличието на застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, във вид на копие на съответната Застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили поне една дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под "сходно" с предмет на обществената поръчка се разбира строителство за изграждане на нови сгради за обществено ползване и/или основен ремонт и/или реконструкция на съществуващи сгради за обществено обслужване, съгласно Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
Под „сходно“ с обема на поръчката се разбира строителство за изграждане на нови сгради за обществено ползване и/или основен ремонт и/или реконструкция на съществуващи сгради за обществено обслужване попадащи в V група – отделни видове СМР или първа група, трета категория или по-висока, съгласно чл.137, ал.1, т.3 ,буква „в“ и „ж“ от ЗУТ и чл.6, ал.3 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
* Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3.Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
4. Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да разполага с:
- Технически ръководител на обекта - технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а от ЗУТ;
- Лице, отговорящо за контрола по спазването на здравословни и безопасни условия на труд, притежаващо необходимата професионална компетентност по смисъла на § 2, т. 41 от ДР на ЗОП;
За чуждестранни лица изискването за квалификация на лицата е еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.


1. Участникът следва да предостави информация за изпълнени дейности с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката и обема като попълни Списъка посочен в Част Част IV: Критерии за подбор, Раздел В, 1б от ЕЕДОП.
Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства за извършените и посочените в ЕЕДОП строителство във вид на Списък на строителството, който е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, получател, лице за контакт, телефон, ел. поща, заедно с доказателства за извършената услуга, съгл. чл. 64, ал. 1, т. 2, предложение второ от ЗОП.
2.За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация с посочванe на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството или еквивалентен, с обхват съгласно предмета на поръчката, издаден на името на участника в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г от ЕЕДОП.
3.За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация с посочванe на валиден сертификат за опазване на околната среда или еквивалентен, издаден на името на участника в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г от ЕЕДОП.
4.Изискваната от възложителя информация по т.4. се посочва от участника в ЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, В: Технически и професионални способности, т. 6, буква „б“.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10 от ЗОП и изискванията на възложителя. Участник, за когото са налице някое от основанията на чл.54, ал.1, от т.1 до т.7 включително ,чл. 55, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП ,чл.107 от
ЗОП,участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от ЗОП, за обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, за осъждания за престъпления по чл. 194 — 208,чл. 21За -217,чл. 219-252,чл. 254а - 260 НК,извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ,извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност,при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и
за отнемане на незаконно придобитото имущество се отстранява от процедурата.Участник, който предложи продукти, които не отговарят на специалните изисквания на възложителя ще бъде отстранен от процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на МБАЛ Габрово

Отварянето на офертите ще се проведе публично на указаното място и време от комисия, назначена от възложителя, при спазване на ред, определен в ЗОП и съгласно изискванията на чл.54, ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят съгласно чл. 10, ал. 2 от ЗОП, не поставя изискване обединенията да имат правна форма, за да участват при възлагането на обществена поръчка, но поставя условие за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % от (четири на сто) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.
Гаранцията за изпълнние се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума
2. банкова гаранция
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение по т.1. и т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
3. Условия на плащане и фактуриране:
Възложителят ще извърши плащания в полза на Изпълнителя, както следва:
1. Авансово плащане в размер на 30%/тридесет процента/ в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на подписване от Възложителя и Изпълнителя на Възлагателното писмо и след издаване и представяне от Изпълнителя на данъчна фактура.
2. Окончателното плащане до пълния размер на договореното възнаграждение се извършва в срок до 60 (шестдесет) работни дни от датата на съставяне на Протокол за приемане извършените СМР и предаване обекта от Изпълнителя на Възложителя и Протокол за установяване на извършените и заплащане на натуралните видове работи.
Възложителят си запазва правото да не възложи целия предвиден от него обем деиности заложени в КС, в случай че отпадне необходимостта от изпълнението и извършването на отделни видове СРД. При отпадане на необходимоста от изпълнението на част от заложените СРД Възложителят се задължава писмено да уведоми изпълнителя, преди започване извършването на тези дейности. Изпълнението на целия обем строително–ремонтни работи от изпълнителя не го освобождава от участие във всички дейности по строежа до въвеждането му в експлоатация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва