Деловодна информация
00158
РД-20-996 23/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00158-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павел баня 000817931
Ул. Освобождение №15
Павел баня BG344 6155 България
Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня +359 886402154
mayor_pb@mail.bg +359 43612094

Интернет адрес/и

www.pavelbanya.bg

http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3380


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3380
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВИ И УКРЕПВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩИ ПОДПОРНИ СТЕНИ, В УЧАСТЪЦИ ОТ О.Т.105 ДО О.Т.111, И ОТ О.Т.135 ДО О.Т. 138, ПО РЕГУЛАЦИОННИЯ ПЛАН НА С.ТУРИЯ. ОБЩ. ПАВЕЛ БАНЯ
45262620      
Строителство

В проекта на обекта, предвидените съоръжения са със следните параметри:
-Подпорна стена N1- с дължина L=46,0 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-2 : L=29 m ; Стена тип-3 : L=17 m
-Подпорна стена N2- с дължина L=156,80 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-2 : L=156,80 m
-Подпорна стена N3- с дължина L=56,0 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-1 : L=56,0 m
-Укрепване на съществуваща подпорна стена , с дължина L=88,29 м
ОБЩАТА ДЪЛЖИНА НА ПОДПОРНИТЕ СТЕНИ - L=347,09 м, което е по-малко от 1500 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
560000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

С. Турия, община Павел баня

В проекта на обекта, предвидените съоръжения са със следните параметри:
-Подпорна стена N1- с дължина L=46,0 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-2 : L=29 m ; Стена тип-3 : L=17 m
-Подпорна стена N2- с дължина L=156,80 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-2 : L=156,80 m
-Подпорна стена N3- с дължина L=56,0 м , и напречно сечение, съгласно приложените чертежи: Стена тип-1 : L=56,0 m
-Укрепване на съществуваща подпорна стена , с дължина L=88,29 м
ОБЩАТА ДЪЛЖИНА НА ПОДПОРНИТЕ СТЕНИ - L=347,09 м, което е по-малко от 1500 м.
С настоящият обект се предвижда изграждане на подпорни стени в участъци от о.т.105 до о.т.111, и от о.т.135 до о.т. 138, по регулационния план на с.Турия. общ. Павел баня, както и укрепване на съществуваща подпорна стена в този участък, съгласно приложената ситуация . Подпорните стени ще служат както за укрепване, и предпазване от подкопаване на пътното платно по прилежащата улица ,така също и да се гарантира, че при висока вълна в речното корито, ще могат да преминават оразмерителните водни количества.
Поради което е предвидено почистване на наносите в речното корито, и чрез определяне на оразмерителните водни количества в реката, са определени и височините на подпорните стени.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
560000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка финансиране не е осигурено и изпълнението на дейноститие по настоящата поръчка ще започне при осигуряване на финансиране от републиканският бюджет или от други източници на финансиране.
На основание чл. 114 от Закона за обществени поръчки, договорът за изпълнение на обществената поръчка ще бъде сключен под условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката ІІ-ра група, III-та категория.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (образец №2), Раздел А:„Годност“. Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както издател и номера на Удостоверението за вписване.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложитеят определя критерий за подбор по чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: Участникът седва да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност".
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица и издател на същата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят определя критерии за подбор по чл. 63, ал.1 от ЗОП, а именно:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, включващи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Доказване: Преди сключване на
договора участникът следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП), за да установи съотвествие с поставения критерии за подбор.
3. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват предмета на поръчката.
2. Доказване: Преди сключването на договор за обществена поръчка следва да се представи копие от сертификата за внедрена Система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с предметен обхват дейности, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка.
4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на околната среда EN ISO 14001-2005 или еквивалент с обхват предмета на поръчката.
2. Доказване: Преди сключването на
договор за обществена поръчка следва да се представи копие от сертификата за внедрена Система за управление на качеството EN ISO 14001-2005 или еквивалентен с предметен обхват дейности, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.Забележка: Под „дейности, сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира:Извършване на строителни дейности по изграждане на подпорни стени и/или укрепване на свлачища. Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката: - Ръководител обект - квалификация строителен инженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка - минимум 3 г. -Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 1 г. -Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 година. -Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата в това число: Специалист/експерт (имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);Професионален опит;
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6) от ЕЕДОП.
При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват предмета на поръчката.1. Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на този сертификат, в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на околната среда EN ISO 14001-2005 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на този сертификат, в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1)Парична сума;
2)Банкова гаранция;
3)Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на
изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сграда на община Павел баня, етаж ІІ, стая №5

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват учасниците в процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово асведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка финансиране не е осигурено и изпълнението на дейноститие по настоящата поръчка ще започне при осигуряване на финансиране от републиканският бюджет или от други източници на финансиране.На основание чл.114 от ЗОП, договорът за изпълнение на обществената поръчка ще бъде сключен под условие. Изпълнението на договора започва след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя за неговото изпълнение, удостоверено чрез възлагателно писмо, изпратено от Възложителя до Изпълнителя. Плащанията по Договора ще се извършват от Възложителя, при условията, посочени в Договора, както следва: •Аванс, до 50 % (петдесет процента) от Договорната цена без включен ДДС платим в срок до 5 дни, считано от датата на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената.•Междинно - до 80 % (кумулативно с авансовото плащане) от Договорната цена
без включен ДДС, платимо в срок до 30 дни от одобрените от упълномощено лице от страна на Възложителя, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената;•Окончателното плащане - останалите 20% от стойността на договора, платимо в срок до 30 дни, считано от датата на подписване, без забележки на съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и представяне от Изпълнителя на Възложителя на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдат.Специфични национални основания за отстраняване, които не произтичат от чл. 57, § 1 от Директива 2014/24/ЕС, а са предвидени само в националното законодателство и имат характер на национални основания за изключване. На отстраняване подлежи всеки участник, за когото са налице следните основания за изключване: Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.), освен ако не е налице изключението по чл.4 от същия закон. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпления, съгласно чл.54, ал.1, т.1 от ЗОП, които имат характер на национални /специфични/ основания за изключване /тези основания за изключване не се съдържат в член 57, параграф 1 от Директива 2014/24/ЕС, а само в нашето национално законодателство. Това са осъждания за престъпления по: чл.194 — 208 /престъпления против собствеността/, чл. 21За -217 /изнудване, вещно укриветелство, злоупотреба на доверие/, чл.219-252 /престъпления против стопанството/ и чл.254а -260 НК /престъпления против данъчната, финансовата и осигурителна система/. Посочва се информация и за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура.Свързани лица, съгласно §2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с §1, т.13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, не могат да бъдат самостоятелни участници в настоящата обществена поръчка. Извършени нарушения по чл.61, ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл.63, ал. 1 или 2, чл.228, ал.3 от Кодекса на труда;При наличие на обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане незаконно придобито имущество.Извършени нарушения по чл.13, ал.1 от ЗТМТМ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Габон
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в Регистъра на обществените поръчки на обявлението с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва