Деловодна информация
00115
 
не
00115-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
инж. Никола Кибритев - Директор Дирекция ЕР +359 82881788
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg.eu

https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/484/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/484/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg.eu

https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/484/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Русе
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Русе на обект: Блок “Баба Тонка“, ул. „Лозен планина“ №17, ж.к. „Родина“ – 1, гр. Русе, като обхвата и изискванията към инвестиционния проект са подробно описани в техническата спецификация и приложенията към нея:
1. Доклад от обследване за енергийна ефективност.
2. Технически паспорт:
a. Приложения по част Архитектура;
b. Приложения по част Електро;
c. Приложения част ПБ;
d. Приложения част ОВК;
e. Доклад за резултатите от конструктивно обследване и оценка на състоянието на строеж;
f. Приложения част Конструктивна
g. Приложения част ВиК.
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка са включени дейностите:
Дейност №1: Изготвяне на технически инвестиционен проект по техническо задание, неразделна част от документацията на настоящата поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
669360      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
45321000      
45261400      
45310000      
45332000      
71315000      
71321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

град Русе, ул. "Лозен планина" №17, ж.к. Родина-1

Предметът на поръчката включва проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Русе на обект: Блок “Баба Тонка“, ул. „Лозен планина“ №17, ж.к. „Родина“ – 1, гр. Русе, като обхвата и изискванията към инвестиционния проект са подробно описани в техническата спецификация и приложенията към нея:
1. Доклад от обследване за енергийна ефективност.
2. Технически паспорт:
a. Приложения по част Архитектура;
b. Приложения по част Електро;
c. Приложения част ПБ;
d. Приложения част ОВК;
e. Доклад за резултатите от конструктивно обследване и оценка на състоянието на строеж;
f. Приложения част Конструктивна
g. Приложения част ВиК.
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка са включени дейностите:
Дейност №1: Изготвяне на технически инвестиционен проект по техническо задание, неразделна част от документацията на настоящата поръчка.
Дейност №2: Извършване на строителните дейности на обекта, съобразно проекта, издаденото разрешение за строеж и действащите към момента нормативни изисквания.
Дейност №3: Осъществяване на авторски надзор по време на строителството.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение- ТП    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
669360      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показател "Техническо предложение" представлява ТП=А1 +А2, където А1 е оценка по качествени показатели за проектиране, с относителна тежест 30т., а А2 е оценка по качествени показатели за строителство, с относителна тежест 70т.. Максималният брой точки по този показател 100 точки, с тежест 50%.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката *(първа група, четвърта категория), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Информацията се попълва само в приложимото поле в ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването по т.1.: Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, което се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
В случай че, избран за изпълнител е участник - чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи, преди сключване на договор, удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (съгласно чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява проектиране и строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.

Документи за доказване на изискването по т.2: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, които се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията се попълва само в приложимото поле от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под сходна дейност с предмета и обема на обществената поръчка се разбира инженеринг ( проектиране и строителство) на обект- изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда, и/или части от нея с минимално РЗП 5 000 кв. м. Документи за доказване на изискването по т.1:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Документите се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
Участникът може да докаже наличие на опит в изпълнението на идентични или сходни дейности и чрез поотделно изпълнение на проектиране и строителство, а именно:
2.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност, с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
3.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, без значение от обема.
4. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.
5.Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна, с предметен обхват в областта на строителството.


Изискване по т.2: Под сходна дейност с предмета и обема на обществената поръчка се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сграда, и/или части от нея с минимално РЗП 5 000 кв. м. Документи за доказване на изискването по т.1: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Документите се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
Изискването по т.3: Под сходна дейност с предмета на обществената поръчка се разбира услуга, свързана с подготовка на инвестиционен проект във фаза технически или работен проект за сграда.
Документи за доказване на изискването по т.3: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.Документите се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП.
Изискване по т.4: 1 ръководител екип;Проектантски екип – 10 експерта:Архитект;Строителен инженер;Инженер геодезия;Инженер геология;Електроинженер;Инженер ОВК;Инженер ВиК;Инженер пожарна безопасност;Инженер ПБЗ;Инженер план за управление на строителните отпадъци; Екип за изпълнение на СМР:Технически ръководител;5 ключови експерти:Специалист по електротехника;Специалист ВиК;Специалист ОВК;Експерт „Контрол по качеството/отговорник по качеството“,Координатор по безопасни условия на труд в строителството.
Членовете на екипа за изпълнение на настоящата обществена поръчка следва да отговарят на следните изисквания:
Проектантски екип:Ръководител екип – висше образование в областта на инженерните науки. Професионален опит: минимум 3 г. по специалността.Всеки от експертите – архитект, строителен инженер, инженер геодезия, инженер геология, електроинженер, инженер ОВК, инженер ВиК, следва да притежава висше образование по съответната специалност и да има валидна пълна проектантска правоспособност. Експертът „Строителен инженер“ трябва да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност с валидно удостоверение за технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да бъде вписани в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
•Експерт пожарна безопасност, експерт ПБЗ и експерт план за управление на строителните отпадъци следва да притежават висше образование по технически науки, или еквивалент, и да има валидна пълна проектантска правоспособност.
Екип за изпълнение на СМР:Технически ръководител, притежаващ квалификация съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентна. Общ професионален опит: минимум 5 г. като технически ръководител в областта на строителството;
Специалист по електротехника, специалист по водоснабдяване и канализация, специалист по отопление и вентилация – следва да притежават висше образование по съответната специалност.Експерт „Контрол по качеството/отговорник по качеството“ – следва да притежава правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.Координатор по безопасни условия на труд в строителството – следва да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Документи за доказване на изискването по т.4: продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.
Обществената поръчка следва да бъде изпълнена в пълно съответствие с Техническите спецификации, изискванията и указанията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, ЗУТ и др. приложими нормативни актове, съгласно българското законодателство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Списък на персонала, който ще изпълнява на поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. Документите се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП. Изискване по т.5: Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквив. с предметен обхват в областта на стр-то. Доказателства: Копие на валиден сертификат за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството, издаден от независими лица, които са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване съгл. чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието. Представя се в случаите на чл. 67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП.От участие в процедурата се отстранява у-к, за който е налице,което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП и по чл.55, ал.1, т.3-5 от ЗОП. За участника не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Документацията за обществената поръчката. В поръчката не могат да участват участници, които са "свързани лица" по см. на §1, т. 13 и 14 от Закона за публичното предлагане на ценни книжа и за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ .У-кът удостоверява липсата на обстоят. по чл.54, ал.1, т.1-7 и чл.55, ал.1, т.3-5 от ЗОП и липсата на специф. основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.
За обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка, от определения за изпълнител участник се изисква представяне на гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора в една от следните форми, по избор на изпълнителя: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.При изпълнение на поръчката Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, и които са приложими към предоставяните услуги. Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите:Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 6331, Интернет адрес:http://www3.moew.government.bg/Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. „Триадица“ №2, Телефон: 02/8119 443. Поръчката се финансира със средствата по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва