Деловодна информация
00332
ОП-01-01-4#1 19/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00332-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кричим 115244456
гр. Кричим, пл. Обединение № 3
Кричим BG421 4220 България
Даниел Янакиев - юрисконсулт +359 3145-2063
kmet_krichim@abv.bg +359 3145-2351

Интернет адрес/и

http://www.krichim.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/1647


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1647,13228
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР на обекти на община Кричим финансирани с безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби .. 00332-2019-0001
45214220      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Извършване на СМР на обекти на община Кричим финансирани с безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. съфинансирана от Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони“, разделена в 2 обособени позиции. Обхват на обществената поръчка:
Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествени сметки – Образец № 4.1. и 4.2. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническите спецификации – Приложение № 1 и Приложение № 2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
947635.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на СМР на обект "Реконструкция на сграда за образ. (кухн. блок-столова), осн. ремонт на осн. училищен корпус-28 кл. стаи и благоустрояване на дворното пр-ство на СУ „П.Р.Славейков“, Етап 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Кричим

Предмет на настоящата обособена позиция е: "Извършване на СМР на обект "Реконструкция на сграда за образование (кухненски блок - столова), основен ремонт на основен училищен корпус - 28 класни стаи и благоустрояване на дворното пространство на СУ „П. Р. Славейков“, гр. Кричим, община Кричим”, Етап 1: „Основен ремонт на основен училищен корпус - 28 класни стаи и благоустрояване на част I-ва от дворното пространство на СУ „П. Р. Славейков“, гр. Кричим, община Кричим" в изпълнение на проект на община Кричим, финансиран по мярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г.
Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец № 4.1. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническата спецификация – Приложение № 1.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
858023.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП № BG06RDNP001-7.002-0017-С01 от 23.05.2019г., сключен между община Кричим и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на БФП по „ПРСР" 2014-2020, мярка 7, подмярка 7.2

II.2) Описание 1

Извършване на СМР на обект "Реконструкция на сграда за образ. (кухн. блок-столова), осн. ремонт на осн. училищен корпус-28 кл. стаи и благоустрояване на дворното пр-ство на СУ „П.Р.Славейков“, Етап 2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Кричим

Предмет на настоящата обособена позиция е: "Извършване на СМР на обект "Реконструкция на сграда за образование (кухненски блок - столова), основен ремонт на основен училищен корпус - 28 класни стаи и благоустрояване на дворното пространство на СУ „П. Р. Славейков“, гр. Кричим, община Кричим” етап 2 „Ремонт, оборудване и обзавеждане на комбинирана спортна площадка в ПИ 39921.502.403 по КК на гр.Кричим /двор на СУ „П. Р. Славейков“/, с административен адрес община Кричим, гр. Кричим, бул. „Тракия” № 24”, в изпълнение на проект на община Кричим, финансиран по мярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г.
Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец № 4.2. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническата спецификация – Приложение № 2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
89612.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.007-0057-С01 от 03.05.2019г., м/у община Кричим и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на БФП по „ПРСР" 2014-2020, мярка 7, подм. 7.2

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ и чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи или по-висока категория /първа, втора или трета/.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот, както следва:
За обособена позиция № 1 в размер на 1 700 000,00 (един милион и седемстотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти .
За обособена позиция № 2 в размер на 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти .
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните им финансови отчети в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.1а.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2. Участниците в обществената поръчка /и за двете обособени позиции/ следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектът, предмет на поръчката е строеж четвърта категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


По т. 1: Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот, както следва:
За обособена позиция № 1 в размер на 1 700 000,00 (един милион и седемстотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти .
За обособена позиция № 2 в размер на 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти .
По т.2 Участниците в обществената поръчка /и за двете обособени позиции/ следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектът, предмет на поръчката е строеж четвърта категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на съответната обособена позиция.
За „строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), както следва:
За обособена позиция 1 - сграда, попадаща в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 1 - 4 от ЗУТ.
За обособена позиция 2 парк и/или градина и/или спортно съоръжение /площадка, стадион и др.п./, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1-5 от ЗУТ.
*Забележка: Възложителят не поставя изискване за изпълнение на дейности с обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на съответната обособена позиция /и за двете обособени позиции/:
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж
За обособена позиция 1 - сграда, попадаща в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 1 - 4 от ЗУТ.
За обособена позиция 2 - парк и/или градина и/или спортно съоръжение /площадка, стадион и др.п./, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1-5 от ЗУТ.
б) Длъжностно лице по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентно.
в) Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т. 6 с посочване на професионалната компетентност на лицата и специфичния опит, изискуем от възложителя;
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
!!! Един експерт не може да съвместява повече от две позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.


По т. 1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на съответната обособена позиция.
За „строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), както следва:
За обособена позиция 1 - сграда, попадаща в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 1 - 4 от ЗУТ.
За обособена позиция 2 парк и/или градина и/или спортно съоръжение /площадка, стадион и др.п./, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1-5 от ЗУТ.
По т. 2 Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на съответната обособена позиция /и за двете обособени позиции/:
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж
За обособена позиция 1 - сграда, попадаща в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 1 - 4 от ЗУТ.
За обособена позиция 2 - парк и/или градина и/или спортно съоръжение /площадка, стадион и др.п./, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1-5 от ЗУТ.
б) Длъжностно лице по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентно.
в) Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка.
2.Възложителят поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства. Изпълнителят представя гаранция в размер на 100 % от авансово предоставените средства
Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
3. По отношение Гаранциите за изпълнение и за предоставените авансово средства важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Всяка от гаранциите се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Посоченото в Раздел I.1)

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Допълнение към II.2.1) "...инфраструктура” от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. съфинансирана от Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони“, разделена в две самостоятелно обособени позиции"
1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 от ЗОП.
2. Други специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са:
- наличието на обстоятелства по чл.107 от ЗОП, които участникът декларира;
- наличието на обстоятелства по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, които участникът декларира;
- наличието на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс или аналогично на изброените в друга държава членка или трета страна, което участникът декларира;
3. Освен на основанията по чл. 54 и чл.55 от ЗОП, Възложителят отстранява от процедурата участници - Свързани лица съгласно § 2, т.45 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществени поръчкивъв връзка с § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, които са самостоятелни кандидати или участници в процедурата. Тези обстоятелства се декларират от участника.
4. Наличието на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
5. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва