Деловодна информация
00369Община Луковит
01-1839 17/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/234-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/234-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително монтажни работи на обект: „Закриване на съществуващото общинско сметище на територията на гр. Луковит“ 000124
45112350      
Строителство

Настоящата обществена поръчка има за цел да се избере изпълнител за „Извършване на строително монтажни работи на обект: „Закриване на съществуващото общинско сметище на територията на гр. Луковит“. Изпълнителят ще изпълнява следните дейности: • Предепониране и уплътнение на съществуващите отпадъци извън новопроектираното сметищно тяло V= 15 240 m3. Предепонираните отпадъци ще бъдат уплътнени с коефициент 1,2; • Преоткосиране на съществуващите отпадъци с откос 1:3 за стабилност на тялото на депото. Общата площ на преоткосираните отпадъци е 4 320 m 2; • Полагане на 20 cm запечатващ слой от пръст по откосите, бермите и билото; • Изграждане на 2 броя газови кладенци; • Изграждане на бетонови охранителни канавки клон 1, клон 2 и клон 3 с обща дължина L=340 m; Изграждане на дренажна система за улавяне и временно съхранение на инфилтрат и Биологична рекултивация с обща площ от 14350 m2. Обхватът, обемът и изискванията са посочени в техн. спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
745531      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

община Луковит, гр. Луковит

Настоящата обществена поръчка има за цел да се избере изпълнител за „Извършване на строително монтажни работи на обект: „Закриване на съществуващото общинско сметище на територията на гр. Луковит“. Изпълнителят ще изпълнява следните дейности: • Предепониране и уплътнение на съществуващите отпадъци извън новопроектираното сметищно тяло V= 15 240 m3. Предепонираните отпадъци ще бъдат уплътнени с коефициент 1,2; • Преоткосиране на съществуващите отпадъци с откос 1:3 за стабилност на тялото на депото. Общата площ на преоткосираните отпадъци е 4 320 m 2; • Полагане на 20 cm запечатващ слой от пръст по откосите, бермите и билото; • Изграждане на 2 броя газови кладенци; • Изграждане на бетонови охранителни канавки клон 1, клон 2 и клон 3 с обща дължина L=340 m; Изграждане на дренажна система за улавяне и временно съхранение на инфилтрат и Биологична рекултивация с обща площ от 14350 m2. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция за отстраняване на дефекти - П1    10
Срок за изпълнение на техническа рекултивация по поръчката - П2    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
745531      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на изпълнителя, но не повече от 42 (четиридесет и два) месеца, считано от датата на започване на изпълнението. Срокът за изпълнение на дейностите по биологична рекултивация на обекта на поръчката е 36 месеца съгласно Техническата спецификация на настоящата поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти ІV група, ІІ категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ. Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. Доказване на посоченото изискване. Документът с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър (както и талон за настоящата година) за изпълнение на строежи, със следния обхват: строителни дейности по обекти ІV група, ІІ категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ, за повече информация: http://register.ksb.bg/).
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при подписване на договора или при поискване в хода на процедурата-в случаите на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на т. 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП(Образец № 2). Доказване на посоченото изискване. Документи за доказване на изискването-съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП- копие от застрахователна полица или еквивалент, доказващи наличието на застраховка "Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, в случаи, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при подписване на договора или при поискване в хода на процедурата-в случаите на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. *Под „Идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката“ да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи по закриване и/или рекултивация на съществуващо депо/сметище на площ мин. 20 дка, изпълнено като втора категория строеж съгласно ЗУТ или еквивалентна или по-висока, съгласно законодателството на държавата, в която е установен участникът (за участници – чуждестранни лица), включващи като минимум: - техническа рекултивация с горен изолиращ екран, дренажна система за събиране на инфилтрат, газоулавяща система, мониторингови кладенци, охранителни канавки, както и - приключила 3-годишна биологична рекултивация на същия обект. Участникът декларира съответствие с критерия за подбор чрез предоставяне на информация, като при подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема. 2) Участникът трябва да разполага с екип от експерти, които отговарят за изпълнение на поръчката. Участникът декларира съответствие с критерия за подбор чрез предоставяне на информация, като при подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.6, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число: • Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка) • Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение) • Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) • Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции). При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло.

1) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. 2) Участникът трябва да разполага с екип от експерти, които отговарят за изпълнение на поръчката със следната професионална компетентност: Ключов експерт 1: Технически ръководител на обекта – правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; Забележка: за чуждестранните лица документ за призната техническа правоспособност при условията на взаимност и диплома, легализирана по съответния ред. Да е участвал като технически ръководител при изпълнението на обект сходен с предмета на поръчката. Ключов експерт 2: Инженер – геодезист - да притежава диплома за завършено висше образование, специалност геодезия или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените специалности. Да е участвал като инженер - геодезист при изпълнението на обект сходен с предмета на поръчката. Ключов експерт 3: Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – лице с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна. Да е участвал като Координатор по здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на обект сходен с предмета на поръчката. Ключов експерт 4: Специалист по контрол на качеството – правоспособно лице, с професионaлен опит и квалификация в областта на строителството, който да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. Да е участвал като Специалист по контрол на качеството при изпълнението на обект сходен с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Схема на плащане: Плащанията по възлагане на поръчката ще се извършват по следния начин: 1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80% от стойността на договора – извършват се на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по договора. Всяко от междинните плащания е дължимо в срок до 30 дни след представени: фактура-оригинал за конкретното плащане, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ...продължава в раздел VI.3)Доп. инф.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Луковит, административан сграда на Община Луковит, ул. Възраждане № 73, ет. 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2)Условия за изпълнение …представени документи - протоколи и/или актове за установяване и приемане на извършени работи, съгласно Наредба № 3/2003г., одобрени и/или съгласувани с Консултанта, упражняващ строителен надзор и Възложителя; 2. ИЗРАВНИТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер на 15% от стойността на извършените СМР по Техническа рекултивация. Извършва се на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по договора. Изравнителното плащане е дължимо в срок до 30 дни след завършване на Техническата рекултивация и след представяне на следните документи: Фактура – оригинал за дължимото плащане; Заповед на основание на чл.23, ал.1,т.1, ал.2 и ал.З от Правилника за прилагане на одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; подписан от всички задължени лица констативен протокол Образец № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството – за етап Техническа рекултивация; 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер до 5% за завършени дейности по биологична рекултивация в срок до 30 дни след завършване на биологичната рекултивация и след подписване на окончателен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по договора и представяне на следните документи: Фактура – оригинал за дължимото окончателно плащане; Заповед на основание на чл. 23 от Правилника; Одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на Техническата рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт; ПРОТОКОЛ за установяване на годността за ползване на строежа – приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството - за целия обект.
Гаранцията, която следва да обезпечи изпълнението на настоящата обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Възложителят отстранява участник за който са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предв. обявените условия на поръчката и/или който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва