Деловодна информация
00028
РД-02-14-671 16/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/07/2019 (дд/мм/гггг)
00028-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на регионалното развитие и благоустройството 831661388
ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19
София BG411 1202 България
Светлана Димитрова +359 029405413
op@mrrb.government.bg +359 029405413

Интернет адрес/и

www.mrrb.government.bg

http://www.mrrb.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/24-19-036/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mrrb.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/24-19-036/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
ДА http://www.mrrb.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/24-19-036/

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

регионално развитие и благоустройство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт и поддръжка на сградите предоставени за ползване и управление на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), в това число и на териториалните му звена.
45000000      
Строителство

Ремонт и поддръжка на сградите предоставени за ползване и управление на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), в това число и на териториалните му звена. Чрез възлагателни писма Възложителят възлага конкретно изпълнение на строително-монтажни работи/ СМР/ по ремонта и поддръжката на сградите предоставени за ползване и управление наМРРБ, в това число и на териториалните му звена за следните дейности: Текущият ремонт и текущото поддържане на сградите на МРРБ са подробно описани в ТС, съотв. за ОП1 и ОП2. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, техническите спецификации на вложените строителни продукти, материали и оборудване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
600000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт и поддръжка на сградите, предоставени за ползване и управление на МРРБ, ползващи се от териториалните му звена по страната 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Чрез възлагателни писма Възложителят възлага конкретно изпълнение на строително-монтажни работи/ СМР/ по ремонта и поддръжката на сградите предоставени за ползване и управление на МРРБ, в териториалните му звена в страната, за следните дейности: Текущият ремонт включва следните основни видове дейности по: - ремонт на покрив - демонтаж, доставка и монтаж на хидроизолации, демонтаж, доставка и монтаж на улуци, водосточни казанчета и водосточни тръби, демонтаж, почистване на воронки, доставка и направа на обшивки от поцинкована ламарина по покрив; - архитектурно-строителни и инсталационни работи на стаи /канцеларии, кабинети/ - грундиране, сваляне на стар и боядисване с нов латекс, защитно покриване на врати, прозорци и мебели преди боядисване, демонтаж на тапети, гипсова шпакловка, демонтаж, доставка и монтаж на врати, доставка и монтаж на PVC дограма, на ламиниран паркет клас 33/АС5, циклене и лакиране на паркет, ремонт на каратаван и направа на нови окачени тавани; - ремонт на коридори, фоайета и общи помещения - изкърпване на гипсова мазилка и/или гипсова шпакловка по стени и тавани, боядисване с латекс; - ремонт на бани и санитарни възли - демонтаж, доставка и монтаж на теракот, на санитарен фаянс, доставка и монтаж на арматура, направа на мазилка и/или изкърпване по стени и тавани, бояджийски работи, подмяна на счупени стъклопакети; - ремонт на дограма - подмяна на дограма и стъклопакети. Текущото поддържане включва:
- текущо поддържане на стаи /канцеларии, кабинети/
- текущо поддържане на коридори, фоайета и общи помещения;
- текущо поддържане на бани и санитарни възли
- текущо поддържане на дограма
- текущо поддържане на сградна водопроводна инсталация
Дейностите по текущия ремонт и поддръжка на обекти на МРРБ са подробно описани в Техническата спецификация за ОП1. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, техническите спецификации на вложените строителни продукти, материали и оборудване.
Критериите по-долу
 
ДА Ценообразуващи показатели на единични цени (Т)    70%
Управление на риска (R)    20%
Цена
10%
II.2.6) Прогнозна стойност
120000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът се задължава да изпълни дейностите, в сроковете съгласно проекта на договора. Макс. срок за изпълн. на поръчката е до 36 /тридесет и шест/месеца от датата на подписв. на договора или до достигане на сумата от 120 000 лева без ДДС, което от двете обстоятелства настъпи по-рано. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от цената по договора без ДДС.

II.2) Описание 1

Ремонт и поддръжка на сградите, предоставени за ползване и управление на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) на територията на гр.София 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София

Чрез възлагателни писма Възложителят възлага конкретно изпълнение на строително-монтажни работи/ СМР/ по ремонта и поддръжката на сградите предоставени за ползване и управление на МРРБ, в териториалните му звена в страната, за следните дейности: Текущият ремонт включва следните основни видове дейности по: - ремонт на покрив - демонтаж, доставка и монтаж на хидроизолации, демонтаж, доставка и монтаж на улуци, ремонт на ЛТ ламарина, демонтаж, доставка и монтаж на водосточни казанчета съгласно техническата спецификация, обшивки от поцинкована ламарина по покрив; - архитектурно-строителни и инсталационни работи на стаи /канцеларии, кабинети/ - частична подмяна на подовата настилка/ламиниран паркет клас 33/АС5, боядисване с латекс, лакиране по дървена дограма (врати), демонтаж на тапети, гипсова шпакловка, прогонка врати, демонтаж, доставка и монтаж на врати, изкърпване на мазилка около врати, ремонт и направа на нови окачени тавани, ремонт на куфари от гипсокартон, направа на преградна стена от гипсокартон; - ремонт на коридори, фоайета и общи помещения - изкърпване на гипсова мазилка и/или гипсова шпакловка по стени и тавани, боядисване с латекс; - ремонт на бани и санитарни възли - демонтаж, доставка и монтаж на фаянс по стени, на теракота и гранитогрес по под, демонтаж, доставка и монтаж на санитарен фаянс, доставка и монтаж на арматура, направа на мазилка и/или изкърпване по стени и тавани, бояджийски работи;
- ремонт на дограма - подмяна на дограма и стъклопакети; - ремонт на покривно остъкление /на метална конструкция/ над атриум; - ремонт на сградна водопроводна инсталация за топла и студена вода, подмяна на канализационна инсталация, подмяна на санитарен фаянс и арматура; - ремонт на паркинг; - разрушаване на сграда; - направа на ограда.
Текущо поддържане: включва следните основни видове дейности по:
- текущо поддържане на стаи на стаи /канцеларии, кабинети/
- текущо поддържане на коридори, фоайета и общи помещения;
- текущо поддържане на бани и санитарни възли
- текущо поддържане на дограма
- текущо поддържане на сградна водопроводна инсталация, подмяна на канализационна инсталация, на санитарен фаянс и арматура
Дейностите по текущия ремонт и поддръжка на обекти на МРРБ са подробно описани в Техническата спецификация за ОП2. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, техническите спецификации на вложените строителни продукти, материали и оборудване.
Критериите по-долу
 
ДА Ценообразуващи показатели на единични цени (T)    70%
Управление на риска (R)    20%
Цена
10%
II.2.6) Прогнозна стойност
480000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът се задължава да изпълни дейностите, в сроковете съгласно проекта на договора. Макс. срок за изпълн. на поръчката е до 36 /тридесет и шест/месеца от датата на подписв. на договора или до достигане на сумата от 480 000 лева без ДДС, което от двете обстоятелства настъпи по-рано. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от цената по договора без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За ОП1 - Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи, съгласно чл.5, ал.1 от Правилника за реда на вписване и водене на ЦПРС в първа група и подгрупа съгласно чл.5, ал. 4 от същия правилник – строежи от трета до пета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За ОП2 - Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи, съгласно чл.5, ал.1 от Правилника за реда на вписване и водене на ЦПРС в първа група и подгрупа съгласно чл.5, ал. 4 от същия правилник – строежи от трета до пета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участникът следва да е вписан в ЦПРС, с валидност на документа към датата на подаване на офертата.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/ договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях следва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Информацията относно изискването се попълва в Част ІV, Раздел А от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представяне на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от съответната категория, изискуема за обособената позиция, а за чуждестранните лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
При сключване на договор за изпълнение на поръчката, Изпълнителят представя:
Копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от съответната категория, изискуема за обособената позиция, в случай, че документа не е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. За чуждестранно лице се представя документ, с който следва да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти , реализиран през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислена на база годишните се разбира оборот, реализиран при изпълнение на строителство идентично или *сходно с предмета на поръчката. Под дейност *идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП, годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът в процедурата следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП, с посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т.2 от ЗОП - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност", при условията на чл.67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер съотвнетно за ОП1 - 75 000 (седемдесет и пет хиляди) лева без ДДС и за ОП2 - 300 000 /триста хиляди/ лева без ДДС за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислена на база годишните се разбира оборот, реализиран при изпълнение на строителство *идентично или сходно с предмета на поръчката.
*Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“.
2. Минималната застрахователна сума за Обособена позиция №1 и за Обособена позиция №2 е: в размер на 70 000лв. (седемдесет хиляди) лева, съгласно чл. 5, ал. 2, т.5 от Наредба за условия и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За двете обособени позиции участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейности с предмет, *идентичен или сходен с този на поръчката за последните пет години, от датата на подаване на офертата.
*Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обект/и сграден фонд“.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП.
2. Да разполага с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност (по смисъла на § 2, т. 41 от Допълнителните разпоредби от ЗОП) за изпълнението на поръчката, за обособени позиции №1 и №2.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, съобразно ЗОП и условията на обществената поръчка. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя и в превод, ако е на чужд език. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл. 65, ал. 1-4 от ЗОП.
3. За двете обособени позиции участникът в процедурата следва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството според международно признат стандарт ISO 9001:2015, с обхват строителство или еквивалент или да имат внедрени други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в строителството.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл.112 от ЗОП.
Сертиф. т трябва да е издаден от независими лица, които са акред. по съответната серия евр. стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Евр. организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискв. за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възл. ще приеме екв.сертиф., изд. от органу стан. в други държ. член.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя и в превод, ако е на чужд език. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл. 65, ал. 1-4 от ЗОП.


1. Участникът в процедурата да е изпълнил строителство с предмет, *идентичен или сходен с този на поръчката за последните пет години, от датата на подаване на офертата. *Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката се разбира „ново строителство и/или ремонт (основен и/или текущ и/или авариен) и/или реконструкция на обекти сграден фонд“.
2. Участникът в процедурата трябва да има включени в състава си технически правоспособни физически лица от различни специалности (но не по-малко от посочените по-долу позиции), чрез които да осъществи дейностите по предмета на поръчката в състав: За ОП1-1.Технически ръководители на обекта – 2 -ма експерта, които да имат:
-опит като технически ръководител при изпълнение на миним. един обект *идентичен или сходен с предмета на поръчката.
-да отговорят на условията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ ( технически правоспособно лице, което да е получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ /или аналогично за чуждестранни лица);
2.Експерт по част „Архитектура“ - притежаващ висше образование по специалност „Архитектура“ или еквивалентно.
3.Експерт по част „ВиК“ - притежаващ висше образование по специалност „ВиК“ или еквивалентно.
4.Експерт - Координатор по безопасност и здраве в строителството - притежаващ валидно Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно.
5.Експерт - Отговорник по контрола на качеството - притежаващ валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. Всеки уч. може по своя преценка да предложи и неключови експерти за изпъл. на поръчката. За ОП2 - 1.Технически ръководител на обекта, който да има: - опит като технически ръководител при изпълнение на строителство *идентично или сходно с предмета на поръчката; - да отговоря на условията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ ( технически правоспособно лице, което да е получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ /или аналогично за чуждестранни лица); 2.Експерт по част „Архитектура“ - притежаващ висше образование по специалност „Архитектура“ или еквивалентно. 3.Експерт по част „Конструктивна“ - притежаващ висше образование по специалност „ПГС/ССС“ или еквивалентно. 4. Експерт по част „ВиК“ - притежаващ висше образование по специалност „ВиК“ или еквивалентно. 5.Експерт - Координатор по безопасност и здраве в строителството - притежаващ валидно Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно. 6.Експерт - Отговорник по контрола на качеството - притежаващ валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. 3.За ОП1 и ОП2 участниците следва да са сертифицирани в областта на стр. по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на кач. според международно признат стандарт ISO 9001:2015, с обхват строителство или екв. или да имат внедрени други екв.мерки за осигур. на кач. в строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в документацията, публикувана в "Профил на купувача" на електронния адрес, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В централната административна сграда на МРРБ в гр. София, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За двете об. позиции: В запечатана непрозрачна опаковка уч-ците следва да представят следните документи и образци:1Опис на документите и информ., съдържащи се в офертата – Образец №4; 2Док. за личното състояние на участника– Образец №1(еЕЕДОП); 3.Док. за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Док. при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие: - участник-обединение, което не е юридическо лице - документът може да е заверено копие, но от него да е видно: а)правата и задълженията на лицата в обединението, включително определения от тях член на обединението, който да представлява обединението за целите на настоящата поръчка; б)разпределението на участието на лицата в обединението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката; в)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обед. за изпълн. на договора; - участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца - съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, уч. трябва да представи док.,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси; - уч-к,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят еЕЕДОП; - уч-к, ползващ подизп.- уч-кът посочва подизп. и дела, който те ще изпълняват; представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения., уч. попълва информ. в част ІV, Разд.В от еЕЕДОП; подизп. трябва да нямат свързаност с друг участник и да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата; подизпълн. представят еЕЕДОП. 5.Техническо предложение за ОП1 и ОП2, включващо:- Док. за упълномощаване, когато подаващото офертата лице, не е законнния представител на уч-ка и Образец №2.1 и 2.2 Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение за ОП1 и ОП2 - Образец №3.1 и №3.2. Отстр. се участник, при който са налице обст. по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4, т.5 от ЗОП. Отстр. поради несъотв. с изискв. на възл. за лично състояние се прилага съгласно чл. 57 от ЗОП. Основ. по чл.54, ал.1, т.1, 2 и 7 и чл.55, ал.1,т.5 от ЗОП се прилаг. по отн. на лицата, по чл.54, ал.2 и ал.3 от ЗОП; у-к, който не е представил в срок обосновката по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгл. чл.72,ал.3–5 от ЗОП; уч-ци, за които важат забраните по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, свързаните с тях лица и техните действ. собственици, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информ. се попълва в част ІІІ., Разд.Г от еЕЕДОП. Възл. отстранява от участие уч-к, който в определ. в поканата срок, откаже да удължи срока на валидност на оферт. или ако представи оферта с по-кратък срок за валидност. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка. Уч. могат да се позоват на капац. на трети лица при усл. чл.65,ал.1-4 от ЗОП. За изпълн. на дог. по ОП1 и ОП2 се изисква гаранция, обезпечав. изпълн. на съответните дог-ри в размер на 3% от максималната цена по договора без ДДС. Представя се преди сключване на дог-ра под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка в полза на възл., която обезпечава изпълн. чрез покритие на отговорността на изпълн. за срока на договора при застрахов. сума в размер на 3% от цената на договора без ДДС, съотв. за ОП1 и ОП2.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва