Деловодна информация
00640
РД 40-116 15/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/07/2019 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов проф. Яна Топалова, Цветелин Захариев +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, отдел Секретариат и деловодство стаи 114 и 115
София BG411 1504 България
Петър Станулов проф. Яна Топалова, Цветелин Захариев +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на нова сграда за нуждите на Център за компетентност в направление “води“ и „отпадъци”.
71315000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на нова сграда за нуждите на Център за компетентност в направление „води“ и „отпадъци“ по проект BG05M2OP001-1.002-0019. Избраният изпълнител следва да ивърши изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на нова сграда. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации от ЧАСТ ІІ. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА от документацията за участие на възложителя., неразделна част от настоящата документация за участие. Изпълнението на поръчката включва: изготвяне на двуфазен инвестиционен проект - технически и работен проект, на база предоставените Технически спецификации и изходни данни и документи, представени от възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Изготвянето на инвестиционния проект се посочва от Изпълнителя и е свързано с изграждане на сграда в гр. София, в кампус „Лозенец“ – УПИ I. Кв.170, местност „Лозенец“III част, разположена на юг от ФМИ

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставяне на „услуга“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Избраният изпълнител следва да изработи инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на нова сграда за нуждите на Център за компетентност в направление „води“ и „отпадъци“ по проект BG05M2OP001-1.002-0019 “Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика”, състоящо се от следната дейност: Изграждане на сграда в Кампус „Лозенец“ – УПИ I. Кв.170, местност „Лозенец“ III част, разположена, съгласно виза за проектиране - на юг от сградата на ФМИ и на изток от сградата на Физическия факултет. Сградата да бъде със ЗП до 550 м2 и РЗП – до 2500 м2. Сградата ще бъде предназначена за провеждане на активни научни обсъждания, научни изследвания, семинари, прототипиране, бизнес-инкубатор и др. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, ЧАСТ II, ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА , неразделна част от настоящата документация за участие. Изпълнението на поръчката включва: изготвяне на двуфазен инвестиционен проект - технически и работен проект, на база предоставените Технически спецификации и изходни данни и документи, представени от възложителя, който следва да съдържа следните части: Част „Архитектурна“;
• Част „Интериор и обзавеждане“;
• Част „Конструктивна“;
• Част „Електротехническа, вкл. Външно ел. захранване“ и слаботокови инсталации – видеонаблюдение и контрол, климатизация;
• Част „Водоснабдяване и канализация, вкл. Външни В и К връзки“;
• Част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“;
• Част „Енергийна ефективност“ и доклад за оценка на енергийната ефективност;
• Част „Паркоустройство и Благоустройство“ – в района около сградата;
• Част „Геодезическа – трасировъчен план и вертикална планировка“;
• Част „План за безопасност и здраве“;
• Част „Пожарна безопасност/ Пожароизвестяване“;
• Част „План за управление на строителните отпадъци“;
• Част „Сметна документация – Количествена и Количествено – стойностна сметка по приложимите части. Спецификация на основните строителни материали по части“.
Избраният Изпълнител ще съдейства на Възложителя инвестиционният проект да бъде съгласуван с експлоатационните предприятия и изискуемите от законовите и нормативните документи институции.Инвестиционният проект следва да е разработен в съответствие с нормативните изисквания на Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а така също и специфичните изисквания, заложени в документацията.
Продуктите, предвидени за влагане в строежа, трябва да имат оценено съответствие със съществените изменения, определени в Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП). Представеният на Възложителя инвестиционeн проект по всички части, съгласно заданието за проектиранe, следва да включва подробни количествени и стойностни сметки, подробни чертежи, детайли и спецификации, които напълно да осигуряват качественото изпълнението на строителството на новата сграда.
Освен изработването на инвестиционен проект, изпълнението на поръчката включва и необходимите дейности, отнасящи се до упражняване на авторски надзор по време на строителството на нова сграда. Целта е избор на изпълнител за осъществяване на проектиране и авторски надзор на нова сграда за изграждане и развитие на ”Център за компетентност “Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“. От изготвянето на инвестиционен проект и авторски надзор: създаването на възможност да се започне строителството на нова и подходящо оборудвана сграда на територията на Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществена поръчка се финансира по проект BG05M2OP001-1.002-0019 Изграждане и развитие на Център за компетентност “Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икон.

Посочената в II.2.6. стойност е максимално допустима за изпълнение на поръчката. Посочиният в II.2.7. срок е съобразен със срока за изпълнение на проект BG05M2OP001-1.002-0019 Изграждане и развитие на Център за компетентност “Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“. Общ. поръч. се финансира ОП „Наука и образование за интелигентен растеж" 2914-2020
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

. Участникът следва да има реализиран оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си,
Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита оборотът от извършване на проектиране на нови сгради за обществено обслужване.
Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за минималния оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ покриваща четвърта категория строежи по смисъла на чл. 171 и следващите от Закона за устройство на територията (ЗУТ) във връзка с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.).покриваща обезщетението за настъпили евентуални вреди, причинени на други участници в проектирането и строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, с праг не по-малък от минималните застрахователните суми за проектиране за съответната котегория строежи от предмета на поръчката или съответен валиден еквивалентен (аналогичен) документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейски съюз, или съответен валиден аналогичен документ.
Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171 от Закона за устройство на територията във връзка с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума за съответните дейности. Към този момент участникът писмено декларира, че при евентуално изтичане срока на действието на застраховката преди упоменатите по-горе срокове, същата ще бъде подновена със срок не по-малко от срока на договора и 30 дни след изтичането му. В случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.


Участникът следва да има реализиран минимален оборот, включително оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малък от 2 (два) пъти прогнозната стойност за обществената поръчка или сумата от 320000 лв. , без ДДС.
Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171 от Закона за устройство на територията във връзка с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума за съответните дейности. Към този момент участникът писмено декларира, че при евентуално изтичане срока на действието на застраховката преди упоменатите по-горе срокове, същата ще бъде подновена със срок не по-малко от срока на договора и 30 дни след изтичането му. В случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съиответствието с критериите за подбор се доказва от обединението учадтник, а не от всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

.1.Участникът следва да е изпълнил общо за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата поне 1 (една) дейност (обект) с предмет и обем, сходен или идентичен с този по предмета на обществената поръчка, за която участникът подава оферта,
Забележка: Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбира проектиране и авторски надзор на сгради за образование и наука.
Участникът попълва от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор еЕЕДОП, като представя изчерпателна информация относно изпълнените от него дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, като в случай, че документът е наличен и в електронен вариант, се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 2 ЗОП - Списък на изпълнените услуги по проектиране, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказ. за изпълнените услуги проектиране на нови сгради за обществено обслужване (с изпълнение лаборатории) Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка.
При подаване на оферта уч-те попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.2.Участникът трябва да има на разп. екип от експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация, опит и правоспособност, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата.
Всеки участник следва да разполага за целия срок на изпълнение на поръчката с екип от експерти за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV Критерии за подбор, раздел В - Техническите и професионални способности, като посочва лицата, включени в ръководно-експертния екип, с който ще разполага, вписва всички необходими данни за професионалната им компетентност, подлежащи на преценка за съответствие с поставените от Възложителя изисквания – придобито образование и квалификация, специфичен професионален опит в областта, номер на валидно удостоверение за проектантска правоспособност или номер на вписване в съответния регистър на държавата, в която са установени и др.). В случай, че данните са достъпни по служ. път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки, участниците посочват това обстоятелство в ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор се представят след. док.: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. 3. Участниците следва да прилагат внедрена и сертифицирана с-ма за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация извършване на услуги проектиране на сградиидентичниили сходни с предмета на обществената поръчка, за която участват.Забележка: Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други д-ви членки, както и други доказ. за еквивалентни мерки за осигуряване на кач-то. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на осн. стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран.Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 10 от ЗОП, копие заверено „вярно с оригинала“ на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответ-ствие на системата за управление на качество-то на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, съответ-стващ с предмета на поръчката.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел на ЕЕДОП.


1.Участникът следва да е изпълнил общо за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата поне 1 (една) дейност (обект) с предмет и обем, сходен или идентичен с този по предмета на обществената поръчка, за която участникът подава оферта,
Забележка: Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбира проектиране и авторски надзор на сгради за образование и наука.
2. Всеки участник следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания. :Квалификация: Образователно-квалификационна сте-пен „магистър" със специалност „архи-тектура“ или еквивалентна (аналогич-на) специалност (в случай, че обра-зованието е придобито в друга държа-ва).Професионален опит: Минимум 7 години опит по специал-ността, от които не по-малко от 5 години опит в областта на проектиране на сгради за обществено обслужване и участие като Ръководител на проектантски екип на поне един завършен договор за дейност, идентична или сходна с тази на поръчката.Проектансткият екип е необходимо да включва поне по един експерт за всяка проектна част, съгласно Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация, както следва:
-проектант по Част „Архитектурна“; проектант по част “ Интериор и обзавеждане”, проектант по Част „Конструктивна“; проектант по Част „Електротехническа“, вкл. външно и вътрешно ел. захранване, захранване за климатизация и слаботокови инста-лации – видеонаблюдение и контрол на достъпа, интернет, телефонна централа, СОТ; проектант по Част „Водоснабдяване и канализация“, вкл. външни В и К връзки; проектант по Част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“; проек-тант по Част „Енергийна ефектив-ност“ и доклад за оценка на енергий-ната ефективност; проектант по Част „Паркоустройство и Благоустрой-ство“ – в района около сградата; проектант по Част „Геодезическа”; проектант по Част „План за безопасност и здраве“; проектант по Част „Пожарна безопасност/ Пожаро-известяване“; проектант по Част „План за управление на строителните отпадъци“; проектант по Част „Смет-на документация – Количествена и Количествено–стойностна сметка по приложимите части“. Спецификация на основните строителни материали по части “.Всеки предложен проектант трябва да притежава следната професионална компетентност:
а) Квалификация: Всеки от експертите следва да е с образователно-квалификационна степен „магистър" със специалност, отговаряща на про-ектната част, за която отговаря или еквивалентна” (аналогична) специал-ност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).б) Професионален опит: Минимум 5 години опит по специ-алността, от които не по-малко от 3 години опит като проектант и участие като проектант в поне един завършен договор с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
в) Правоспособност: Всеки от проектантите следва да притежава актуално удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ППП) или еквивалентна;Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 2 ЗОП - Списък на екипа от експерти, които ще изпълняват поръчката, в който е посочена професионална компетентност, опит и правоспособност на лицата с приложени доказателства съгласно изискванията на Възложителя.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
3. Участниците следва да прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация извършване на услуги проектиране на сградиидентичниили сходни с предмета на обществената поръчка, за която участват.Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 10 от ЗОП, копие заверено „вярно с оригинала“ на валиден към датата на подаване на офертите сертификат.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на д-ра без ДДС.
Г-та за обезпечаване на авансово пред. средства е в размер на стойността на предоставения аванс.
Г-та за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
б) Парична сума, преведена по сметка на СУ „Св. Кл. Охридски “
в) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
) Банкова гаранция – (по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); Участникът сам избила формата на гаранцията.
1.Общата предвидена сума за изработване на инвестиционния проект и авторският надзор е до 160 000 лв. без ДДС. 10.2. Аван. плащане – 30% (тридесет на сто) от общата цена на избрания Изпълнител, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни. 10.3. Второ плащане – 35% (тридесет и пет на сто). Разясненея за плащанията са описани в докум. т. 10 от У-вия и начин на плащане от Обща информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Софийски университет, Ректорат, зала 2, гр. София, бул. "Цар Освободител" № 15.

На публичното състезание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и пресдставители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са на лице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКДНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В, и Г.
2. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1, както и посочените от възложителя основания по чл. 55, ал 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
3. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно хипотези по чл.116 от ЗОП.
4. Участникът определен за изпълнител, преди сключване на договора представя доказателства по чл.58 от ЗОП:
4.1. за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП – свидетелство за съдимост или съответния документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
4.2. За обстоятелството по чл. 54, ал.1, т. 3 от ЗОП - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на Възложителя и на участника, освен ако обстоятелствата се съдържат в публичен безплатен регистър или възложителят може да ги получи по служебен път. В този случай участникът, избран за изпълнител посочва от къде възложителят може да получи необходимата официална информация;
4.3. За обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“;
4.4. За обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП – удостоверение издадено от Агенцията по вписванията;
4.5. Декларация по чл. 59, ал. 1 и по чл. 66, ал. 2 от ЗМИП;
4.6. Определеният изпълнител предоставя гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора, която да обезпечава изпълнението му и гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на стойността на предоставения аванс. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант;
5. Плащането на доставките се извършва по банков път в лева на посочена от изпълнителя банкова сметка.
6. Плащането от страна на Възложителя се извършва на два етапа, както следва: -
6.1. Авансово плащане – в размер на 30% (тридесет на сто) от общата цена на избрания Изпълнител, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на завеждане в деловодна система на Възложителя на подписания договор.
Искането за авансово плащане се извършва чрез представяне на оригинал на данъчна фактура за стойността на плащането, гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на стойността на предоставения аванс, заедно с придружително писмо в отдел „Секретариат и Деловодство“ на СУ „Св. Климент Охридски“.
6.2. Възложителят изплаща останалата сума на 4 (четири) плащания посочени в документацията за участие.
7. Всички условия и изисквания са посочени в документацията към настоящата процедура, достъпна за неограничен безплатен достъп на: ://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/izrabotvane_na_investicionen_proekt_i_uprazhnyavane_na_avtorski_nadzor_po_vreme_na_stroitelstvoto_na_nova_sgrada_za_nuzhdite_na_cent_r_za_kompetentnost_v_napravlenie_vodi_i_otpad_ci

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва