Деловодна информация
584
РД-25-915 15/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
584-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАЙНАРДЖА 000565430
С. КАЙНАРДЖА, УЛ. ДИМИТЪР ДОНЧЕВ № 2
КАЙНАРДЖА BG325 7550 България
МАЯ БОЧЕВА +359 885921825
kain_s@abv.bg +359 86798461

Интернет адрес/и

http://kaynardzha.egov.bg

https://sop.bg/kaynardzha.egov-871/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/kaynardzha.egov-871/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в община Кайнарджа
45233252      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3,ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки е строителство на обект:“Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в община Кайнарджа.Предметът на обществената поръчка е: “Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в община Кайнарджа, с обособени позиции: Обособена позиция № 1: Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в Община Кайнарджа – улица „Първа”, село Голеш; Обособена позиция № 2: Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в Община Кайнарджа – улица „Хан Тервел” и тротоари ул. „Добруджа”, село Средище”. Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV): 45233252 – Строителни работи по полагане напътна настилка на улици.В съответствие с чл. 48, ал. 1от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
882855.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в Община Кайнарджа – улица „Първа”, село Голеш 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

СЕЛО ГОЛЕШ, УЛИЦА ПЪРВА

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителство“ на обект: “Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в община Кайнарджа.
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се в документация за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
308436.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР - мярка 7, подмярка 7.2, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0082-C01/09.05.2019г.

ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1.Гаранция за авансово предоставените средства - подробно описани условия в документацията на поръчката
2. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3%- от стойността на договора без ДДС - поддробно описани условия в документацията на поръчката

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в Община Кайнарджа – улица „Хан Тервел” и тротоари ул. „Добруджа”, село Средище 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

СЕЛО СРЕДИЩЕ, ОБЩИНА КАЙНАРДЖА

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителство“ на обект: “Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в община Кайнарджа".
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се в настоящата документация за обществена поръчка
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
574419.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР, мярка 7, подмярка 7,2, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0082-C01/09.05.2019г.

ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ:
1.Гаранция за авансово предоставените средства - поддробно описана в документацията
2. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3%- от стойността на договора без ДДС - поддробно описана в документацията
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран II-ра група, IV-та категория в Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП (Образец), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 60, ал.1 от ЗОП – заверено от участника копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл.25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл.25а, ал.2, т.1 от ЗКС, в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП. В случая на чл.67, ал.6 от ЗОП се представя документа по чл.25а, ал.4 от ЗКС.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавата членка, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
При участие на обединения, които не са юридически, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват СМР.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1
2.1 Всеки участник за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва:
- минимален общ оборот не по-малък от 586 000,00 (петстотин осемдесет и шест хиляди) лева без ДДС
- минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от 293 000,00 (двеста деветдесет и три хиляди) лева без ДДС
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2
2.1 Всеки участник за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва:
- минимален общ оборот не по-малък от 1 148000 (един милион сто четиридесет и осем хиляди) лева без ДДС
- минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малък от 574 000 (петстотин седемдесет и четири хиляди) лева без ДДС
Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се разбира оборот, реализиран от дейности за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях


При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част-Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП, с данни за реализиран минимален общ оборот и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи един или няколко от документи по чл.62, ал.1, от ЗОП:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част-Част IV: „Критерии за подбор, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП, като участниците следва да декларират наличието на застраховка с клауза „Строител“.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 2 от ЗОП – Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1
3.1 Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност, с предмет и обем идентична или сходна с теза на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях с обем не по-малко 7400 кв.м.
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2
3.1 Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност, с предмет и обем идентична или сходна с теза на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях с обем не по-малко от 11556 кв.м.


Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част- Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, от ЕЕДОП.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: 1.Списък на строителството (Образец №..), идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; Забележка: Списъкът се подписва от лицето представляващо участника; Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП – Списък на строителството (Образец №..), идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът се подписва от лицето представляващо участника; 3.2 Всеки участник следва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП; Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част-Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: 1.сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.;– - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно – за управление на качеството.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.;– - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно – за управление на качеството; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Забележка № 1: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението.При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

08/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

област Силистра, с. Кайнарджа, ул. "Димитър Дончев" № 2,стая 208

1.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване; 2. Офертите се отварят в часа и на датата, посочени в Обявлението;
обществената поръчка в сградата на Община Кайнарджа. При промяна в датата, часа или мястото за отв
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по решението, обявлението, документацията за обществената поръчка и описателните документи до 5 дни преди изтичане срока за получаване на офертите. Възложителят не предоставя разяснения, ако искането е постъпило след този срок. Възложителят предоставя разясненията в 3-дневен срок от получаване на искането. В разясненията не се посочва лицето, направило запитването. Разясненията се предоставят чрез публикуване на профила на купувача.
При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на кандидатите или участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на кандидатите или участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. Тази възможност се прилага и за подизпълнителите и третите лица, посочени от кандидата или участника. На всеки етап от процедурата комисията може при необходимост да иска разяснения за данни, заявени от кандидатите и участниците, и/или да проверява заявените данни, включително чрез изискване на информация от други органи и лица.
Ценовото предложение на участник, чиято оферта не отговаря на изискванията на възложителя, не се отваря. Когато част от показателите за оценка обхващат параметри от техническото предложение, комисията отваря ценовото предложение, след като е извършила оценяване на офертите по другите показатели. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. На отварянето могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 1 от ППЗОП. Комисията обявява резултатите от оценяването на офертите по другите показатели, отваря ценовите предложения и ги оповестява. Освен на основанията по чл. 54 и 55 от Закона за обществените поръчки, възложителят отстранява от процедурата: 1. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5; 4. участници, които са свързани лица; 5. участник, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
6. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си. 7.Участник, който след покана от Възложителя не потвърди срока на валидност на офертата си.
8. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложит Участниците са длъжни да уведомят писмено възложителя в 3-дневен срок от настъпване на обстоятелство по чл. 54, ал. 1, чл. 101, ал. 11 от ЗОП или посочено от възложителя основание по чл.55,ал.1 от ЗОП. В случаите, при които се констатира редовност на всички представени документи от участниците в процедурата и след проверка редовността на подадените оферти, председателят на комисията обявява съответствието им с предварително обявените от възложителя условия и се произнася по допускане на кандидатите.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
3. Подаване на жалби
3.1. Жалба се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя, чието решение се обжалва.
3.2. Производството по обжалване решенията на Възложитея, негови действия и бездействия протича по реда на чл. 196 и сл. от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва