Деловодна информация
00965Община Върбица
12-00-167 15/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/07/2019 (дд/мм/гггг)
00965-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Върбица 000931415
ул. Септемврийско въстание 40
Върбица BG333 9870 България
Бейсим Мехмед Мустафа +359 53912131
beysim@ro-ni.net +359 53912005

Интернет адрес/и

www.varbitsa.org

http://varbitsa.org/bg/profkup


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.varbitsa.org/raw/uploads/SMRUlici2019.rar
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № BG06RDNP001-7.001-0004 „Реконструкция и/или рехабилитация на участъци от улици и тротоари на територията на Община Върбица"
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката е „Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № BG06RDNP001-7.001-0004„Реконструкция и/или рехабилитация на участъци от улици и тротоари на територията на Община Върбица”.Основните цели на изготвения проект са следните : ?Комплексна характеристика на съществуващото положение.? Възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества на улиците, което включва :?Постигане на технически елементи отговарящи на нормативите за съответната проектна скорост;?Гарантиране на носимоспособността на настилката;?Гарантиране равността на настилката ?Гарантиране на добро отводняване;?Безопасност при организация на движението ;
Пълния обхват на дейностите , които трябва да бъдат извършение са подробно описани в техническата спецификация , неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1121591.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

община Върбица, област Шумен

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.
Предмет на настоящата обществена поръчка „Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № BG06RDNP001-7.001-0004 „Реконструкция и/или рехабилитация на участъци от улици и тротоари на територията на Община Върбица”.Естеството и количеството на строителните работи са детайлно описани в техническата спецификация и документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1121591.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор BG06RDNP001-7.001-0004-C01 от 10.05.2019 г. от Програма за развитие на селски райони за периода 2014-2020 , съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райни

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: II - ра (втора) група, минимум IV-та (четвърта) категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл.137, ал.1, т.4, буква „д” от ЗУТ.
Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1), Раздел А:„Годност“
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
- за повече информация: http://register.ksb.bg/)
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат и номера и срока на валидност на застраховката, името на застрахователя и застрахователната стойност.

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи четвърта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4, б.“д“ от ЗУТ, в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

а.Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1а)- Списък на реализирани дейности с идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“, където правят описание на изпълнените от тях дейности през определения от възложителя период с посочване на строителството, сумите, датите и получателите.
б.Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности - Списък на експертите , които ще участват в изпълнението на поръчката , с посочване на информация за образователната и професионална компетентност и специфичния опит на същите.
в.Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ e ЕЕДОП, с посочване на информация относно стандарта, дата на издаване и дата на валидност на сертификата , наименование на сертифициращия орган.
г.Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, Инструменти, съоръжения или техническо оборудване, с посочване на вида и марката , брой и собственост на същото.


а. За последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата , да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка .
Забележка – Под „сходни“ с тези на поръчката дейности следва да се разбира: изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа;
б. Да разполага с екип , който да включва минимум следните специалисти –
? За Технически ръководител на обектите – да притежава изискваната от Закона за устройството , образователна степен и квалификация , съгласно чл. 163а ЗУТ; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
? За Специалист – контрол на качеството – Да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
? За Специалист по ЗБУТ - Да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
в.Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
г.Участниците трябва да разполагат с оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване:
- Пътна фреза– 1бр.
- Автогундратор – 2 брой
- Асфалтополагаща машина – 1 бр
- Валяк вибрационен за асфалтови работи – 1 бр
- Валяк двубандажен вибрационен до 2.5 т. – 1 бр.
- Пневматичен колесен валяк - 1 бр
- Валяк за земни работи – 1 бр
- Челен товарач – 2 бр
- Колесен багер / комбиниран / - мин.0.5 куб м -1 бр
- Автомобил - самосвал - 4 бр
- Автомобил – бордови – 1 бр.
- Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности - 2 бр
- Моторна виброплоча – 1 бр
- Моторна духалка - 2 бр
- Моторен / или пневматичен / къртач - 2 бр
- Ел. Агрегат – 2 бр
-Автогрейдер-1 бр.
-Механична четка за отпадъци-1 бр.
-Мини челен товарач-2 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.
Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.
Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Върбица:
Банка ДСК ЕАД клон В.Преслав офис Върбица,
IBAN: BG46STSA93003303000000,
BIC: STSABGSF
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Върбица Административната сграда на община Върбица стая 206

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение - Гаранция за изпълнение- Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Върбица, изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет календарни дни след изпълнение на договора.
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.
Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя.
Когато участникът, определен за изпълнител на поръчката е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Не може да участва в настоящата проццедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 108а, чл. 159а-159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219-252, чл. 253-260, чл. 301-307, чл. 321, 321а и чл. 352-353е от Наказателния кодекс;
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т.1.3.1, в друга държава членка или трета страна;
- има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
- е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
- е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискващата се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстарняване или изпълнението на критериите за подбор;
- е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301-305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавта, в която кандидатът или участникът е установен;
- е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за всеки член на обединението/консорциума поотделно. Когато се предвижда участие на подизпълнител, посочените изисквания се прилагат и за подизпълнителя, с оглед вида и дела на участието.
Всеки участник следва да удостовери липсата на основания за отстраняване чрез попълване на приложения образец на ЕЕДОП към документацията на настоящата общетвена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва