Деловодна информация
00774
10-11-8129 12/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00774-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Стара Загора 000818022
бул. Цар Симеон Велики 107
Стара Загора BG344 6000 България
Мария Боянова +359 42614806/ +359 42614813
m.boyanova@starazagora.bg +359 42259132

Интернет адрес/и

www.starazagora.bg

https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/13037


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/13037
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ - „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА УПИ IIДЕТСКА ЯСЛА, КВ. 320 /ПИ 504.4334 ПО КК/, ГР. СТАРА ЗАГОРА, ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”
45000000      
Строителство

Предвижда се изграждане на 4бр. зони за игра южно от сградата на Детска ясла №5. Предвижда се подмяна на детските съоръжения с нови - 4бр. двойни люлки и 4бр. комбинирани съоръжения за игра за деца до 3 год., синтетична ударо поглъщаща каучукова настилка с деб. 3 см, 8 бр. кошчета за отпадъци и 8р. пейки с облегалки, 4 бр. информационни табели. Предвижда се демонтаж на съществуващите към момента пясъчници.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
164968.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Предвижда се изграждане на 4бр. зони за игра южно от сградата на Детска ясла №5. Предвижда се подмяна на детските съоръжения с нови - 4бр. двойни люлки и 4бр. комбинирани съоръжения за игра за деца до 3 год., синтетична ударо поглъщаща каучукова настилка с деб. 3 см, 8 бр. кошчета за отпадъци и 8р. пейки с облегалки, 4 бр. информационни табели. Предвижда се демонтаж на съществуващите към момента пясъчници.
Тъй като бетоновата настилка е компрометирана на места, се предвижда и ремонт на бетоновата настилка - в северната част има пропадане на базалтови плочи, в южната част бетоновата настилка на алеите и площадките са „повдигнати" и с наличие на пукнатини, което затруднява ползването им.
Предвижда се изграждане на три външни стълбища с подпорни стени, нова стоманобетонна настилка на терасата на к.0,00 на южната фасада на сградата, под четирите нови детски площадки и под двете беседки, съгласно ситуацията. Също така се предвижа монтиране на алуминиев парапет с височина 105 см с вертикални пръчки през 10 см на южната тераса. На детските площадки ще се монтират съоръжения, които ще бъдат закрепени към настилката в съответствие с техническите паспорти на съоръженията.
При направения оглед се констатира, че съществуващите външни стълбища са силно компрометирани. Наблюдават се пукнатини, деформации, слягане и обрушване на бетона. Най-вероятно е последните да са изпълнени без армировка. Това налага премахването им изцяло и изпълнението на нови стоманобетонни такива. Ще се намали широчината на стълбища №3 и №4 с 25см, като от външната им страна ще се изпълнят ст. бетонни подпорни стени с височина 185 см над терена.
Предвижда се демонтиране на повредената настилка от мозаечни плочи на терасата от юг на сградата и изпълнение на нова ст.бетонна настилка по приложения детайл. Стоманобетонна настилка ще се изпълни и под двете беседки и четирите детски площадки.
Критериите по-долу
 
ДА „Оценката на Техническото предложение за изпълнение на поръчката” (ОТ)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
164968.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория строежи.
Избраният за изпълнител участник посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон за 2019 г. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен, доказващ еквивалентно право (за чуждестранните участници), при подписване договора за СМР или при поискване в хода на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Данните се попълват в ЕЕДОП част ІV, раздел „Б“
За доказване на това обстоятелство, избраният за изпълнител участник представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя, при подписване договора за СМР. Документите се представят и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката, който им е възложен.


1.Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Данните се попълват в ЕЕДОП част ІV, раздел „В“: т.1а
2.Данните за отговорниците на обекта се вписват в част ІV, раздел „В“,т.2 (описват се имената на ръководния персонал) и т.6б- (описват се образователна и професионална квалификация на ръководния персонал, съобразно изискванията от настоящата поръчка)
Участникът представя документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
3.Данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“.
4.Данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“;


1.Участниците да са изпълнили минимум 1 обект с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата
Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда.
2.За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
3.c) Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
4.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация Стара Загора

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума - превод по набирателната сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Срок за изпълнение на поръчката: 2 / два / месеца, но не по-късно от 25.11.2019г. Срокът, определен от Възложителя, за изпълнение на обществената поръчка е фиксиран и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка, но не по-късно от 5 дни след датата на подписване на договора за СМР.
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
a) При срок за изпълнение на договора за СМР 2 (два) месеца:
• Да осигури 20 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 10 среден месечен брой работници на обекта;
• Задължително да осигури 6 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 3 среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни.
b) Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценka.
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване;
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници.
4.4.4. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва