Деловодна информация
05401
5290оп-451 12/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
05401-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Шести септември № 29
София BG411 1000 България
Мирослав Христов +359 98224090
mhistov.cis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/oткрита-процедура/преглед/открита-процедура/оп228-19
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 23
София BG411 1000 България
Татяна Латинова; Мариана Иванова; Мария Гогич +359 888936603 / +359 888929402 / +359 889781401
dkis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Цент
45200000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка - „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Централна сграда на МВР“ включва изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор, изпъбнение на СМР. Техническите спецификации са определени в документ Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране – Приложение №2, съгласно чл. 31, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проучване и проектиране - Приложение №2 към настоящата документация, са конкретизирани изискванията към изпълнение на дейностите
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
332580.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „6-ти септември“ №29, в блокове 2,3 и 4 от комплекса на МВР

Предметът на обществената поръчка - „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Централна сграда на МВР“ включва изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор, изпъбнение на СМР. Техническите спецификации са определени в документ Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране – Приложение №2, съгласно чл. 31, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проучване и проектиране - Приложение №2 към настоящата документация, са конкретизирани изискванията към изпълнение на дейностите.
Задължително условие за участие в обществената поръчка е извършването на оглед на обекта при условия конкретизирани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение на поръчката - М    45 т.
Срок за изпълнение - Со    10 т.
Цена
45 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
332580.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства е предвидено да бъдат осигурени от Фонд „Вътрешна сигурност“

Офертите трябва да бъдат валидни за срок от 123 (сто двадесет и три) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, определен в раздел IV.2.2 от обявлението за общ. поръчка. В раздел IV.2.6 от обявлението за обществената поръчка, срокът на валидност на офертите е изписан в месеци, поради липса на техническа възможност в утвърдения образец за изписването му в календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи от I-ва група, Пета или по-висока категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез посочване на информацията в част ІV, раздел А „Годност“, поле: “Вписване в съответен професионален регистър“ от ЕЕДОП.
За доказване документът, който се представя от участника, определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на обществената поръчка на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП е заверено копие на валидно удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с изискванията на чл.3, ал.2 и ал.3 от Закона за камарата на строителите, за строежи от I-ва група, Пета или по-висока категория, а за чуждестранни лица – аналогичен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да притежават валидна застрахователна/и полица /и, съгласно изискването на чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за професионална отговорност в строителството и с минимални застрахователни суми, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 5 и чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез посочване на информацията в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, поле: „Застрахователна полица за риск професионална отговорност“ от ЕЕДОП.
Участникът, определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор представя доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ – заверено копие на валидна застрахователна/и полица /и, съгласно изискването на чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за професионална отговорност в строителството и с минимални застрахователни суми, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 5 и чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – заверено копие на еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случаи, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, се представя заверено копие на допълнителна застраховка или гаранция, която обхваща непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили минимум една дейност, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата поръчка за последните пет години от датата на подаване на офертата
2.Участниците трябва да разполагат с персонал с професионална компетентност за изпълнение на поръчката.


1.Под дейност с предмет и обем, сходен с този на поръчката, следва да се разбира изпълнена поне по една дейност – проектиране и по една дейност – изпълнение на СМР или поне 1 /една/ дейност инженеринг (проектиране и изпълнение) за пета и по – висока категория строежи.
Възложителят ще приеме доказване на обема с една или повече дейности, изпълнени през посочения период.
Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез посочване на информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, поле: “За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП под формата на описание на вида и обема на извършеното строителство, стойността, датата и получателя.
За доказване документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП е списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
2.с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта; съгласно чл.162, ал.1 от ЗУТ, притежаващи удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИПП). Съгласно чл. 10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, право да упражняват професиите „архитект”, „ландшафтен архитект”, „урбанист” и „инженер в устройственото планиране и/или в инвестиционното проектиране” в Република България имат и чужденци и граждани на държави-членки на Европейския съюз, другите държави от Европейското икономическо пространство и Швейцария, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.
Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез посочване на информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, поле: „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП под формата на информация за проектантите с техни идентификационни данни, които ще изготвят съответните проектни части.
За доказване документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП е – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общата прогнозна стойност на общ. поръчка е 332580,96 без ДДС,от които: за изготвяне на инвестиционен проект –3000,00 лв. без ДДС; за извършване на авторски надзор за целия срок на изпълнение-800,00 лв.без ДДС; за изпълнение на СМР–328780,96 лв. без ДДС. При формиране размерът на часовата ставка за изв.на авторски надзор, следва да бъдат вкл. всички разходи, за упражняване на авторски надзор, която да не е по-малка от допустимата, съгласно минималните осигурителни прагове в отрасъл строителство, при равностойно участие на двете квалификационни степени и да не е по-голяма от 20 лв.без ДДС.За изпълнение на непредвидени СМР,участникът следва да предложи размер на ед. показатели за ценообразуване на строителната продукция при възникване на такива, които да не са по-големи от:часова ставка 4,00 лв./ч.ч.;допълнителни разходи върху труда-80%;доставно-складови и транспортни разх. -7 % върху стойността на материалите;печалба-не по-голяма 7 % върху стойността на изпълнените СМР.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Шести септември № 29, дирекция "Комуникационни и информационни системи" - МВР

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители, същите следва да представят на заседанието на комисията пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от представляващия участника/.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник:за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП, по чл.55,ал.1,т.1,3,4,5 от ЗОП;свързани лица по смисъла на §2,т.45отДРнаЗОП в вр. с §1,т.13 и т.14отДРнаЗППЦК;за които са налице ограниченията след освобождаване от висша публична длъжност по чл.69 от ЗПКОНПИ;за които са налице забраната или ограниченията по чл.3,т.8,чл.4 и чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;ако не отговаря на поставените критерии за подбор,ако в офертата си е поставил условия и изисквания,които не отг. на обявените в документацията или в обявлението или е представил повече от една оферта,или е представил оферта с варианти,или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или която не отг. на усл. за представяне, вкл. за форма, начин и срок;при представяне на ценово предлож. ст. без ДДС за изп.,която надвишава прогнозната ст. ,посочена в раздел II.2.6 и/или раздел III.2.2.на обявлението, и/или с допусната аритметична грешка или грешка в закръглянето в ценовото предл.2.Когато уч-ик е обединение,което не е ЮЛ,се изисква копие от док. за създаването му,както и правата и задълженията на участниците в него; разпределението на отговорността между чл-те;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението и партньор, който го представлява - във връзка с настоящата обществена поръчка.В случай, че уч-кът участва като обединение,което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ,съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,с изключение на съответна регистрация,представяне на сертификат или др. усл.,необх. за изпълнение на поръчката,съгласно изискв. на нормативен или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа за създаване на обединението.3.Участниците посочват в ЕЕДОП подизпълнителите и дела от поръчката,който ще им възложат,ако възнамеряват да използват такива.В този сл. те трябва да представят док. за поетите от подизп. задължения.Подизп. трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват и за тях да не са налице осн. за отстраняване от процедурата. 4.Уч-те могат за настоящата общ. поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отнош. на критериите, св. с ик-то и ф-вото състояние, тех-те и проф-те способности.По отнош.на критериите, св. с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, уч-те могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.Когато уч-кът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи док. за поетите от третите лица задължения.Посочените от уч-ка трети лица трябва да отг. на съотв. критерии за подбор, за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не е налице някое от посочените основания за отстраняване. За третите лица се представя отделен ЕЕДОП. 5.Уч-те декларират обстоятелства по чл.47,ал.3 от ЗОП.6.Гаранцията за изп. на дог. - 5% от стойността му без ДДС.6.Плащане: в срок до 30 дни,, считано от представяне на документите, съгласно договора и оригинална фактура. 7.Съответствието си с изискв. към личното състояние и критериите за подбор,уч-те декларират в ЕЕДОП,като подробни указания,вкл. и док.,с които се доказват се съдържат в документацията. 8. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финансиране, поради което и на основание чл. 114 от ЗОП в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение, съгласно която всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му, ако изпълнителя не е уведомен за осигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва