Деловодна информация
00270
02.51-15 11/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/07/2019 (дд/мм/гггг)
00270-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерски съвет 000695025
бул. Княз Александър Дондуков № 1
София BG411 1000 България
Б. Цветков; Г. Стратиев +359 29402666/ +359 29403122
b.tsvetkov@government.bg +359 29402177

Интернет адрес/и

www.government.bg

http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=de4404aa-81f1-11e9-a3f4-f04da2031065


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=de4404aa-81f1-11e9-a3f4-f04da2031065
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Министерски съвет

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване на Система за управление на националните инвестиции (СУНИ)
72212331      
Услуги

Предметът на поръчката включва дейности по разработване на Система за управление на националните инвестиции (СУНИ) и има за цел осигуряване на адекватен инструмент за проследяване спазването на един от основните принципи в работата на структурните и инвестиционните фондове, а именно принципа на допълняемост, като и с оглед необходимостта от текущо проследяване на ефекта от съответните политики, използвайки разработените в ИСУН 2020 функционалности и програмен код, като наличените в ИСУН 2020 функционалности следва да бъдат адаптирани към специфичните изисквания на проектите, финансирани с публични национални средства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212331      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София

Предметът на поръчката включва дейности по разработване на Система за управление на националните инвестиции (СУНИ) и има за цел осигуряване на адекватен инструмент за проследяване спазването на един от основните принципи в работата на структурните и инвестиционните фондове, а именно принципа на допълняемост, като и с оглед необходимостта от текущо проследяване на ефекта от съответните политики, използвайки разработените в ИСУН 2020 функционалности и програмен код, като наличените в ИСУН 2020 функционалности следва да бъдат адаптирани към специфичните изисквания на проектите, финансирани с публични национални средства. Срокът за изпълнение на дейностите, обект на настоящата поръчка, е до 31.12.2021 г., като срокът на изпълнението на Дейност 1 – Анализ на текущите функционалности на ИСУН 2020 и анализ на бизнес процесите, свързани с отразяване на извършваните инвестиции с национални средства е до 3 (три) месеца от подписване на договора с избрания изпълнител, а за разработка на системата – до 6 (шест) месеца, считано от датата на одобряване на резултатите по Дейност 1. Срокът за изпълнение на Дейност 2 по отношение на поддържането и актуализирането на приложението, осигуряващо промени в приложния софтуер е до 31.12.2021 г. Изпълнителят трябва да осигури за своя сметка гаранционна поддръжка за период до 31.12.2023 г.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за намаляване на риска    12 %
Предложения за осигуряване извършването на проверка за спазване на принципа за допълняемост    18 %
Предложения за премахване на нерелевантни модули от ИСУн 2020 за целите на СУНИ    30 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05SFOP001-4.005-0005 „Повишаване на ефективността и ефикасността на ЦКЗ 2019-2021 г“, по Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране съответствието с поставеното от възложителя за наличие на стандарт за управление на качеството в областта на разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи или прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на качество се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валидни към датата на подаване на офертата сертификати по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за управление качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 в областта на разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи. Инф-та се попълва в част ІV, разд. Г на ЕЕДОП.
2. Деклариране съответствието с поставеното от възложителя изискване за наличието на персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената им, функцията която ще изпълняват, информация за професионална квалификация (с посочване на номера/дати на сертификати, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съответната изискуема област. Информацията се попълва в част ІV, разд. В, т. Образователна и професионална квалификация на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т.6 и ал. 3 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените критерии за подбор, съгласно чл.67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.6 и ал. 3 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица, като за тях не трябва да са налице основания за отстраняване от процедурата.


1. Участниците да прилагат система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или друг еквивалентен в областта на разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител на екип:
- Опит: да притежава опит като ръководител на най-малко един успешно приключил проект, включващ разработване, внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система;
- Квалификация: да притежава сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2 Foundation, PMI PMP или еквивалентен);
2.2. Експерт „Програмиране“ 1:
- Опит: да притежава опит като програмист на най-малко един успешно приключил проект, включващ разработване, внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система, разработена върху .NET платформа (.NET framework) със СУБД Microsoft SQL Server;
- Квалификация: да притежава квалификация с придобит сертификат след издържан изпит по системата за обучение на Microsoft или еквивалентно за програмиране на .NET;
2.3. Експерт „Програмиране“ 2:
- Опит: да притежава опит като програмист на най-малко един успешно приключил проект, включващ разработване, внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система, разработена върху .NET платформа (.NET framework) със СУБД Microsoft SQL Server;
- Квалификация: да притежава квалификация с придобит сертификат след издържан изпит по системата за обучение на Microsoft или еквивалентно в областта на изграждането и управлението на бази данни, работещи върху платформа Microsofr SQL Server;
2.4. Eксперт „Системно администриране“:
- Опит: да притежава опит като системен администратор на най-малко два успешно приключили проекта, включващи внедряване и поддръжка на уеб-базирана информационна система с база данни, базирана върху Microsoft SQL Server;
- Квалификация: да притежава квалификация с придобит сертификат след издържан изпит по системата за обучение на Microsoft или еквивалентно в областта на изграждането и управлението на бази данни, работещи върху платформа Microsoft SQL Server;
2.5. Бизнес аналитик:
- Опит: Притежава професионален опит в анализ на бизнес процеси за минимум два (включително) успешно приключили проекта, включващи разработване и внедряване на уеб-базирана информационна система със СУБД;
- Квалификация: Притежава валиден сертификат в областта на бизнес анализа (IIBA CBAP, PMI/IPMA PBA или еквивалентен).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт ISO 27001:2013 или еквивалентен обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, като към предложението за изпълнение на поръчката е необходимо да се представи копие на посочения сертификат.
Участникът трябва да разполага с on-line базирана система (достъпна отдалечено през интернет от Възложителя) за регистриране, следене и отчитане на сервизните заявки, функционираща 24х7, 365 дни в годината.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
Плащането по договора ще се извърши от Министерски съвет по посочена от изпълнителя банкова сметка съгласно условията на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 1, сградата на Министерски съвет

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
МС предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://customerprofile.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва