Деловодна информация
00140
12.00-192 10/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00140-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ихтииман 000776299
ул. Цар Освободител № 123
Ихтиман BG412 2050 България
Цветелина Хаджийска +359 879242357
obshtina_ihtiman@mail.bg +359 72482550

Интернет адрес/и

www.ihtiman-obshtina.com

http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc&obj_id=942
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на площадно пространство „Средна гора“ и прилежащите му зелени пространства, с. Вакарел, община Ихтиман“.
45212100      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е извършване на строително монтажни работи, свързани с реконструкция на площадно пространство „Средна гора“ и прилежащите му зелени пространства на с. Вакарел, община Ихтиман“.
Пълният обхват и обем и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
316000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

с. Вакарел, община Ихтиман

Предмет на настоящата поръчка е извършване на строително монтажни работи, свързани с реконструкция на площадно пространство „Средна гора“ и прилежащите му зелени пространства на с. Вакарел, община Ихтиман“.
Пълният обхват и обем и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи.
.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
316000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по настоящата обществена поръчка, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от, а именно:
- минимум IV-та/четвърта/ категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнители или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва Част IV „Критерии за подбор”, раздел А „Годност” от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез предоставяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: Част IV: Критерии за подбор, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ в ЕЕДОП.

Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, за изпълнение на строителство, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, или съответен валиден аналогичен документ издаден от компетентен орган на държава членка на Европийския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейско икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез предоставяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: Част IV: Критерии за подбор, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ в ЕЕДОП.
2. При подаване на офертата на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез предоставяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: Част IV: Критерии за подбор, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършват строителството“, като задължително посочва: трите имена и длъжност на експертите, които ще участват в изпълнение на строително-монтажните работи, правоотношението им с участника, завършеното образование, специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение, опит, месторабота и период, а за експертите Координатор по безопасност и здраве – посочване и на номер и дата на завършен курс на обучение, съгласно Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи или еквивалент при чуждестранни лица.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет)/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема: Изграждане и/ или реконструкция и/или основен ремонт на минимум един площад и/или пешеходни пространства и/или парк и/или друг обект на благоустройствена инфраструктура.
2. Технически ръководител, който има квалификация - строителен инженер, архитект или строителен техник и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като „Технически ръководител“ на минимум 3 години.
3. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд - да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за „Координатор за безопасност и здраве в строителството” по същата наредба, или еквивалентен документ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Ихтиман, находяща се в гр. Ихтиман, ул. „Цар Освободител” № 123, Заседателна зала, ІV етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когато е налице някое от основанията по чл. 54 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Други основания за отстраняване - Възложителят ще отстрани от участие в процедурата: 1. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /ЗИФОДРЮПДРСЛТДС/, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 2. Участинк, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 3. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 4. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 5. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5; 6. участници, които са свързани лица; 7. кандидат или участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва